Gå til innhold

Skrive først til en mann på Tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått mange matcher på Tinder, men det er ikke alle som skriver først.. en venninne sa at jeg ikke burde skrive først fordi det virket desperat og at det da fremstod som at jeg ikke hadde så mange å velge mellom? Men hvorfor trykker mennene liker på meg når de ikke gidder å skrive?

Anonymkode: 27d6c...906

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de sveipet feil? Men bare skriv noe morsomt, det funker.

Skrevet

Hvorfor trykker du liker på mennene hvis du ikke gidder å skrive? :klo:

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor trykker du liker på mennene hvis du ikke gidder å skrive? :klo:

Hvorfor trykker de liker på meg? :fnise:

Jeg har skjønt det som at mennene skriver først ifølge venninnene mine som har hatt Tinder lenge

Skrevet

Jeg syntes det er meget hyggelig når jenta tar kontakt først, tenker meg om så er det jentene som har tatt kontakt først jeg har dratt på date med... :)

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor trykker de liker på meg? :fnise:

Jeg har skjønt det som at mennene skriver først ifølge venninnene mine som har hatt Tinder lenge

Da får du bare vente da. Lol

Skrevet

Jeg syntes det er meget hyggelig når jenta tar kontakt først, tenker meg om så er det jentene som har tatt kontakt først jeg har dratt på date med... :)

Så hvis ikke de hadde skrevet hadde du aldri fått deg noen dater da? :) Hva burde jeg skrive syntes du? Bare "hei"? Eller er det litt kjedelig?

Skrevet

Menn er forskjellige. Jeg har funnet ut at noen menn svarer om man skriver først, andre ikke.

Anonymkode: 77372...c72

Skrevet

Så hvis ikke de hadde skrevet hadde du aldri fått deg noen dater da? :) Hva burde jeg skrive syntes du? Bare "hei"? Eller er det litt kjedelig?

Hadde sikkert det, tar kontakt jeg å men har bare blitt at det er dem jeg har pratet mest med :)

Start med noe det kan bli en samtale av, "Hei" dør fort ut. Trenger ikke være så ufattelig komplisert, eller nevn noe fra det som står under bildet. 

Skrevet

mange menn som ikke skriver først, forde de tenker at jenta sikkert chatter med mange andre uansett og de ikke har sjans. skriv først du, om du virkelig ønsker å kommei kontkt med en mann! ikke noe desperat med det :)

Anonymkode: 96211...dc6

• Liker 3
Skrevet

Har fått mange matcher på Tinder, men det er ikke alle som skriver først.. en venninne sa at jeg ikke burde skrive først fordi det virket desperat og at det da fremstod som at jeg ikke hadde så mange å velge mellom? Men hvorfor trykker mennene liker på meg når de ikke gidder å skrive?

Jeg forstår hva venninnen din mener, men samtidig litt kleint at ingen av dere sier hei liksom? :P Kanskje du skal si hei først..

Jeg mistenker at en del på Tinder sveiper JA på mange, bare for å se hvor mange matcher de får...

Skrevet

Venninnen din skjønner seg ikke på menn. Aldri hør på henne igjen.

• Liker 2
Skrevet

Har fått mange matcher på Tinder, men det er ikke alle som skriver først.. en venninne sa at jeg ikke burde skrive først fordi det virket desperat og at det da fremstod som at jeg ikke hadde så mange å velge mellom? 

Hahaha, tåpelig venninne. Jeg er mann, og kvinnene som skriver først får MAJOR CREDITS i min bok. Det viser at de vet hva de vil ha og går etter det, og det viser at de tør å ta initiativ og ikke bare forventer å bli vartet opp. Det skjer riktignok sjelden, og jeg har møtt mange bra jenter som ikke har skrevet først også, men jeg ville aldri i verden funnet på å tenke en negativ tanke om en jente som tar initiativ til å skrive med meg. 

Anonymkode: 10e95...b70

• Liker 4
Skrevet

Som regel. De fleste kvinner er redd for å bli avvist, og forventer at mannen tar initiativ. De fleste kvinner synes også det er mannens oppgave å gå foran generelt. Fair enough, men det er på ingen måte en regel du må forholde deg til hvis du ikke føler det sånn selv. Jeg kan ikke i min villeste fantasi forestille meg at noen menn kommer til å reagere negativt om du skriver til dem. 

Skrevet

Menn er forskjellige. Jeg har funnet ut at noen menn svarer om man skriver først, andre ikke.

Anonymkode: 77372...c72

De som ikke svarer hadde garantert ikke skrevet til deg i første omgang uansett. Du har ingenting å tape på å skrive. 

Skrevet

Litt kjedelig, men hvis han er interessert så svarer han. Du kan kommentere noe han skriver, eller et av bildene hans, eller du kan spørre om noe mer eller mindre random. 

Skrevet

Hahaha, tåpelig venninne. Jeg er mann, og kvinnene som skriver først får MAJOR CREDITS i min bok. Det viser at de vet hva de vil ha og går etter det, og det viser at de tør å ta initiativ og ikke bare forventer å bli vartet opp. Det skjer riktignok sjelden, og jeg har møtt mange bra jenter som ikke har skrevet først også, men jeg ville aldri i verden funnet på å tenke en negativ tanke om en jente som tar initiativ til å skrive med meg. 

takk for svar alle sammen :) jeg skrev først og han svarte med én gang. Vi skrev litt frem og tilbake også spurte han om han kunne legge meg til på facebook. Han gjorde det, men etter det har jeg ikke hørt noe mer.. :dry:vet ikke om det var noe på profilen min som "skremte han" eller noe sånt.. han har ikke slettet meg igjen da. 

Skrevet

Venninnen din skjønner seg ikke på menn. Aldri hør på henne igjen.

burde jeg skrive først til han på face også? Siden han addet meg? Gaaah dette er så håpløst! :/ 

Skrevet

burde jeg skrive først til han på face også? Siden han addet meg? Gaaah dette er så håpløst! :/ 

Hvis du vil! Slutt å tenke på hva du bør, og gjør det du vil. Føler jeg har sagt det hundre ganger på forumet nå:

Hvis en kvinne prøver seg på en mann, og han avviser henne, ble hun ikke avvist fordi hun prøvde seg. Hun ble avvist fordi han ikke var interessert i henne i utgangspunktet.

Noe annet er som å tro at det begynner å regne fordi man lot paraplyen ligge hjemme, eller at den lottorekka som gikk inn gjorde det fordi man tenkte på den, men leverte en annen. :P

Skrevet

Hvis du vil! Slutt å tenke på hva du bør, og gjør det du vil. Føler jeg har sagt det hundre ganger på forumet nå:

Hvis en kvinne prøver seg på en mann, og han avviser henne, ble hun ikke avvist fordi hun prøvde seg. Hun ble avvist fordi han ikke var interessert i henne i utgangspunktet.

Noe annet er som å tro at det begynner å regne fordi man lot paraplyen ligge hjemme, eller at den lottorekka som gikk inn gjorde det fordi man tenkte på den, men leverte en annen. :P

Takk for svar :) jeg burde kanskje ta et hint når han adder meg på Face og ikke sier noe mer.. ? Hadde han vært interessert hadde jo garantert gjort det. Ikke bare blitt stille. :dry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...