Gå til innhold

Hjelp; ang sterilisering av swiss skin roller!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp kjøpt meg skin roller og skal til å ta den I bruk. Men lurer på hvordan jeg skal rengjøre den FØR første gangs bruk!! På bruksanvisningen står det bare at det er viktig å bruke sanitizer på ansiktet før (og etter?) bruk, men ingenting om selve rolleren!  Holder det å skylle den I varmt vann og så spraye på sanitizer+lufttørke den før bruk? Og spraye etter bruk?

Ser forskjellige råd på nettet så ble usikker. Noen steder står drt at man må legge hele rulla I sprit,  andre steder at man skal bruke kokende vann, og atter andre steder står dt at kokende varmt vann skader nålene. Hva er riktig? Håper noen kan gi tips til rens første gang og ellers før og etter bruk!! Takk 

Anonymkode: 44045...2e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp kjøpt meg skin roller og skal til å ta den I bruk. Men lurer på hvordan jeg skal rengjøre den FØR første gangs bruk!! På bruksanvisningen står det bare at det er viktig å bruke sanitizer på ansiktet før (og etter?) bruk, men ingenting om selve rolleren!  Holder det å skylle den I varmt vann og så spraye på sanitizer+lufttørke den før bruk? Og spraye etter bruk?

Ser forskjellige råd på nettet så ble usikker. Noen steder står drt at man må legge hele rulla I sprit,  andre steder at man skal bruke kokende vann, og atter andre steder står dt at kokende varmt vann skader nålene. Hva er riktig? Håper noen kan gi tips til rens første gang og ellers før og etter bruk!! Takk 

Anonymkode: 44045...2e0

Her nevnes det sterilisering med sprit http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144215786-noen-som-har-erfaring-med-swiss-skin-roller/page-2

Anonymkode: 086d6...dea

Gjest Gemini7
Skrevet

Ja, jeg har også lest det et sted. Men har enda ikke fått klarhet I om man evt skal rense rulla ved å sette den I sprit både før og etter hver behandling..

Skrevet

dytter litt. Har brukt rolleren noen dager og satt den 10 min i sprit etter hver gang den er brukt. er det nødvendig med så omfattende rens?

• 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kan man rense med antibac?

Anonymkode: c41a7...597

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

https://www.dermaspa.no/dermaroller-guiden/rens-og-hygiene/

Forøvrig så er det ingen vits å rulle med 540 nåler:

NB: Det er viktig å se på antall nåler, da 192/200 nåler (eller færre) de eneste som har vitenskapelig bevist effekt. En rulle på 192 nåler er den mest populære fordi den har perfekt avstand mellom nålene noe som en god stimulering til huden. Flere nåler (400/540) vil gi en dårligere penetrering og stimulering til huden noe som igjen gir dårligere effekt. Så bruk alltid en rulle med 192 nåler, eller færre der du trenger litt ekstra stimulering.

Anonymkode: e672b...82b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...