AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Her er oppskriften:1. Vær kresen! Om du egentlig ikke er bra nok til å være kresen, så lat som du er det! Når gutter skjønner at andre alfamenn vil være sammen med deg vil de naturlig bli interesserte selv også, på grunn av konkurranseinstinkt.2. Smink deg, fiks håret, ha pen hud og fint hår, se ut som den beste versjonen av deg selv, hver dag!3. Oppfør deg nonsjalant. Ikke la noen mann tro at du er avhengig av akkurat ham (det er du forresten ikke!).4. Gjør deg selv utilgjengelig. Du virker interessant og spennende ved å ikke være needy og tilgjengelig til enhver tid. Gutter vil ha det de ikke kan få. Ikke la ham få deg... ikke med én gang iallefall, la ham jobbe en stund.5. Når han er på overnatting en av de første gangene, disk opp med uoppfordret gjærbakst på formiddagen. Legg ut om hvor mye du eeelsker å bake og at du håper han ikke har noe i mot det. Ha på deg et søtt lite forkle og si det med et smil mens du legger hodet på skakke.6. Hvis han drøyer med å forplikte seg til deg, sørg for at han får høre at flere gutter er interessert i deg. Dette kan du fikse ved å sladre litt rundt i vennegjengen hans. Gutter skravler de også. Han kommer til å bli redd for å miste deg, og handle deretter.7. Stå på egne bein. Vis ham at du klarer deg selv og at det ikke er derfor du trenger ham. Betal for din egen mat og drikke, eller i det minste insistér på å gjøre det. Han kommer til å beundre deg for det.8. Bruk en forførende parfyme, og bruk den samme hele tiden. Hjernen hans vil knytte denne duften opp mot deg, og når han kommer hjem og kjenner lukten av deg på genseren sin vil han smile for seg selv og tenke at han er heldig. Ikke bruk en søt og barnslig parfyme, men en med litt karakter, gjerne litt krydret. Menn liker de best (uten at de egentlig vet det selv). 9. Vær interessert i livet hans. Jobben, vennene osv. Still spørsmål og sørg for å få med deg detaljer. Når han senere tar opp noe spør du oppfølgingsspørsmål med detaljer fra forrige gang dere snakket sammen. Han kommer til å oppfatte deg som intelligent og lyttende.10. Smil. Alltid smil. Gutter er svak for jenter som har positiv utstråling. Anonymkode: 7b3b5...df9 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 Her er oppskriften:1. Vær kresen! Om du egentlig ikke er bra nok til å være kresen, så lat som du er det! Når gutter skjønner at andre alfamenn vil være sammen med deg vil de naturlig bli interesserte selv også, på grunn av konkurranseinstinkt.3. Oppfør deg nonsjalant. Ikke la noen mann tro at du er avhengig av akkurat ham (det er du forresten ikke!).4. Gjør deg selv utilgjengelig. Du virker interessant og spennende ved å ikke være needy og tilgjengelig til enhver tid. Gutter vil ha det de ikke kan få. Ikke la ham få deg... ikke med én gang iallefall, la ham jobbe en stund. 6. Hvis han drøyer med å forplikte seg til deg, sørg for at han får høre at flere gutter er interessert i deg. Dette kan du fikse ved å sladre litt rundt i vennegjengen hans. Gutter skravler de også. Han kommer til å bli redd for å miste deg, og handle deretter.7. Stå på egne bein. Vis ham at du klarer deg selv og at det ikke er derfor du trenger ham. Betal for din egen mat og drikke, eller i det minste insistér på å gjøre det. Han kommer til å beundre deg for det. Disse er jo helt like. 1. Vær kresen=lat som om du er uinteressert3.Vis deg selv som uavhengig = lat som om du er uinteressert4. gjør deg selv utiligjenglig= lat som om du er uinteressert6. Sørg for at flere gutter liker deg=lat som om du er uinteressert7: vær selvstendig=lat som om du er uinteressert Syns du heller kan skrive "De 5 gradene av uinteresser- het som får alle gutter til å falle for deg!" Utrolig morsomt å lese det du skriver, spesielt punkt 5 & 10 er mine favoritter. Jeg liker vriene og tvisteene dine. Og at 5 punkter er så og si