Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De på bildet er jo falske øyevipper, men ja jeg bruker både oppe og nede. Har lange øyevipper, men de er ganske lyse så jeg foretrekker maskara. Må passe på å ikke få maskara helt ut på tuppen på de nederste da for de blir så vanvittig lange. 

• Liker 1
Skrevet

Syns ikke det er særlig pent om man har lite øyesminke på rundt øynene. 
Har også hørt at det gjør at du ser eldre ut og får poser/ringer under øynene. Om det er sant vet jeg ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker mascara både på øvre og nedre øyevipper, men nå bruker jeg mascara for å få farge på øyevippene, ikke for å få dem til å se lenger ut. Med helt lyse øyevipper ville det sett utrolig dumt ut med mascara kun på de øvre. Det store problemet på bildet av Katie Price er ikke mascara, men at hun tydeligvis har fått satt på 4-5 punktvipper under hvert av øynene. 

Anonymkode: dd788...531

• Liker 1
Skrevet

Takk for hjelpsomme svar!

Anonymkode: 9360d...6e6

Skrevet

Jeg bruker mascara både på øvre og nedre øyevipper, men nå bruker jeg mascara for å få farge på øyevippene, ikke for å få dem til å se lenger ut. Med helt lyse øyevipper ville det sett utrolig dumt ut med mascara kun på de øvre. Det store problemet på bildet av Katie Price er ikke mascara, men at hun tydeligvis har fått satt på 4-5 punktvipper under hvert av øynene. 

Anonymkode: dd788...531

Jeg bruker kun mascara på de øverste vippene og ingen noensinne har sagt at det ser dumt ut. Jeg bruker riktignok eyeliner nede. Mascara på mine lyse nedentil- jeg ser ut som Twiggy for faen. Dét ser dumt ut det! 

Anonymkode: 445d1...d28

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker bare mascara(og eyeliner) oppe.. Mulig det ser dumt ut, men føler ikke jeg passer noe mer

Skrevet

Bare pent hvis de er korte. Grusomt hvis de er lange.

Skrevet

Jeg bruker mascara oppe og nede. Har helt lyse vipper og uten mascara så synes de ikke og det synes jeg ser dumt ut. Men jeg bruker ikke mye mascara nede, kun litt.

Anonymkode: ce8bf...736

Gjest Tigress
Skrevet

Eg svertar berre dei øvre augevippene i kvardagen, men det hender eg svertar dei nedste på fest, når eg har mykje meir sminke. Eg har sjukt lange augevipper under auga, eg ser ut som Alex frå A Clockwork Orange om eg ikkje er veldig varsam med påføringa, så eg har berre litt farge heilt innerst på dei nedste augevippene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...