Gå til innhold

Vintersko/støvletter til dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker kjøpe nye sko til kjæresten til jul, men nå aner jeg ikke hva som er å anbefale av damesko.

Kan dere hjelpe meg litt på vei her med noen gode tips til sko, maks pris på 1500.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi henne et gavekkort. Et visagavekort kan brukes nesten overalt. Det er salg på sko alt 3. - 4. Juledag.  Tullete å kaste penger ut vinduet, spør du meg. Du kan jo finne noe "lurt" å legge gavekortet inni? Mine favorittsko er Ecco, som et tips.

Anonymkode: d1502...f1f

Skrevet

Gavekort er både kjedelig å gi og kjedelig å få. Da gir jeg heller sko som kan byttes om de ikke faller i smak.

• Liker 3
Skrevet

Gavekort er både kjedelig å gi og kjedelig å få. Da gir jeg heller sko som kan byttes om de ikke faller i smak.

Enig!

Gavekort er lettvint, men kjedelig.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg er heilt usamd, gåvekort er mykje betre enn sko om ikkje passar, og som ein likevel må byte. 

Skrevet

Uansett om du kjøper sko, støvletter eller gavekort så er det ett spørsmål som er helt avgjørende:

Bruksområdet.

Skrevet

Dette er min favoritt i vinter! Jeffrey Campbell Lita med for! Elegante, kule og gode å gå i!

image.jpg

Skrevet

Dette er min favoritt i vinter! Jeffrey Campbell Lita med for! Elegante, kule og gode å gå i!

image.jpg

Oi, kjære vene, dette var et godt eksempel på at smak er særdeles individuelt :ler: Etter min smak var de der verken særlig elegante eller pene, heller det totalt motsatte, egentlig :sjenert: Og ikke så de særlig gode ut å gå i, heller...

Anonymkode: ef138...dae

• Liker 5
Skrevet

Oi, kjære vene, dette var et godt eksempel på at smak er særdeles individuelt :ler: Etter min smak var de der verken særlig elegante eller pene, heller det totalt motsatte, egentlig :sjenert: Og ikke så de særlig gode ut å gå i, heller...

Anonymkode: ef138...dae

De er faktisk veldig gode å gå i, selvom de er høye! Lette og behagelige! Jeg syns de er kule, også liker jeg at de er høye, siden jeg er ganske lav!

Skrevet

Eg er heilt usamd, gåvekort er mykje betre enn sko om ikkje passar, og som ein likevel må byte. 

Helt enig, jeg vil heller ha øremerkede penger/gavekort enn noe som ikke passer.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg trengte ikke deres mening angående valget mitt, men tips til hva dere anser som fine/gode vintersko :) Rett og slett bare for å få litt inspirasjon til selve innkjøpet.

Men nå er gaven på plass :)

Skrevet
Den 7.12.2015 at 9.03, AnonymBruker skrev:

Gi henne et gavekkort. Et visagavekort kan brukes nesten overalt. Det er salg på sko alt 3. - 4. Juledag.  Tullete å kaste penger ut vinduet, spør du meg. Du kan jo finne noe "lurt" å legge gavekortet inni? Mine favorittsko er Ecco, som et tips.

Anonymkode: d1502...f1f

Og sammen med dette utsagnet anbefaler du å heller kjøpe et visa-gavekort? Altså sånn omtrent akkurat det samme som å gi penger, sett bort fra at:

- gavekortet koster 39 kroner i tillegg til det beløpet du ønsker å ha på det

- gavekortet kan brukes gratis tre ganger, deretter koster det kr 3,- pr. kjøp man gjør

- gavekortet har månedsgebyr på kr 10,- fra sjuende måned

- innløsning av penger fra kort til konto koster kr 75,-

Når man i tillegg vet at det ligger gavekort pålydende milliarder av kroner i norske hjem, som folk glemmer å bruke - hvorfor i alle dager anbefaler du ikke heller å gi penger?! Et visa-gavekort er jo også så totalt tilfeldig som det går an å få et gavekort (noe annet er hvis mottakeren feks. lenge har gått og ønsket seg en dyr vare på en spesiell butikk, og gavekortet er til akkurat denne butikken og har akkurat dette formålet). Jeg synes riktignok at et Visa-gavekort er mer nyttig å få enn et gavekort som låser meg til en tilfeldig butikk, men å bare gi pengene direkte - sammen med feks. et fint og personlig kort - er hundre ganger bedre. Å gå fra cash til visa-gavekort er i alle fall bare å kaste penger ut av vinduet, spør du meg!

Anonymkode: 7d6b0...3eb

• Liker 2
  • 7 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
Den 10. desember 2015 at 8.25, Nora-00 skrev:

image.jpg

Veldig upraktiske på glatta, og de blir nok fort vonde å gå i.

Anonymkode: 2801e...fc0

• Liker 1
Gjest Krigerunge
Skrevet

Svarte timberlands. Helt perfekte. 

Timberland-Classic-6-Premium-Boot-Black.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...