likt. Hadde lest det hvis det var i et blad og ledd litt for meg selv med ettermiddags kaffe! Anonymkode: f103e...796 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Jeg tenkte dette var en dårlig kopi av den gutter-tips-tråden. Men dette var faktisk gode råd! Anonymkode: 96441...5ef 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Disse er jo helt like. 1. Vær kresen=lat som om du er uinteressert3.Vis deg selv som uavhengig = lat som om du er uinteressert4. gjør deg selv utiligjenglig= lat som om du er uinteressert6. Sørg for at flere gutter liker deg=lat som om du er uinteressert7: vær selvstendig=lat som om du er uinteressert Syns du heller kan skrive "De 5 gradene av uinteresser- het som får alle gutter til å falle for deg!" Utrolig morsomt å lese det du skriver, spesielt punkt 5 & 10 er mine favoritter. Jeg liker vriene og tvisteene dine. Og at 5 punkter er så og si likt. Hadde lest det hvis det var i et blad og ledd litt for meg selv med ettermiddags kaffe!Anonymkode: f103e...796Får jeg by på en kopp? Anonymkode: 7b3b5...df9 3
mjauritz Skrevet 7. desember 2015 #5 Skrevet 7. desember 2015 Høres nesten ut som noe heimkunnskapslæreren min som var født på 50 tallet kunne ha skrevet.Oppskriften på å få en mann som liker deg for den du ikke er. Hvem i helsike er det som begynner å bake brød mens mannen er på overnatting for første gang? For et merkelig scenario, det tar jo gjerne en del tid å bake noe så skal han liksom bare sture rundt i stuen mens du står der og baker? 9
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #6 Skrevet 7. desember 2015 Disse er jo helt like. 1. Vær kresen=lat som om du er uinteressert3.Vis deg selv som uavhengig = lat som om du er uinteressert4. gjør deg selv utiligjenglig= lat som om du er uinteressert6. Sørg for at flere gutter liker deg=lat som om du er uinteressert7: vær selvstendig=lat som om du er uinteressert Syns du heller kan skrive "De 5 gradene av uinteresser- het som får alle gutter til å falle for deg!" Utrolig morsomt å lese det du skriver, spesielt punkt 5 & 10 er mine favoritter. Jeg liker vriene og tvisteene dine. Og at 5 punkter er så og si likt. Hadde lest det hvis det var i et blad og ledd litt for meg selv med ettermiddags kaffe!Anonymkode: f103e...796Det er et ganske merkelig råd. Svært mange vil bare tenke "ah, hun er uinteressert" og gå videre. Anonymkode: 1420f...849
Gjest Raindrops Skrevet 7. desember 2015 #7 Skrevet 7. desember 2015 Jeg elsker å bake, men det hadde føltes veldig unaturlig og merkelig å skulle sette kanelbolledeig mens noen er på besøk hos meg. Dessuten trenger jeg en mann som klarer å gjennomskue "søtt-forkle-og-hodet-på-skakka"-manøveren
Kattekvinne Skrevet 7. desember 2015 #8 Skrevet 7. desember 2015 Dette er en bedre oppskrift:1) Vær pen.2) Vær slank/normalvektig med former.3) Vær søt, blid og ung til sinns.4) Vær snill og omsorgsfull.5) Vis interesse for mannen. Spør spørsmål og flørt.6) Vær intelligent og ha interesser. 4
Gjest Gjest_Svampebobb1 Skrevet 7. desember 2015 #9 Skrevet 7. desember 2015 (endret) Det er et ganske merkelig råd. Svært mange vil bare tenke "ah, hun er uinteressert" og gå videre.Anonymkode: 1420f...849Mange mennesker synes at spill er turnoff også. Og har man litt kjennskap til damer, så gjenkjenner man slikt. Endret 7. desember 2015 av Svampebobb1
Gjest Faerunpedia Skrevet 7. desember 2015 #10 Skrevet 7. desember 2015 Heldigvis funker det uten disse rådene også, hadde aldri giddet spille et spill for å få noen.
Gjest Sukkerbit Skrevet 7. desember 2015 #11 Skrevet 7. desember 2015 Har draget uten å følge noen punkt jeg. Er bare å være meg selv Altså burde alle være som meg for å ha draget. Heheh, neida. Menn liker forskjellige typer kvinner, og dermed er det ingen fasit.Lurer på hvordan et langvarig forhold vil være om man later som man er noen andre enn den man er i begynnelsen av forholder..
