Gå til innhold

Kjøpe barnevogn USA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på 3 ukers ferie på Hawaii,  først 4 dager i San Francisco. Tenkte å kjøpe vogn der (sportsvogn) poden er 5 mnd (blir 6 mnd straks) 

Vil gjerne ha ei som kan snus mot meg, legges noenlunde flat i ryggen og grei solskjerming (kan kjøpe ekstra å sette på) aner ikke hvordan terrenget er det vi skal, er ei øy utenfor honolulu. 

Tips til hvor en kan kjøpe vogn og hvilken type.  Tenkte rundt 120 $, muligens litt mer 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal på 3 ukers ferie på Hawaii,  først 4 dager i San Francisco. Tenkte å kjøpe vogn der (sportsvogn) poden er 5 mnd (blir 6 mnd straks) 

Vil gjerne ha ei som kan snus mot meg, legges noenlunde flat i ryggen og grei solskjerming (kan kjøpe ekstra å sette på) aner ikke hvordan terrenget er det vi skal, er ei øy utenfor honolulu. 

Tips til hvor en kan kjøpe vogn og hvilken type.  Tenkte rundt 120 $, muligens litt mer 

Du må vel betale toll, avgifter og moms til Norge i det du passerer grensen til Norge. Da vil ikke prisen for vognen være 120 USD men plutselig 300 USD! : - (

Husk at du bor i verdens dyreste avgiftsland.

Anonymkode: 9fe30...5a2

• Liker 1
Skrevet

Bor i USA og vil påstå at både utvalg og kvalitet på vogner er mye bedre i Norge. For $120 tipper jeg du får en trille med bittesmå hjul og rygg som ikke nesten kan legges ned. Håpløs  på annet enn asfalt eller kjøpesentre og uegnet for barn som ikke kan sitte selv. Vil anbefale å ta med vogn fra Norge (kanskje kjøpe en ekstra brukt en til turen) og evt. bruke bæretøy. 

Anonymkode: 880a7...145

Skrevet

Vet ikke hvor mye babyjogger koster i statene?

Anonymkode: 009b5...3ce

Skrevet

Du må vel betale toll, avgifter og moms til Norge i det du passerer grensen til Norge. Da vil ikke prisen for vognen være 120 USD men plutselig 300 USD! : - (

Husk at du bor i verdens dyreste avgiftsland.

Anonymkode: 9fe30...5a2

Litt OT, men må man det når man handler der nede? Vet at det er sånn når du handler på nett, men om du kjøper noe i landet du er i og tar det med tilbake så slipper du vel tollen? Eller tar jeg helt feil nå?

Skrevet

Planen er ikke å ta den med hjem igjen, men bare bruke den der og gi den bort når vi reiser hjem.  Så tollen er ikke en faktor. 

Tenker litt på å bestille via nett og få levert tilvenneparet vårt i SF. Hun sa også at jeg kan si fra hvilken vogn vi ønsker så ordner hun til vi kommer. Tenker kanskje å kjøpe brukt også. Er det craigslist de fleste bruker?  

Skrevet

Du får bedre vogner og mer utvalg av vogner i Norge enn i USA. Sannsynligvis fordi vi har en helt annen kultur for å gå (på tur) her enn der. Billig er det heller ikke, enda mindre nå med høy dollarkurs. Med andre ord: Ville kjøpt hjemmefra og tatt med. 

Skrevet

Problemet er bare at vi har mellomlanding i LA hvor vi må hente all bagasjen og sjekke inn igjen. Har to store kofferter (heldigvis de som omtrent ruller av seg selv..) en fireåring og baby på snart 6 mnd... Hvilken grei vogn ville dere anbefale å ta med isåfall?  :-)

Skrevet

Bor i USA og vil påstå at både utvalg og kvalitet på vogner er mye bedre i Norge. For $120 tipper jeg du får en trille med bittesmå hjul og rygg som ikke nesten kan legges ned. Håpløs  på annet enn asfalt eller kjøpesentre og uegnet for barn som ikke kan sitte selv. Vil anbefale å ta med vogn fra Norge (kanskje kjøpe en ekstra brukt en til turen) og evt. bruke bæretøy. 

Anonymkode: 880a7...145

Nå må du ikke ødelegge drømmen til denne unge damen, om USA og alt som er så MYE bedre der borte! La no hun få lov å drømme om dette, selv om det kun er en drøm.

Anonymkode: 9a556...26c

Skrevet (endret)

Babyjogger City Mini. 

Kjempebra solskjerm og kan legges nesten flat ved soving. Legges i tillegg veldig lett sammen og er relativt lett. Men den kan ikke snus mot deg..

vi hadde denne med til London og den fungerte utmerket på buss, tog og tube

Endret av ablaze
Skrevet

Anbefaler Babyjogger city versa, den får du til rundt 200$ på flere nettbutikker. Er halv pris siden den har gått ut av produksjon.  Veldig god vogn :) Kjøpte den selv i høst når vi var i usa og tok den med hjem, må ikke betale toll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...