Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Nå er det ca 2,5-3 uker siden jeg sluttet på p-piller. Ikke merket noen store endringer enda, bortsett fra en liten blødning et par dager etter siste pille, noe magesmerter, og de siste to dagene har jeg vært litt kvalm, hatt veldig ømme brystvorter og fett hår. Noen med liknende erfaring etter p-pille slutt? Regner Med at det er normalt, er jo tross alt hormoner som må stabiliseres.. :) 

Anonymkode: 9540f...f5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sluttet selv på pillene 10 November, bare Microgynon. Hadde EL 25-27 November, så her har alt så langt vært normalt. Men fått mer hard mage, ømme bryster, mindre lyst på mat, mer trøtt + fett hår her også. Også er jeg mer sint, humøret svinger virkelig+ at jeg har litt metall smak i munnen :s

Så går egentlig bare å venter på mensen som skal komme rundt denne uken her..

Anonymkode: 07c41...2ed

Skrevet

TS her. Tok en negativ test for to dager siden. Men tror jeg har en forsinket EL nå. Hvor lenge bør jeg vente før ny test da? :)

Skrevet

TS her. Tok en negativ test for to dager siden. Men tror jeg har en forsinket EL nå. Hvor lenge bør jeg vente før ny test da? :)

Du burde ikke ta test før du vet du skulle hatt mensen, gjerne vente litt over. Og mensen kommer som regel ca 2 uker(10-20 dager) etter EL.

Skrevet

Du burde ikke ta test før du vet du skulle hatt mensen, gjerne vente litt over. Og mensen kommer som regel ca 2 uker(10-20 dager) etter EL.

TS. Takk for svar :) Er 4 dager sen med mens nå, men tror jeg fikk EL da jeg skulle hatt mens. Så da venter jeg et par uker før jeg evt tester på nytt. Takk igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...