Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

12355156_10153127461306433_1043287647_nEr kun 10DPO idag, men er dette en svak strek eller er det bare jeg som innbiller meg?!

12355156_10153127461306433_1043287647_n.jpg

Endret av emhanse
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Hjertesukk
Skrevet (endret)

Litt vanskelig å svare uten å se bildet.. Hehe :P 

Kanskje du kan ta et i lavere oppløsning? F.eks via snapchat (laste ned bildet uten å sende det til noen) eller print screen av bildet du allerede har tatt? :) vet noen laster opp til tinypic og linker dit også :) 

Endret av Hjertesukk
Skrevet

Litt vanskelig å svare uten å se bildet.. Hehe :P 

Kanskje du kan ta et i lavere oppløsning? F.eks via snapchat (laste ned bildet uten å sende det til noen) eller print screen av bildet du allerede har tatt? :) vet noen laster opp til tinypic og linker dit også :) 

Kom det med nå? Men ser at når jeg laster det opp er det så og si umulig å se... Så her ser det mest ut som innbildning;-)

Gjest Hjertesukk
Skrevet

Kan se en svaaaaakskyggestrek, men  prøv igjen om 3 dager så ser du om den er positiv <3 :) 

Skrevet

Spennende!! Ser svak ut ja! Har du mange tester så er det bare å teste hver dag :D 

Skrevet

Jeg ser strek :) Hvor mange dpo?

Anonymkode: bdfa5...492

Skrevet

Spennende!! Ser svak ut ja! Har du mange tester så er det bare å teste hver dag :D 

ja har flere slike, så tester i morgen og onsdag også tenker jeg🙈

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser strek :) Hvor mange dpo?

Anonymkode: bdfa5...492

er bare 10 dpo idag, så det er såklart derfor den evt er såå svak. Men en blir liksom så susete oppi dette her at jeg ble redd øynene mile lagde streken selv🙈 og her på bildet er det enda mer utydelig enn i virkeligheter. Har gått på Pergotime denne mnd og hadde klart EL fredag 27.11. 

Skrevet

Ser tydelig strek jeg. Gratulerer :)

Anonymkode: 9fd31...f7f

Skrevet

Ser en svak strek 👍😊

Anonymkode: 0b449...dca

Skrevet

Ser en strek :) 

Anonymkode: 0025e...779

Skrevet

Ser tydelig strek jeg. Gratulerer :)

Anonymkode: 9fd31...f7f

😍😍😍😍

Skrevet

Ser helt klart en svak rosa strek, den er nok positiv :) den er helt lik den jeg hadde 10 dpo når jeg var gravid.

Anonymkode: 5a67b...84a

Skrevet

Ser helt klart en svak rosa strek, den er nok positiv :) den er helt lik den jeg hadde 10 dpo når jeg var gravid.

Anonymkode: 5a67b...84a

en strek er vel som oftest en strek, er det ikke? 💗 Tar en ny i morgen😄 Skummelt å bli så ivrig allerede i tilfelle det skulle slå ut annerledes, til tross...

Skrevet

Gratulerer! 

Anonymkode: 57fdf...960

Skrevet

Min var helt lik når jeg var gravid :) 

Skrevet

Jeg ser en tydelig strek :) :) 

Skrevet

Mine så også sånn ut 10dpo. Jeg er 6+6 nå. Gratulerer!

Skrevet

Jeg ser den godt☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...