AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Hvilket vil du anbefale? Kan godt være på samme størrelse som et vanlig piano, men samma det. Anonymkode: fc96d...fc8
Cathj Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 (endret) Jeg kan veldig lite om teknikken bak instrumentet, men jeg har dette, og jeg er veldig fornøyd!God lyd, veide tangenter, full størrelse (88 tangenter). Endret 7. desember 2015 av Cathj
Dodge Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Hva er forskjellen på et elektrisk piano og et keyboard (mener ikkje tastatur til pc)?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Hva er forskjellen på et elektrisk piano og et keyboard (mener ikkje tastatur til pc)?mye. Et keyboard har ikke like mange tangenter, og følelsen av å spille er helt annerledes Anonymkode: fc96d...fc8 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Jeg kan veldig lite om teknikken bak instrumentet, men jeg har dette, og jeg er veldig fornøyd!God lyd, veide tangenter, full størrelse (88 tangenter). ser fin ut den hvor mye kostet den? Anonymkode: fc96d...fc8
Dodge Skrevet 9. desember 2015 #6 Skrevet 9. desember 2015 mye. Et keyboard har ikke like mange tangenter, og følelsen av å spille er helt annerledesAnonymkode: fc96d...fc8Er lyden på et elektrisk piano nesten helt like lyden av et piano og flygel?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #7 Skrevet 9. desember 2015 Er lyden på et elektrisk piano nesten helt like lyden av et piano og flygel? langt ifra. Liker flygel best, så piano, så elpiano. Lyden er best på flygel. Men har ikke plass Anonymkode: fc96d...fc8 1
Cathj Skrevet 9. desember 2015 #8 Skrevet 9. desember 2015 ser fin ut den hvor mye kostet den? Anonymkode: fc96d...fc8Aner ikke, jeg fikk det i bursdagsgave gjennom et spleiselag, men jeg har for meg at de betalte rundt 7000,-..(7199,- hos 4Sound)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå