Gå til innhold

Jeg prøver å få henne til å ta abort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun som er gravid og jeg passet ikke sammen likevel. Ble slutt for ikke så lenge siden. Grunnen er at hun taklet ikke en hendelse som jeg har rotet meg bort i. Når vi var sammen så var hun veldig keen på å bli gravid, men jeg var ikke klar. Føler hun har gjort dette med vilje, latet som hun gikk på pillen. Jeg vil ikke at hun skal få dette barnet. Grunnen er at vi er ikke sammen lenger, dette jeg har rotet meg bort i, jeg er ikke klar, og har pengeproblemer. Hvordan få henne til å forstå og få henne til å tenke på barnet og ikke seg selv? Hun ødelegger kun for barnet hvis hun velger å beholde. Jeg prøver å tvinge henne. Jeg vil ikke at hun skal tenke på seg selv og sin egen lykke, hun må tenke på dette uskyldige livet som ikke har bedt om å bli til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud. Snakker om hvem som ikke skal tenke på seg selv og sin egen lykke

• Liker 29
Skrevet

Du kan ikke tvinge henne. Du kan ikke gjøre stort annet enn å si hva du har å si. PS, all sex kan føre til graviditet, selv med prevensjon. Er man ikke klar for barn, bør man ha buksene på. 

• Liker 26
Skrevet

Hun klarer seg nok utmerket uten en drittsekk som deg i livet sitt.

Har du sex kan jenta bli gravid, takler ikke det, hold deg til høyrehånda. Tvinge noen til abort? Årets mann! 

Anonymkode: 7d146...3a5

Herregud, hva slags svar er dette. skjerp deg litt her.

Anonymkode: 206ea...5e2

• Liker 23
Skrevet

Hun som er gravid og jeg passet ikke sammen likevel. Ble slutt for ikke så lenge siden. Grunnen er at hun taklet ikke en hendelse som jeg har rotet meg bort i. Når vi var sammen så var hun veldig keen på å bli gravid, men jeg var ikke klar. Føler hun har gjort dette med vilje, latet som hun gikk på pillen. Jeg vil ikke at hun skal få dette barnet. Grunnen er at vi er ikke sammen lenger, dette jeg har rotet meg bort i, jeg er ikke klar, og har pengeproblemer. Hvordan få henne til å forstå og få henne til å tenke på barnet og ikke seg selv? Hun ødelegger kun for barnet hvis hun velger å beholde. Jeg prøver å tvinge henne. Jeg vil ikke at hun skal tenke på seg selv og sin egen lykke, hun må tenke på dette uskyldige livet som ikke har bedt om å bli til.

Men nå er det blitt til og da forandrer hele saken seg.

Det er ALLTID en risiko for graviditet uansett. Det må du være klar over.

Du kan ikke tvinge henne til å ta abort. Velger hun å beholde barnet så må du gjøre det beste ut av det. Det er en god mulighet for deg til å skjerpe deg. Komme deg ut av pengeproblemene osv og fokusere på å bli en god og stabil far.

Anonymkode: f627a...4df

• Liker 14
Skrevet

Du kan ikke tvinge henne. Du kan ikke gjøre stort annet enn å si hva du har å si. PS, all sex kan føre til graviditet, selv med prevensjon. Er man ikke klar for barn, bør man ha buksene på. 

Hvorfor sier folk sånn her? det er jo tull. Er jo så mange som har sex når de er 14 eller 16,ingen av dem er klare for å få barn? 

Hvorfor bli så sur på han fyren her? Har han en historie på KG jeg ikke vet om? ALL sex fører ikke til gravidtet, men i tilfelle hvor kvinnen LYVER om å ha gått på pilla..ja...da skjer det jo.

• Liker 24
Gjest morhjertegod
Skrevet

Du kan nok ikke tvinge henne, er nok hennes valg, sån er det bare.

Skrevet

Hvis jenter kan begynner å ta det mer med ro og ikke være desperat etter å bli gravid og få unge så hadde ikke dette skjedd. Hun klarer seg sikkert utmerket uten meg, men hva skal hun si til barnet? Hvorfor skal hun bare tenke på seg selv? Sex kan føre til graviditet, men går som oftest greit. Ellers hadde det vert mange unger i verden. Denne jenta latet som hun gikk på pillen. Jeg har dessverre ikke kontrollert henne godt nok. 

Skrevet

Du kan ikke tvinge henne, det er hun som bestemmer. Men du kan rolige forklare henne at dette kanskje ikke er så lurt. Det finnes helt sikkert noen form for rådgivning dere kan dra på sammen og prøve å finne ut av ting?

Ellers så regner jeg med at du har lært nå at du skal bruke kondom om du ikke ønsker barn.

