Gå til innhold

hvor oppbevare parfyme?


Gjest roxy

Anbefalte innlegg

Har hørt om en del som har de i kjøleskapet,soverommet og noen på badet! Men hvor er det beste stedet?

Badet blir jo fort veldig varmt når en dusjer,mens kjøleskapet kansje er litt for kaldt.

Flaskene er jo så fine at det er litt kjedlig å gjemme dem så godt vekk... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Tidligere oppbevarte jeg dem på en hylle i klesskapet, men nå har jeg to store kurver på toppen av en reol i gangen. Så kan ingen se hvor mange jeg har, heller....

Parfyme skal strengt tatt oppbevares kjølig og mørkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Butterflygirl

Paryfmer skal helst oppbevares i et mørkt sted, helst inne i et skap. Da holder parfymen seg lengre. De skal ikke utsettes for lys. Dette leste jeg et eller annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine står i skapet på badet. Et par av dem har jeg hatt i flere år, og de lukter i hvert fall som før, så da regner jeg med de er i orden. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mine i kjøleskapet. Der oppbevarer jeg faktisk også kremer som er dyre og "ekslusive".. Litt kaldt når man skal smøre de på men de holder seg absolutt mye lengere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Hm...har mine i skapet på badet, men da er det kanskje på høy tid å flytte de til kjøleskapet da (ja for DA kommer jo ikke mannen til å steile.....) for jeg vil jo at de skal holde seg så bra som mulig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst kaldt og i allefall unna sollys. Jeg gidder ikke ha mine i kjøleskap, mest fordi kjøleskapet er så stappfullt til enhver tid (skjønner ikke hvordan vi klarte oss med et lite et for noen år siden, men det er en heeeelt annen sak). Jeg har dem oppå en kommode på soverommet, de er i allefall utenfor rekkevidde for sollyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...