AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Del Skrevet 7. desember 2015 Det kan kanskje høres tullete ut, men jeg tror det. Hvis jeg tenker på en spesiell ting, våkner babyen. Alltid. uansett.Hvis vi spiser middag, uavhengig av hvor, når eller hvordan, våkner babyen. Vi kan spise lydløst, babyen våkner. Vi kan bråke med tallerkner og steking, men babyen våkner aldri før vi rolig setter oss ned for å spise. Anonymkode: 481c2...60f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #2 Del Skrevet 7. desember 2015 Ja, alle babyer er telepatiske. Trodde dette var allviten Anonymkode: d5ab8...871 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 7. desember 2015 #3 Del Skrevet 7. desember 2015 Ikke oppdra barnet ditt til å bli overtroisk, er du snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 7. desember 2015 #4 Del Skrevet 7. desember 2015 Ja, det er sånn de hypnotiserer mødrene til å braute rundt med barnevogner, okkupere kaféer og spise alle makronene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 7. desember 2015 #5 Del Skrevet 7. desember 2015 Mini har iallefall noen følere for han kan være i koma for å så bråvåkne når jeg og mannen skal ha oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #6 Del Skrevet 7. desember 2015 Eller kanskje babyen gir lyd fra seg fordi det har blitt helt stille? Anonymkode: df45d...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #7 Del Skrevet 7. desember 2015 Jeg opplever det fremdeles.har 2 barn. Men når de var små kunne jeg bare tenke på barnet mitt, fikk de opp i tankene mine. Ekstremt med eldste mann, hun sov lite. Men når jeg prøvde å sove når hun sov, våknet jeg opp og tenkte på henne også hørte jeg gråten / babbel.Ofte skjer det også at mine barn spør meg om ting jeg ikke har sagt noen ting om og de spør direkte om det emnet.eller jeg tenker på en ting og de sier det etterpå.mor og barn har en sterk psykisk kobling, det er slik vi mennesker er. De vi er mest knyttet til vil msn ha en tekepatisk kontakt med og. Men er kanskje lettere for de som har en åpen "kanal". Jeg er veldig intuitiv og barn har det naturlig. Noen holder seg åpen og noen lukker seg når de blir eldre. Men det er en naturlig ting hos mennesker. Vi er alle elektriske vesener, ren energi. Ikke så lett å forstå kanskje... Anonymkode: c506b...35a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 7. desember 2015 #8 Del Skrevet 7. desember 2015 Jeg opplever det fremdeles.har 2 barn. Men når de var små kunne jeg bare tenke på barnet mitt, fikk de opp i tankene mine. Ekstremt med eldste mann, hun sov lite. Men når jeg prøvde å sove når hun sov, våknet jeg opp og tenkte på henne også hørte jeg gråten / babbel.Ofte skjer det også at mine barn spør meg om ting jeg ikke har sagt noen ting om og de spør direkte om det emnet.eller jeg tenker på en ting og de sier det etterpå.mor og barn har en sterk psykisk kobling, det er slik vi mennesker er. De vi er mest knyttet til vil msn ha en tekepatisk kontakt med og. Men er kanskje lettere for de som har en åpen "kanal". Jeg er veldig intuitiv og barn har det naturlig. Noen holder seg åpen og noen lukker seg når de blir eldre. Men det er en naturlig ting hos mennesker. Vi er alle elektriske vesener, ren energi. Ikke så lett å forstå kanskje... Anonymkode: c506b...35aHadde vært lett å teste, om det stemte. Man har prøvd og, i mange år, med nullresultat. Problemet er at mange tenker på noe, og så skjer det, og så tror de at det skjedde fordi de tenkte på det. Slike sammentreff er matematisk uunngåelige, spesielt når det er snakk om mennesker man tenker mye på (og, som i tilfelle spedbarn, har en forholdsvis begrenset adferd og uttrykksmåte). Statistisk sett vil du også tenke på folk som dør i det øyeblikket de dør, flere ganger gjennom livet, uten at det er noen årsakssammenheng der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 7. desember 2015 #9 Del Skrevet 7. desember 2015 Haha. Har tenkt tanken mange ganger. Begge mine babyer våknet konsekvent dersom jeg skulle sove, spise eller ha sex mens de sov. Gjorde jeg ikke disse tingene sov de gjerne i timesvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå