Gå til innhold

Guttejenter - hot or not?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere gutter om typiske guttejenter? Jeg synes de kan være veldig sexy, og har sett meg litt lei av typiske babes. Tenker på damer som f.eks Heidi Løke, hun er både sexy og sjarmerende, hun ser ut som ei dame men er samtidig ei skikkelig tøff guttejente! ;)

Anonymkode: b54b8...a32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er Heidi Løke en guttejente? 

Guttejenter er snasne de. 

Anonymkode: 1b327...9be

Skrevet

Er Heidi Løke en guttejente? 

Guttejenter er snasne de. 

Ja, sånn jeg legger i begrepet guttejente hvertfall. Hun er litt maskulin, tøff og veldig ujålete, men ser ut som ei dame. Hva legger du i begrepet guttejente da? Halvfeite og tatoverte traktorlesber? For dèt er ikke mye sexy, no offence! :erter:

Skrevet

Hun er ikke den første jeg tenker på som en guttejente. Hvis vi skal innom håndballensverden må det bli Anja Hammerseng-Edin, Kjersti Grini, Anja Andersen, Camilla Andersen, Kristina Kristiansen osv. Kristen Stewart, Ellen Page, Elliott Sailors. 

Skrevet

Hun er ikke den første jeg tenker på som en guttejente. Hvis vi skal innom håndballensverden må det bli Anja Hammerseng-Edin, Kjersti Grini, Anja Andersen, Camilla Andersen, Kristina Kristiansen osv. Kristen Stewart, Ellen Page, Elliott Sailors. 

Synes de andre du nevner er sexye damer også, men i mine øyne må man ikke ha kort hår for å være guttejente - det handler mest om stil og fremtoning i mine øyne og Heidi er skikkelig tøff, laidback, ujålete og sterk ;) Veldig opposite av typiske jentejenter!

Skrevet

Ikke alle de jeg nevner har kort hår. 

Skrevet

Ikke alle de jeg nevner har kort hår. 

Greit nok. Heidi har uansett 5 brødre og en av brødrene hennes omtaler henne også som guttejente: http://www.nrk.no/sport/familien_---heidi-trente-om-natten-1.7425996

Men vi får heller bare bli enige om at vi har ulik oppfatning av begrepet guttejente, guttejente er uansett positivt i mine øyne, synes det er kult når jenter ikke er typisk jentejenter ;)

Skrevet

Tenker at heite jenter er heit, jeg. Det er litt useriøs svar å gi,men det går i kategorier "alt kler den smukke"- til en viss grad, selvsagt. 

• Liker 1
Skrevet

Feit rennende snusleppe, skatecaps og ustelt hår/negler. No thanks. Tror jeg ville kalt henne kompis istedet.

Anonymkode: bd1d7...286

• Liker 1
Skrevet

Feit rennende snusleppe, skatecaps og ustelt hår/negler. No thanks. Tror jeg ville kalt henne kompis istedet.

Hvem snakker du om ? Kjenner ikke igjen beskrivelsen.

Skrevet

Jeg lurer også på hvem du mener. 

Skrevet

Aner ikke hvem Heidi Løke er men har fått høre at jeg er gutte jente og tolket det negativt som i at jeg ser lesbisk ut :(
Jeg har langt hår men går ikke i babe klær og pitcher ikke opp stemmen min til en lys barbie stemme.

Anonymkode: a34f3...e26

Skrevet

Aner ikke hvem Heidi Løke er men har fått høre at jeg er gutte jente og tolket det negativt som i at jeg ser lesbisk ut :(
Jeg har langt hår men går ikke i babe klær og pitcher ikke opp stemmen min til en lys barbie stemme.

Anonymkode: a34f3...e26

Guttejenter er kult! Kanskje noen gutter føler seg truet, men de færreste mener noe negativt med guttejente. Med guttejente så tenker jeg ei tøff og ujålete jente. Trenger absolutt ikke assosieres med traktorlesbe eller hva jeg skal kalle det utseendemessig.

• 2 uker senere...
Gjest Emma Sophie
Skrevet

Jeg kaller meg for en guttejente og med det ordet så mener jeg, at man ikke har shopping og sminke øverst på lista av interesser akkurat. At man kler seg i jeans, hettegensere osv og kanskje litt slik som gutter kler seg. Men at man fortsatt er feminin, man ser tydelig at det er en jente. Men at det bare ikke er noe hæler kjoler osv.

Men det er bare min mening av ordet guttejente.

Skrevet

SERiøs damegutter syns jeg er dritvittig, sånne male model drama queens det er så humor. JEg lo senest igår pga hvor vittig jeg synes det er. Særlig hvis de bruker rus i tillegg da blir de jo HELT håpløse/ ak a vittige. Husker han ene brukte 3 timer på å dolle seg , altså da psykisk, opp til å lage en kyllinggryte, whino var på døgnet rundt. Det er dritsøtt da, men jeg må le av det iblandt. han andre er ennå vittigere pga han går på drugs i tillegg. seriøst det er  sykt humor med drama queens gutter men man blir lei de og. skoggerler her jeg sitter.

Anonymkode: 91804...969

• Liker 1
Skrevet

:D

Anonymkode: 91804...969

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...