minboble Skrevet 7. desember 2015 #12 Skrevet 7. desember 2015 Høres nesten ut som noe heimkunnskapslæreren min som var født på 50 tallet kunne ha skrevet.Oppskriften på å få en mann som liker deg for den du ikke er. Hvem i helsike er det som begynner å bake brød mens mannen er på overnatting for første gang? For et merkelig scenario, det tar jo gjerne en del tid å bake noe så skal han liksom bare sture rundt i stuen mens du står der og baker?Enig med denne!Hater spill & regler. Bedre å kjøre ens eget løp, alt etter hva som føles rett eller ei. Altså, "vær deg selv".Og det er heller ingen fasit på hva menn vil ha. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #13 Skrevet 7. desember 2015 1,2,3,4,7 og 9 har alltid funket på meg, da jeg var singel. Har fyren forpliktelsesproblemer, svarer jeg med hardere skyts og kutter han ut. Det er mange menn å velge mellom selv om man er kresen. Jeg gidder aldri å bruke tid på menn som tviler på forholdet. Selv nå som jeg er i fast forhold, har de mennene jeg har dumpet forsøkt å få meg tilbake. Selv om de er i forhold. Jeg vil ikke kalle meg selv vakker, men så er ikke utseende alt heller. Ser likevel på meg selv som good catch:) Anonymkode: 7d55b...720 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #14 Skrevet 7. desember 2015 Enig med denne!Hater spill & regler. Bedre å kjøre ens eget løp, alt etter hva som føles rett eller ei. Altså, "vær deg selv".Og det er heller ingen fasit på hva menn vil ha. Menn er enkle og liker å ha regler å gå etter er min erfaring. Jeg har alltid delt av mine erfaringer til mine venninner og de gangene de ikke følger de punktene jeg har satt opp, så ender de opp alene. Kvinner må slutte å være så needy og desperate. Jeg nekter å tru at desperasjon er en del av vær-deg-selv pakken. Det samme gjelder menn, men alfahanner fortjener å være litt desperat:) Anonymkode: 7d55b...720 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #15 Skrevet 7. desember 2015 Jeg sminker meg aldri og går stort sett i jeans og genser. Er alltid velstelt og ren, men er veldig lite jålete. Jeg er et særdeles dårlig husmoremne (nja, har blitt bedre med årene), hater "spill" (ala, få flere gutter på kroken for å gjøre han sjalu) og har stort sett ikke fulgt rådene over her i det hele tatt (med noen unntak; viser selvfølgelig interesse for livet til noen jeg er keen på og har alltid stått på egne ben) . Nå har jeg jo allerede kapret drømmemannen, men vil si at jeg alltid har hatt draget. Til og med som korthåret og litt mer lubben på ungdomsskolen fikk jeg den gutten jeg ville ha.Jeg er ganske liten og søt, men velger å tro at det er personlighet og utstråling som har gitt meg draget. Jeg er rett og slett meg selv, og det har fungert veldig bra Anonymkode: 2e577...c3a 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #16 Skrevet 7. desember 2015 Jeg sminker meg aldri og går stort sett i jeans og genser. Er alltid velstelt og ren, men er veldig lite jålete. Jeg er et særdeles dårlig husmoremne (nja, har blitt bedre med årene), hater "spill" (ala, få flere gutter på kroken for å gjøre han sjalu) og har stort sett ikke fulgt rådene over her i det hele tatt (med noen unntak; viser selvfølgelig interesse for livet til noen jeg er keen på og har alltid stått på egne ben) . Nå har jeg jo allerede kapret drømmemannen, men vil si at jeg alltid har hatt draget. Til og med som korthåret og litt mer lubben på ungdomsskolen fikk jeg den gutten jeg ville ha.Jeg er ganske liten og søt, men velger å tro at det er personlighet og utstråling som har gitt meg draget. Jeg er rett og slett meg selv, og det har fungert veldig bra Anonymkode: 2e577...c3aTenker heller det er liten og søt. Lett håndterlig. Anonymkode: a0b54...a37
Cathrine88 Skrevet 7. desember 2015 #17 Skrevet 7. desember 2015 Jeg ser for meg at jeg står opp etter å ha overnattet første gang og mannen står i stua og snekrer en hylle - selvsagt i bar overkropp og blå arbeidsbukse, med et søtt smil og hodet på skakke. Hvorfor vente så lenge med gjærbaksten? Ha nybakte kanelboller i veska, så har du noe å skrive telefonnummeret ditt på og dele ut til aktuelle alfahanner.Fortelle vennene hans at andre "alfamenn" er interessert i deg for å få ham til å forplikte seg? Gode venner med et snev av intelligens kommer til å fortelle ham at du virker som en kaninkoker. 6
Arca Skrevet 7. desember 2015 #18 Skrevet 7. desember 2015 Kan noen dra ut i felten og faktisk teste ut det her? Etterpå kan de jo rapportere her.
minboble Skrevet 7. desember 2015 #19 Skrevet 7. desember 2015 Menn er enkle og liker å ha regler å gå etter er min erfaring. Jeg har alltid delt av mine erfaringer til mine venninner og de gangene de ikke følger de punktene jeg har satt opp, så ender de opp alene. Kvinner må slutte å være så needy og desperate. Jeg nekter å tru at desperasjon er en del av vær-deg-selv pakken. Det samme gjelder menn, men alfahanner fortjener å være litt desperat:) Anonymkode: 7d55b...720Noen menn er enkle, på samme måte som enkelte kvinner er det.Men hva når en treffer på en person som ikke er så enkel da?Da nytter det ikke med spill, regler og slikt tull.Det vil gjennomskues etter hvert. Da kan det virke mot sin hensikt. Vel, så sant du ikke er griselekker og en allerede er blendet av din slående skjønnhet, da. #uhoh #winkwinkPoenget er at det ikke er noen "fasit", fordi vi mennesker er noen komplekse skapninger, og ingen er like! Hva som fungerer på Ola, fungerer ikke nødvendig på Lars. Og i lengden så tjener en best på å bare være seg selv (og er man intelligent, så bruker man gjerne litt sunn fornuft i tillegg).
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #20 Skrevet 7. desember 2015 at jenter skal late som om de er uinteressert er bare fitte idiotisk! liker jenter som faktisk tørr å vise at de er interessert. Da blir jeg mer komfortabel og føler at den andre faktisk liker meg! slutt med det lek kostbar greiene.Fortell at andre er interessert? si at du elsker og lage bakst? ha ren hud osv? herregud så mye dumt 😂😂 Anonymkode: 34744...87d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå