AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Skrevet 6. desember 2015 Slo opp med avastands-kjæresten min for omtrent to uker siden. Vi har fremdeles omtrent like mye kontakt. Vi sender meldinger og snakker på telefonen. Det eneste er vel at vi ikke har hatt telefonsex eller hatt helt tydlige seksuelle meldinger. Han har sagt han elsker meg. Jeg tror jeg elsker ham, men avstanden er så vanskelig. Når han foreslo å fremdeles ha kontakt, ville jeg gjerne det. Men er det sunt? Er det greit? Tanker? Anonymkode: 5513c...049
mjauritz Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 Spørs veldig.Vil vel generelt si at nei, det er ikke sunt. Men ja, det er greit. Vanskelig å komme seg videre når man fremdeles har så tett kontakt med eksen. Vanskelig å innse at det er slutt også. Som regel så blir en av dere ekstra såret når det blir sånn. 3
Gjest nicecar Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Det er sunt hvis dere er enige om å være venner. Han ene eksen min er en av mine nærmeste kompiser, men det er et rent kjært vennskap og ikke noe mer, derfor går det fint å fortsette å ha kontakt
Tibette Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Personlig sverger jeg til "ute-av-syne-ute-av-sinn", spesielt når det nettopp er blitt slutt. Har erfart at det på sikt er den eneste måten jeg klarer å komme meg videre. Føler de fleste har en lei tendens til å bli stuck i "vennebobla" etter et brudd (fordi det er slutt, samtidig som det er lett å falle tilbake).Men det er nå min mening :-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå