AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Del Skrevet 7. desember 2015 Jeg har en jente i omgangskretsen min som ikke er spesielt interessert i meg som venn. Jeg vet ikke hvorfor, men regner med at det bare er kjemien som mangler. Men jeg føler meg egentlig litt snurt og har litt behov for at hun skal like meg selv om jeg ikke ønsker å ha henne som venn(jeg har nok venner og sett henne hakke på andre(ikke veldig ille og ikke veldig ofte, men nok til at jeg ikke liker henne). Men jeg føler at hun er en som burde like meg og jeg er normalt godt likt av alle. Noen flere som har det sånn? Anonymkode: 03f5c...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 7. desember 2015 #2 Del Skrevet 7. desember 2015 Jeg har det ikke sånn. Jeg liker meg selv og det er nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 7. desember 2015 #3 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Alle normale mennesker har et behov for å bli likt, men de færreste har et behov for å bli likt av alle. Det høres ut som du sliter litt psykisk og er usikker på deg selv og ikke ønsker at hun skal mislike deg, for da er du i fare for p bli hakket på du også. Jeg for min del hadde bare skygget banen, man behøver ikke menges med sånne folk. Endret 7. desember 2015 av Badebuksa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #4 Del Skrevet 7. desember 2015 Alle normale mennesker har et behov for å bli likt, men de færreste har et behov for å bli likt av alle. Det høres ut som du sliter litt psykisk og er usikker på deg selv og ikke ønsker at hun skal mislike deg, for da er du i fare for p bli hakket på du også. Jeg for min del hadde bare skygget banen, man behøver ikke menges med sånne folk.Takk, jeg tror ikke jeg er usikker på meg selv, men kan jo selvsagt være. Jeg er i hvert fall ikke redd for at hun skal hakke på meg, hun hakker på folk som er i risikosonen for å bli hakket på og jeg har ganske bra sosialt nettverk pluss at jeg oppfører meg ganske bra så ingen unnskyldning for å slenge med leppa mot meg. Nei, jeg burde jo ikke menges med sånne som henne og det ønsker jeg jo ikke heller, jeg ønsker bare å bli likt at hun skal ønske å være venn med meg. Jeg har ikke ønske om å være venn med henne.Jeg tror egentlig jeg har behov for å bli likt av "alle", hvor "alle" er alle jeg mener burde like meg.TS Anonymkode: 03f5c...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #5 Del Skrevet 7. desember 2015 Jeg liker de fleste men har litt problemer med autoriteter, selv om det ikke er noe personlig. Vet ikke hvorfor. Anonymkode: ed1d1...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zouk Skrevet 7. desember 2015 #6 Del Skrevet 7. desember 2015 Takk, jeg tror ikke jeg er usikker på meg selv, men kan jo selvsagt være. Jeg er i hvert fall ikke redd for at hun skal hakke på meg, hun hakker på folk som er i risikosonen for å bli hakket på og jeg har ganske bra sosialt nettverk pluss at jeg oppfører meg ganske bra så ingen unnskyldning for å slenge med leppa mot meg. Nei, jeg burde jo ikke menges med sånne som henne og det ønsker jeg jo ikke heller, jeg ønsker bare å bli likt at hun skal ønske å være venn med meg. Jeg har ikke ønske om å være venn med henne.Jeg tror egentlig jeg har behov for å bli likt av "alle", hvor "alle" er alle jeg mener burde like meg.TSAnonymkode: 03f5c...c44Hmm, forslag til mekanisme: Du har behov for å avvise henne, fordi du opplever det at hun ikke prøver å bli venn med deg som en avvising. Du vil "ta igjen" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 7. desember 2015 #7 Del Skrevet 7. desember 2015 Hmm, jeg har det vel litt sånn. Men nå liker ikke jeg meg selv, så jeg skjønner jo hvorfor andre ikke liker meg, om det er tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #8 Del Skrevet 8. desember 2015 Zouk er nok inne på noe. Du er såpass selvsikker at du føler alle burde like deg, men såpass usikker at det plager deg når noen ikke gjør det. Selv om du ikke liker denne jenta, vil du ha makten til å avvise eller aller nådigst tolerere henne - men det får du jo ikke gjort når hun ikke bryr seg!Du er nok ikke alene om sånne følelser, det er høyst menneskelig - men det kan være en anledning til å gå i seg selv og bli bevisst på egne motiver. Slike følelser ligger ofte bak konflikter også, uten at folk er bevisst på det. Grunnen til at man misliker noen i utgangspunktet kan også være at de ikk liker deg - noen små signaler som du underbevisst oppfattet ved første møte og som gjør at du misliker dem... Anonymkode: e477f...b6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Piiiip Skrevet 8. desember 2015 #9 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg var nok litt slik før - veldig opptatt av at alle skulle like meg, men de senere år så har jeg tenkt - søren heller hvorfor skal jeg legge meg flat for at noen skal like meg. Jeg er den jeg er så take it or leave it Har det mye bedre med meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå