Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2002 #1 Skrevet 12. juli 2002 Jeg er ei ung jente i 20-årene som er veldig interessert i Alternativ Medisin. Jeg kunne tenke meg å utdanne meg som noe innen dette, men vet lite om det. Finnes det noen kurs man kan ta? Skole? Utdanning? Jeg har tenkt litt på akunpunktur, eller fotsone? Kanskje noe innen kosthold osv? Jeg vet ingenting om dette, men vil lære mer!
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2002 #2 Skrevet 13. juli 2002 Hei du... Så koselig !!! Da deler vi en interesse. Hva med NORSK AKADEMI FOR NATURMEDISIN !!! Populært kalt kun for NAN. Her finnes det nå 2 linjer. 1) -Hovedfag er Homeopati. -Skolemedisin. -Bifag er: Reflekssoneterapi. -Akupunktur. -Ernæringslære. -Urtemedisin. 2) -Hovedfag er Naturopati, og har den motsatte vektlegging av fagene, som da inneholder følgende: -Ernæringslære. -Orientalsk medisin. -Økologisk medisin. -Kinesiologi. -Blomstermedisin. osv... Studiet er på deltid, i 5 år. Så her er det en klar fordel å virkelig være motivert. :-? Studiet er lagt opp med forelesninger, klasseundervisning, studiegrupper og klinisk pasientarbeide, vesentlig i helger, samt på kveldstid. Jeg håper du ble litt klokere. Du kan ringe etter brosjyre og søknadskjema på dette tlfnr: 22 49 51 50. Tror egentlig at nummeret er byttet, siden de har flyttet, men du blir sikkert "guidet" videre !!! Ha det så bra, og lykke til !!! Husk at dette er fremtidens medisin !!! Hjertelig fra Venus. :kgsmil:
Venus Skrevet 13. juli 2002 #3 Skrevet 13. juli 2002 Datt visst ut igjen, hverken første eller siste gangen det vil jeg tro !!! Innlegget her over er altså skrevet av meg, undertegnede. Lykke til som sagt. Alternativ medisin er virkelig utrolig spennende !!! Du kan lett bli "hekta", men på en positiv måte... :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2002 #4 Skrevet 14. juli 2002 å så flott, takk for svaret! jeg skal ta kontakt med dem og se hva de har som interesserer meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå