AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Skrevet 6. desember 2015 Mye er medfødt, men mye kan også gjøres noe med! Her er oppskriften:1. Vær intelligent! Intelligens åpner for muligheter i livet og øker dine forutsetninger for å gjøre det bra på alle områder, inkludert å tjene penger til å forsørge familien din med.2. Vær ambisiøs! Ta en høyere utdanning eller bevis med hardt arbeid at du ønsker å gjøre noe med livet ditt, og at du ikke er en lating. 3. Vær generøs. Spander på kvinnen slik at hun forstår at hun kan stole på at du har ressurser til å forsørge henne og barna. 4. Ha selvtillit og vær "alfa" i sosiale situasjoner. Stå opp for deg selv slik at kvinnen ser at du kan forsvare henne og barnet, og ikke er en "pussy" som lar deg tråkke på.5. Vær høy. Kvinner oppfatter høyde som en trygghet. Det er også et faktum at høye menn gjør det bedre i arbeidslivet og har høyere sosial status. 6. Ha et symmetrisk ansikt. Asymmetri oppfattes som mindre attraktivt. 7. Hold deg i god form. For eksempel med sykling, styrketrening eller annen aktivitet. Løft litt vekter og sørg for å få brede skuldre og en smalere midje. 8. Bruk en god deodorant/parfyme, og vær nøye med hygienen. 9. Kle deg pent. Spesielt sko og skjorte er viktig. Fine klær vitner om økonomisk robusthet og sosial status.10. Vær snill med barn. Kvinner vil da se for seg deg som far til hennes fremtidige barn. Anonymkode: 3e4e3...a88 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #3 Skrevet 6. desember 2015 Takk for tips! Skal ha som nyttårsforsett å vokse meg noen centimeter høyere og bli litt mer symmetrisk i trynet. Anonymkode: 09d5a...4f5 45
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #4 Skrevet 6. desember 2015 Word.Ja, jøss. Vær intelligent og vær høy er vel det mest stupide rådet jeg har lest siden dette er forhold man ikke akkurat velger selv.Jeg tviler f. eks. på at de laveste mennene hadde valgt sin egen høyde om det hadde vært mulig å velge sin egen høyde. Anonymkode: 34610...1ed 5
Gjest incognita Skrevet 6. desember 2015 #5 Skrevet 6. desember 2015 Ja, jøss. Vær intelligent og vær høy er vel det mest stupide rådet jeg har lest siden dette er forhold man ikke akkurat velger selv.Jeg tviler f. eks. på at de laveste mennene hadde valgt sin egen høyde om det hadde vært mulig å velge sin egen høyde. Anonymkode: 34610...1edNettopp. Blir som å si til jenter "vil du ha et godt råd? Vær pen!". Men kan ikke si meg uenig i at TS har et poeng når det gjelder hva kvinner vil ha..
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #6 Skrevet 6. desember 2015 Nettopp. Blir som å si til jenter "vil du ha et godt råd? Vær pen!". Men kan ikke si meg uenig i at TS har et poeng når det gjelder hva kvinner vil ha.. Er nok en del kvinner som vil ha dette på, men jeg bryr meg egentlig ikke så mye om det. Ser på slike "omegakvinner" som bare høyrestående aper slik neandertalerne egentlig var. Spesielt når hun kan tilby lite tilbake selv. Anonymkode: 34610...1ed
herremann Skrevet 6. desember 2015 #7 Skrevet 6. desember 2015 du glemte punkt 11: lyv så mye som mulig. 2
Summers Skrevet 6. desember 2015 #8 Skrevet 6. desember 2015 Fleste vet vel hvordan man blir mer attraktiv, er vel gjennomføringsevnen det skorter på.Ellers er det greit å omgås kvinner, ha kvinner i vennegjengen i venner venngjenger, osv Faktisk sjekke opp jenter.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #9 Skrevet 6. desember 2015 Takk for tips! Skal ha som nyttårsforsett å vokse meg noen centimeter høyere og bli litt mer symmetrisk i trynet. Anonymkode: 09d5a...4f5 Anonymkode: 6f907...04c 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #10 Skrevet 6. desember 2015 Fleste vet vel hvordan man blir mer attraktiv, er vel gjennomføringsevnen det skorter på.Ellers er det greit å omgås kvinner, ha kvinner i vennegjengen i venner venngjenger, osv Faktisk sjekke opp jenter.Selv med like gjennomføringsevne så er det jo ikke alle som har potensialet uansett. Hvis alle kunne ha blitt attraktive hadde det jo ikke vært noen uattraktive. For at den ene skal vinne så må nødvendigvis noen andre tape, sånn er det dessverre bare. Anonymkode: 34610...1ed
Gjest incognita Skrevet 6. desember 2015 #11 Skrevet 6. desember 2015 Er nok en del kvinner som vil ha dette på, men jeg bryr meg egentlig ikke så mye om det. Ser på slike "omegakvinner" som bare høyrestående aper slik neandertalerne egentlig var. Spesielt når hun kan tilby lite tilbake selv. Anonymkode: 34610...1edNoen har da mye å tilby tilbake også.
Summers Skrevet 6. desember 2015 #12 Skrevet 6. desember 2015 Nettopp. Blir som å si til jenter "vil du ha et godt råd? Vær pen!". Det er jo et godt råd. De aller fleste jenter kan bli veldig fysisk attraktive. Selv med like gjennomføringsevne så er det jo ikke alle som har potensialet uansett. Hvis alle kunne ha blitt attraktive hadde det jo ikke vært noen uattraktive. For at den ene skal vinne så må nødvendigvis noen andre tape, sånn er det dessverre bare. Anonymkode: 34610...1edMen nå lever vi ikke i en verden hvor alle har gjennomføringsevne så det er ikke et reelt problem.
Gjest incognita Skrevet 6. desember 2015 #13 Skrevet 6. desember 2015 Det er jo et godt råd. De aller fleste jenter kan bli veldig fysisk attraktive. Det stemmer da ikke.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #14 Skrevet 6. desember 2015 Det er jo et godt råd. De aller fleste jenter kan bli veldig fysisk attraktive. Men nå lever vi ikke i en verden hvor alle har gjennomføringsevne så det er ikke et reelt problem. Så du tror at ting som høyde og ansiktssymmetri handler om gjennomføringsevne? Det er mange ting noen blir gitt "gratis" allerede ved fødsel, og som gir deg en stor fordel i datingmarkedet. Høyde, ansiktstrekk, genetikk til enkelt å kunne utvikle en muskuløs kropp etc. Intelligens, som gjør det enklere å innta kunnskap, er også noe som ligger i genene. Anonymkode: 34610...1ed 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #15 Skrevet 6. desember 2015 Noen har da mye å tilby tilbake også.Stadig færre. Men å skrike opp om alfamenn - det er norske kvinner vitterlig flinke til. Stadig flere norske kvinner anser jeg som skitne hunder som bør behandles sådan. Anonymkode: 34610...1ed
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #16 Skrevet 6. desember 2015 Dette er en liste for kvinner(les: flertall) Hva kan jeg som mann forvente, kan du liste det opp? Anonymkode: 9e9b2...785
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #17 Skrevet 6. desember 2015 Merkelig dette. Jeg tilfredsstiller svært få av disse kriteriene, men har likevel små problemer med å få meg hverken dame eller fitte.... Anonymkode: 987a6...f9f 2
Summers Skrevet 6. desember 2015 #18 Skrevet 6. desember 2015 Det stemmer da ikke.Jo, ser jo det på min omgangskrets at de aller fleste jentene klarer å bli pene med sminke, osv. Så du tror at ting som høyde og ansiktssymmetri handler om gjennomføringsevne? Anonymkode: 34610...1edNei.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #19 Skrevet 6. desember 2015 Stadig færre. Men å skrike opp om alfamenn - det er norske kvinner vitterlig flinke til. Stadig flere norske kvinner anser jeg som skitne hunder som bør behandles sådan. Anonymkode: 34610...1edOi! Anonymkode: 6f907...04c 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #20 Skrevet 6. desember 2015 Dumt innlegg. Å ha draget handler ikke om å følge en oppskrift, men en HELHET av seg selv, og om man klaffer med noen. Hvis det bare handler om det overfladiske, legge ned flest mulig damer osv, er det mulig man kan følge den oppskriften, men å ha draget handler om så mye mer. Det at du nettopp er DEG kan være at man har draget, selv om man ikke er høy, ikke har mye penger, ikke er ditten eller datten.... Anonymkode: 82f23...5f6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå