Gå til innhold

Litt ubehag når man ser på flinke folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk nettopp inn på dagbladets side og så på George Soros som er en av verdens rikeste menn. Følte en liten klump i halsen når jeg så artikkelen og sånn er det ofte når jeg leser om folk som gjør det svært bra karrieremessig(type Obama, Steve Jobs, men også nordmenn som gjør kjempekarrierer) Noen flere som har det sånn? 

Anonymkode: d3d47...f95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg måler meg ikke mot andre og tenker heller ikke at rikdom er målet på lykke. Verden har blitt et overfladisk sted.

Anonymkode: bf95e...042

Skrevet

jeg tror de føler det. altså - de kom ikke lenger enn en b-kjendis status. hadde ikke trodd det hvis det var vanessa rudjord f.eks, men det skjønner jo ikke disse her... 

Anonymkode: 25398...f4f

Skrevet

Hvorfor føler du dette ubehaget?

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Nei jeg blir heller glad på andres vegne når de gjør det bra, men kan en gang tenke at ''jeg burde skjerpe meg og jobbe hardere for målet mitt'' 

Skrevet

Gikk nettopp inn på dagbladets side og så på George Soros som er en av verdens rikeste menn. Følte en liten klump i halsen når jeg så artikkelen og sånn er det ofte når jeg leser om folk som gjør det svært bra karrieremessig(type Obama, Steve Jobs, men også nordmenn som gjør kjempekarrierer) Noen flere som har det sånn? 

Men hva med å la deg inspirere til å finne ut av noe som du også kan gjøre kjempesuksess i?

Skrevet

Jeg blir fysisk kvalm når jeg ser George Soros, men det skyldes at han er et av de farligste menneskene i verden og at han via de politiske organisasjonene han har skapt og pøser penger inn, har en en finger med i spillet hvor enn i verden noe faenskap skjer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...