AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Som enslig mor til en jente på 14 har jeg nå oppdaget att mine leketøy blir brukt av andre enn meg.Noen innspill på hvordan jeg skal ta det opp med henne ? Anonymkode: 39bf8...0cd
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 Regner med hun begynner å få sine lyster hun også Sikkert nytt og uvant for henne, du kan jo ta en prat med henne og si at det er en veldig naturlig ting å utforske seg selv, og kanskje spørre om det ikke er best hun får seg egne leketøy? Anonymkode: dde59...147
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Regner med hun begynner å få sine lyster hun også Sikkert nytt og uvant for henne, du kan jo ta en prat med henne og si at det er en veldig naturlig ting å utforske seg selv, og kanskje spørre om det ikke er best hun får seg egne leketøy?Anonymkode: dde59...147Ja lyster har hun nok og praten må nok taes men hvordan? Føler meg plutselig så sjenert..... Anonymkode: 39bf8...0cd
MissMoriarty Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Moren min løste det ved å låse inn sine egne sexleketøy samtidig som hun kjøpte en vibrator til meg. Den lå som en pakke på senga en dag jeg kom hjem, og jeg blei flau som f ... Det ble ikke sagt et ord mellom oss om dette, men beskjeden var rimelig klar. 7
Drømmern Skrevet 7. desember 2015 #5 Skrevet 7. desember 2015 Gjem dem bedre, så kanskje hun fatter...
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #6 Skrevet 7. desember 2015 Husker jeg fant mammas dildo når jeg var 13-14 år og syntes det var veldig spennende med den store sorte dildoen. Så litt annerledes på henne etter det. Istede for å tenke hun var moren min, begynte jeg å tenke hva hun gjorde hver kveld på soverommet:P Anonymkode: d00b8...191 3
Gjest Coolaid Skrevet 7. desember 2015 #7 Skrevet 7. desember 2015 Som enslig mor til en jente på 14 har jeg nå oppdaget att mine leketøy blir brukt av andre enn meg.Noen innspill på hvordan jeg skal ta det opp med henne ?Anonymkode: 39bf8...0cdFortell henne at du har oppdaget at hun bruker leketøyet ditt. Fortell henne at hun bør skaffe seg sitt eget og at sånt er personlig. Gjør hun dette fordi hun er nysgjerrig eller har hun faktisk behov for å skaffe seg sitt eget ?Og så er vi inne på debatten om det er riktig av foreldre å hjelpe en 14 åring til å skaffe seg leketøy..... er det det ? Har som pappa aldri vært borti problemstillingen.
Gjest Coolaid Skrevet 7. desember 2015 #8 Skrevet 7. desember 2015 Ja lyster har hun nok og praten må nok taes men hvordan? Føler meg plutselig så sjenert.....Anonymkode: 39bf8...0cdBare vær direkte og tydelig. Er du flau innerst inne så sørg for at du akkurat da blir en god skuespillerinne.
Gjest Coolaid Skrevet 7. desember 2015 #9 Skrevet 7. desember 2015 Husker jeg fant mammas dildo når jeg var 13-14 år og syntes det var veldig spennende med den store sorte dildoen. Så litt annerledes på henne etter det. Istede for å tenke hun var moren min, begynte jeg å tenke hva hun gjorde hver kveld på soverommet:PAnonymkode: d00b8...191ja....garantert hver kveld....;)
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #11 Skrevet 7. desember 2015 Det kan hende hun bare har tittet på det da? Hvordan vet du at hun har brukt det og ikke bare løftet/flyttet på det? Anonymkode: c829e...6b8 1
tdm900 Skrevet 7. desember 2015 #12 Skrevet 7. desember 2015 (endret) Kjøp en til henne, så har hun sin egen da vel Snart jul jo Endret 7. desember 2015 av tdm900
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 7. desember 2015 #13 Skrevet 7. desember 2015 (endret) Kjøp en og legg den på sengen hennes. Legg ved en lapp hvor du skriver kort og enkelt hvordan hun skal rengjøre den etter bruk, ta ut batteri etc. Hygiene er viktig, så skriv det ned og legg den sammen med dildoen/vibratoren. Om du har vært åpent om slik tidligere, snakk med hun. Farligere enn det er det ikke. Bedre at hun får sin egen. For tro det eller ei, man finner noe annet å onanere med, f.eks stearinlys, elektrisk tannbørste, maskara, frukt og grønnsaker etc. Google det du, så finner du alt folk finner på Så bedre at hun får noe som ikke kan skade hun, eller går utover maten deres. Hvis du ikke har pratet noe spesielt om slikt med henne, så bare gi henne en med lappen som jeg beskrev over. Edit: Mange tror at onani gjør veien til sex kortere. Jeg tror det er motsatt. Når man kan å fylle sine lyster på egenhånd så trenger man ikke en mann. Ikke på samme måte som noen som f.eks føler en skam ang onanering, eller føler det er galt og skitten. Folk som holder det inni seg fordi slikt gjør man bare med en mann etc etc. Sexleketøy gjør ikke at man hopper til sengs med gud og hvermann. Endret 7. desember 2015 av NasseNøff
Djungelvrål Skrevet 7. desember 2015 #14 Skrevet 7. desember 2015 Kjøp en og legg den på sengen hennes. Legg ved en lapp hvor du skriver kort og enkelt hvordan hun skal rengjøre den etter bruk, ta ut batteri etc. Hygiene er viktig, så skriv det ned og legg den sammen med dildoen/vibratoren. Om du har vært åpent om slik tidligere, snakk med hun. Farligere enn det er det ikke. Bedre at hun får sin egen. For tro det eller ei, man finner noe annet å onanere med, f.eks stearinlys, elektrisk tannbørste, maskara, frukt og grønnsaker etc. Google det du, så finner du alt folk finner på Så bedre at hun får noe som ikke kan skade hun, eller går utover maten deres. Hvis du ikke har pratet noe spesielt om slikt med henne, så bare gi henne en med lappen som jeg beskrev over. Edit: Mange tror at onani gjør veien til sex kortere. Jeg tror det er motsatt. Når man kan å fylle sine lyster på egenhånd så trenger man ikke en mann. Ikke på samme måte som noen som f.eks føler en skam ang onanering, eller føler det er galt og skitten. Folk som holder det inni seg fordi slikt gjør man bare med en mann etc etc. Sexleketøy gjør ikke at man hopper til sengs med gud og hvermann. NEI. Normale og oppegående mødre kjøper ikke sexleketøy til barna sine. Herregud, det klarer de fint selv hvis de på død og liv må ha en vibrator! 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 7. desember 2015 #15 Skrevet 7. desember 2015 (endret) DreamOn skrev (På 7.12.2015 den 22.10): NEI. Normale og oppegående mødre kjøper ikke sexleketøy til barna sine. Herregud, det klarer de fint selv hvis de på død og liv må ha en vibrator! w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Djungelvrål Skrevet 7. desember 2015 #16 Skrevet 7. desember 2015 Hva er forskjellen på vibrator og en gullrot? Eller tannbørste? Nei nemlig. Dersom hun virkelig vil ha en, why not. Tar jo ikke skade av det! Å kjøpe sexleketøy til barn er bare sykt! Og du har en syk tankegang som foreslår at mødre skal kjøpe sexleketøy til barna sine!
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 7. desember 2015 #17 Skrevet 7. desember 2015 (endret) DreamOn skrev (På 7.12.2015 den 23.24): Å kjøpe sexleketøy til barn er bare sykt! Og du har en syk tankegang som foreslår at mødre skal kjøpe sexleketøy til barna sine! w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Djungelvrål Skrevet 7. desember 2015 #18 Skrevet 7. desember 2015 (endret) Så hva bør du gjøre da? Kjefte på hun? Gi hun en liten kjenneprek ang sex, onani og sexleketøy? Late som ingenting og gjemme ting barn ikke skal se bedre? Er det ikke det normale foreldre som oftest gjør? Endret 7. desember 2015 av DreamOn
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 7. desember 2015 #19 Skrevet 7. desember 2015 (endret) DreamOn skrev (På 7.12.2015 den 23.44): Late som ingenting og gjemme ting barn ikke skal se bedre? Er det ikke det normale foreldre som oftest gjør? w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest supernova_87 Skrevet 8. desember 2015 #20 Skrevet 8. desember 2015 Å kjøpe sexleketøy til barn er bare sykt! Og du har en syk tankegang som foreslår at mødre skal kjøpe sexleketøy til barna sine!Er vel bedre at hun får et sexleketøy enn at hun går på besøk til Petter og låner hans?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå