Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kult eller fult? Hot or not? Yey or ney? Knask eller knep? Nei, vent.. jaja..

Er det sexy og digg med menn som har krøller? Eller må håret være rett?

Anonymkode: 9d499...6fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke ofte det er håret som avgjør om en mann er er hot or not. 

Anonymkode: cc164...15b

Skrevet

Jeg er så uendelig svak for menn med krøller.. Selv en jeg i utgangspunktet ikke fant spesielt attraktiv, ble helt sykt pen da håret fikk vokse litt ut og det viste seg at gutten hadde krøller!

Så JA til krøller, på alle! :D 

Anonymkode: 98fc2...5be

• Liker 1
Skrevet

Har mannen en sexy utstråling så betyr ikke utseende mye. Vi damer går etter menn med indre styrke og tro på seg selv. 

Jeg har i hvert fall ingen preferanser hva gjelder krøller eller ei. Aldri tenkt tanken en gang. 

Anonymkode: 1ad35...826

Skrevet

Det er ikke ofte det er håret som avgjør om en mann er er hot or not.

Greit med litt "Sideshow Bob" så lenge personligheten ikke her helt Sideshow Bob?

Skrevet

Elsker krøllete menn :rodmer:

Anonymkode: fc53d...875

Skrevet

Hvis Jon Snow sto foran meg ville ikke "Hvor er rettetanga mi?" vært min første tanke for å si det sånn.

• Liker 3
Skrevet

Hvis Jon Snow sto foran meg ville ikke "Hvor er rettetanga mi?" vært min første tanke for å si det sånn.

Skal ærlig innrømme at verden trenger flere Jon Snow. Veldig veldig mange av han takk. En til hver eneste flotte dame der ute som trenger en ekte Mann. Men det er ikke bare pga krøllene. De er bare en ekstra bonus. 

Skrevet

Jeg er så uendelig svak for menn med krøller.. Selv en jeg i utgangspunktet ikke fant spesielt attraktiv, ble helt sykt pen da håret fikk vokse litt ut og det viste seg at gutten hadde krøller!

Så JA til krøller, på alle! :D 

Anonymkode: 98fc2...5be

Det er som jeg skulle skrevet dette selv! Krøller:hjerte:

Skrevet

Skal ærlig innrømme at verden trenger flere Jon Snow. Veldig veldig mange av han takk. En til hver eneste flotte dame der ute som trenger en ekte Mann. Men det er ikke bare pga krøllene. De er bare en ekstra bonus. 

Det er sant. :)

Justin Timberlake var min første store "forelskelse" og jeg innså først nå at krøllene hans har vært borte i mange år, så det er tydeligvis ikke noe jeg legger spesielt godt merke til. :ler: 

Skrevet

Greit med litt "Sideshow Bob" så lenge personligheten ikke her helt Sideshow Bob?

Korrekt  :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...