WubWub Skrevet 7. desember 2015 #21 Skrevet 7. desember 2015 Noen er veldig kjente her inne, men tror du noen hadde merket og brydd seg hvis din bruker ble borte?Anonymkode: 77ea3...0acJeg tror mange hadde merket det om jeg forsvant ja. 7
minister-mio Skrevet 7. desember 2015 #22 Skrevet 7. desember 2015 Jeg tenker ikke over at noen er mer kjent enn andre. Noen her inne husker jeg og noen vet jeg ikke hvem er, for andre er det kanskje andre de husker.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #23 Skrevet 7. desember 2015 Nei, tror nok ikke det Tror ikke jeg hadde merket om brukere hadde forsvunnet selv heller. Bare de som jeg har bitt meg merke i i negativ forstand. Anonymkode: 3e82a...cfd
Silfen Skrevet 7. desember 2015 #24 Skrevet 7. desember 2015 Åneidu. NeiNei! Tror ingen hadde husket meg engang. Ikke har jeg vært her inne så veldig lenge og ikke har jeg blandet meg inn i de store diskusjonene så jeg er nok rimelig anonym og blir nok ikke savnet. NopeNei :-P Helt riktigHaha, nei. NeiNei. Kan med sikkerhet si at jeg er en av de mest anonyme som folk ikke legger meke til Nopeselvsagt KanskjeNei.NeiHehe, neiNeiTror ikke det ville blitt lagt merke til nei. JoNiks. Er såpass ny, så tror ingen har lagt merke til meg enda uansett NeiNeiNopeNei, ingen legger merke til meg. Jeg bytter bruker litt for ofte til at noen rekker å savne meg i tillegg til at jeg er veldig anonym av meg.NeiNei,det tror jeg ikke.NeiNeiNopeNeiNei, absolutt ikke...KorrektFaktisk ikke. For selv om en er " kjent ", er lagt merke til, er en anonym i forhold til de andre kjente. Dette da en ikke har den kontakten de har PM, vet en god del om hverandre.NopeJeg tror mange hadde merket det om jeg forsvant ja. NopeJeg tenker ikke over at noen er mer kjent enn andre. Noen her inne husker jeg og noen vet jeg ikke hvem er, for andre er det kanskje andre de husker.Muligens Og nope.
Fandenivoldsk Skrevet 7. desember 2015 #25 Skrevet 7. desember 2015 Med mindre jeg har en hemmelig stalker her inne, så hadde nok ingen merket noe som helst
hjertesukka Skrevet 7. desember 2015 #26 Skrevet 7. desember 2015 Aldri i livet. Selv om jeg ser at mange leser i dagboka mi, så er jeg fornøyd som jeg har det.
cherry blossomed. gone. Skrevet 7. desember 2015 #27 Skrevet 7. desember 2015 jeg hadde brydd meg og i tillegg vet jeg at kulden stikker rundt og sletter her. jeg elsker å skrive.
Gjest gundagrynte Skrevet 7. desember 2015 #28 Skrevet 7. desember 2015 Noen er veldig kjente her inne, men tror du noen hadde merket og brydd seg hvis din bruker ble borte?Anonymkode: 77ea3...0acVet om flere som hadde heist flagget og sprettet champagnen...
Gjest incognita Skrevet 7. desember 2015 #29 Skrevet 7. desember 2015 (endret) Ja, det tror jeg (innbilsk som jeg er) Endret 7. desember 2015 av incognita
rundtfingern Skrevet 7. desember 2015 #30 Skrevet 7. desember 2015 Ja, det tror jeg (innbilsk som jeg er) Jeg hadde savnet deg!!
Summers Skrevet 7. desember 2015 #31 Skrevet 7. desember 2015 (endret) Ja, men det er fordi jeg kommer til å bli her til jeg dør så det i seg selv bør gjøre at jeg blir lagt merke til*Gitt at forumet fortsetter såpass lenge. Endret 7. desember 2015 av Summers
Rosa Sitron Skrevet 7. desember 2015 #32 Skrevet 7. desember 2015 Tviler på noen merker om denne brukeren blir borte.
Gjest Raindrops Skrevet 7. desember 2015 #33 Skrevet 7. desember 2015 Nei, det er lenge siden jeg var en "KG-personlighet", og godt er det!
Gjest Herr Heftig Skrevet 7. desember 2015 #34 Skrevet 7. desember 2015 Var borte i hele sommer. ingen brydde seg.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #35 Skrevet 7. desember 2015 NeiNopeHelt riktigNeiNopeKanskjeNeiNeiJoNeiNopeNeiNeiNopeNeiKorrektNopeNopeMuligens Meg selv:Og nope. Anonymkode: 33aad...bf8 2
Cathrine88 Skrevet 7. desember 2015 #36 Skrevet 7. desember 2015 Var borte i hele sommer. ingen brydde seg.Samme her.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #37 Skrevet 7. desember 2015 Jeg ble savnet da jeg slettet den forrige profilen min, men kommer ikke til å bli det når jeg sletter denne. Anonymkode: ad92b...f3a
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #38 Skrevet 7. desember 2015 Var borte i hele sommer. ingen brydde seg.Likevel sa du nei til å gå på date med meg, så ikke kom her å klag. Anonymkode: 4b9b0...fa0 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #39 Skrevet 7. desember 2015 Var borte i hele sommer. ingen brydde seg.Samme her. Jo!!! Anonymkode: f5835...8b3 5
Million Skrevet 7. desember 2015 #40 Skrevet 7. desember 2015 Noen er veldig kjente her inne, men tror du noen hadde merket og brydd seg hvis din bruker ble borte?Anonymkode: 77ea3...0acHehe, nei, jeg tror ikke en levende sjel her hadde merket det om min bruker ble borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå