Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest NOMADEN
Skrevet

Yes! Da kan det endelig se ut som man får bukt på den ultra-paranoide Bush. Det er for gæli at en president blir sittende kun p.g.a. 11. september. Jeg kan ikke se for meg at han hadde hatt en sjanse, om det ikke var for 11. september.

Den høyrevridde økonomien, har ført landet i dass. Det trengs virkelig en opprydninge i det skakkjørte landet. Kanksje på tide med å slutte med den ultraparanoide krigføringen. Bush bare sier 11.september, så skvetter paranoian i alle amerikanere.Jeg skjønner ikke at folk kan være så dumme å stemme på Bush.

Jeg tror forresten også jeg kunne ha lært Bush et par ting om data, for det har jeg peiling på.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hillary..
Skrevet

Jeg håper Kerry vinner! Verden trenger ikke fire år til med Bush. Men jeg tror Bush vinner.

Kerry har dessverre null utstråling. Øynene hans hadde ikke noe liv i går på TV - kanskje er han sliten.

Hvis bush blir sittende fire år til, så kan vi alltids håpe på Hillary nexte gang. :wink:

Gjest Valhalla
Skrevet

Jeg velger å tolke dette som et ironisk innlegg

Gjest Hillary..
Skrevet

Mitt var alvorlig ment. Selvsagt.

Gjest NOMADEN
Skrevet

Da har du nok tolket det feil, kjære deg.

Gjest Valhallas navn stjålet
Skrevet

Det var ikke meg, NOMADEN som skrev første innlegg. Dessverre er det deltagere på KG som rapper mitt nick for annen gang. Det er tydelig at det er en av de kjente her på KG.

Skrevet
Dessverre er det deltagere på KG som rapper mitt nick for annen gang. Det er tydelig at det er en av de kjente her på KG.

Så lenge du ikke har registert brukenavnet ditt må du regne med sånt. Det finnes alltid noen som ikke klarer å la være.

Gjest NOMADEN
Skrevet

Uansett håper og tror jeg at Kerry vinner! Da kan Bush gjøre unna den militærtjenesten han liksom aldri fikk fullført.

Gjest Valhalla
Skrevet

Ikke bare har Bush tjenestegjort, han meldte seg også frivillig til å dra til vietnam. Hans flytype trengtes ikke lenger i Vietnam så han slapp å dra.

Gjest Anonymous
Skrevet
Ikke bare har Bush tjenestegjort' date=' han meldte seg også frivillig til å dra til vietnam. Hans flytype trengtes ikke lenger i Vietnam så han slapp å dra.[/quote']

Han nektet å ta en medisinsk test, og ble derfor dimma.

Gjest Hillary..
Skrevet

:o

Mannfolk! :sjarmor:

Bush' manglende militærtjenest i Vitenam synes jeg ærlig talt ikke det er viktigste. Hva med hans fokus på krig, hans nasjonalisme, hans manglende sosiale fokus og hans pushing (!) av dødsstraff.

Gjest Valhalla
Skrevet

Bush' manglende militærtjenest i Vitenam synes jeg ærlig talt ikke det er viktigste. Hva med hans fokus på krig, hans nasjonalisme, hans manglende sosiale fokus og hans pushing (!) av dødsstraff.

Alle er ting jeg støtter.

Gjest Gjesten
Skrevet
:o

Mannfolk! :sjarmor:

:enig_animasjon: :klappe:

Skrevet

Tråden er ryddet for personlig "småprat" mellom to brukere.

Skrevet

Heia Kerry! Tragisk for USA om Bush blir sittende en periode til.................!!!!!!!!!!! :evil:

Gjest NOMADEN
Skrevet
Heia Kerry! Tragisk for USA om Bush blir sittende en periode til.................!!!!!!!!!!! :evil:

Helt enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...