Anonymkode: 33003...bc7

• Liker 2
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Hvis jenter kan begynner å ta det mer med ro og ikke være desperat etter å bli gravid og få unge så hadde ikke dette skjedd. Hun klarer seg sikkert utmerket uten meg, men hva skal hun si til barnet? Hvorfor skal hun bare tenke på seg selv? Sex kan føre til graviditet, men går som oftest greit. Ellers hadde det vert mange unger i verden. Denne jenta latet som hun gikk på pillen. Jeg har dessverre ikke kontrollert henne godt nok. 

Som du sier, de klarer seg sikkert utmerket uten deg. :)

Skrevet

Haha, fy faen. Prøvde å svare saklig i forrige innlegg, men "Jeg har dessverre ikke kontrollert henne godt nok. "??? Bare la henne være i fred du.

• Liker 32
Skrevet (endret)

Du sier at hun skal tenke på barnet og ta abort. Nå er det vel sånn at nettopp fordi hun tenker på barnet, så velger hun å beholde det. Til tross for at barnfaren prøver å presse henne til det motsatte. Hun velger ikke å la barnet leve pga deg, hun velger det til tross for deg.

Be jenta om unnskyldning, og ta på deg ansvaret ditt. Dere må samarbeide for å gi harnet en så god oppvekst som mulig.

Endret av Hulderen
  • Liker 23
Skrevet (endret)

du får bare forsøke å overbevise henne om hvor lite du har å tilby som far og ramse opp alle ulempene det vil medføre for barnet å vokse opp i denne situasjonen. Er det eneste du kan gjøre. Tvinge henne kan du jo ikke. Hvordan hadde du tenkt du skulle klare det?

Endret av Maleficenta
  • Liker 2
Skrevet

Her er det jo HUN som er drittsekken. Lyver om å bruke prevensjon og nekter å se realitetene med at barnet faktisk er uønsket og at det allerede er et forhold som er oppløst og barnefar har pengeproblemer. Hun tenker ikke særlig langt hverken på seg selv, barnefar eller ungen. Blir helt skremt av at sånne folk faktisk får lov til å bevege seg ute i samfunnet og ødelegge livet til folk rundt seg og attpåtil får utdelt et sugerør rett inn i statskassa og et klapp på skulderen.

Om hun likevel skulle bestemme seg for å beholde ungen bør du be om å få tatt en farskapsstest, helst utført på et legekontor eller lignende for å være sikker på at hun ikke saboterer prøvene. Hun har allerede vist at hun ikke er til å stole på. Sånne kjærringer får ikke nye sjangser.

• Liker 20
Skrevet

Hvorfor sier folk sånn her? det er jo tull. Er jo så mange som har sex når de er 14 eller 16,ingen av dem er klare for å få barn? 

Hvorfor bli så sur på han fyren her? Har han en historie på KG jeg ikke vet om? ALL sex fører ikke til gravidtet, men i tilfelle hvor kvinnen LYVER om å ha gått på pilla..ja...da skjer det jo.

Hva er det som er tull? All sex KAN føre til graviditet ja, da ingen prevensjon er 100 % sikkert. Hva gjelder tenåringer som har sex, får man håpe de har lært dette hjemme. Men tviler på at trådstarter er fjortis. 

• Liker 10
Skrevet

Jeg ser det er flere som sier hun klarer seg uten deg. Som om det er så enkelt. Det handler om å bli far til et barn uten å ønske å bli det. Dette er ikke en tanke en kan bare legge fra seg, late som om det barnet ikke eksisterer. Det er klart at når dette barnet først eksisterer vil en være del av det. Er dere virkelig så ignorante at dere ikke klarer å se problemstillingen?

Anonymkode: 206ea...5e2

• Liker 4
Skrevet

Tja, det er ikke første jenta han har gjort gravid det og blir sikkert ikke den siste. :tongue:

Anonymkode: b3069...bf6

• Liker 17
Skrevet

Haha, fy faen. Prøvde å svare saklig i forrige innlegg, men "Jeg har dessverre ikke kontrollert henne godt nok. "??? Bare la henne være i fred du.

bare jeg som tolket det som sarkastisk? Syns det er stygt av dere å legge skylden på denne mannen fordi damen løy og førte et uskyldig barn til livs uten en far som ønsker det.  Syns faktisk at det burde være straffbart.. for sent er det dessverre for den ungen som hun fra nå av har full kontroll over..

jeg forstår ikke hva som skjer av denne katastrofen av et tråd, men ts, jeg råder deg å sette deg ned å snakke med henne. Fortell hva ditt syn er, fortell hva du engster deg for, si at du ikke føler du kan stille opp osv..

• Liker 6
Skrevet

kontrollert?

• Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...