AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Skrevet 6. desember 2015 Jeg klikket meg inn på en annonse på vg.no nå, der Vektklubb.no har en greie der man legger inn nåværende vekt og høyde, samt ønsket vekt. Jeg la inn mine, og oppga at jeg ønsket å være 8 kg lettere. Vektklubb.no fant da ut at jeg nå har en BMI på 22 (dvs. høyst normal og sunn vekt), men kunne samtidig fortelle meg følgende: Du kan nå ditt mål 31 jan. 2016* For en varig endring trenger du både motivasjon og tid. Vektklubb har verktøyene og kan hjelpe deg på veien. For å nå din ønsket vekt anbefaler vi vårt 3 måneders medlemskap for kun 439 kr. Anonymkode: ded72...8ca
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #2 Skrevet 6. desember 2015 Dette er overhodet ikke verdt det...... Anonymkode: 169e8...914
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #3 Skrevet 6. desember 2015 8 kilo på to måneder er vel mulig? Jeg mistet 12 på fem uker...
Niennas Skrevet 6. desember 2015 #4 Skrevet 6. desember 2015 Tja, hvis spørsmålet er om man klarer å gå ned 8 kg på 2 måneder, så er jo det i teorien mulig. Jeg, som er veldig overvektig (men er på vei nedover! ) klarer helt fint å gå ned en kilo i uka med strengt kosthold, og litt fysisk aktivitet. Tror dog ikke at det er like lett for en normalvektig person å gå ned 1 kg i uka i åtte uker...
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #5 Skrevet 6. desember 2015 Har vært medlem der. Fullstendig bortkastede penger. Jeg endte opp med å bruke lifesum selv om jeg hadde betalt penger for vektklubb. Anonymkode: c7e36...5ae 1
Gjest Margit Spat Skrevet 6. desember 2015 #6 Skrevet 6. desember 2015 Hvilken BMI ville du hatt dersom du hadde gått ned de 8 kiloene? Hvis det er slik at du fremdeles ville vært normalvektig, ser jeg ikke noe galt i det de skriver, men hvis du med de 8 kiloene ville blitt undervektig, burde de frarådet deg medlemskap.
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #7 Skrevet 6. desember 2015 Tja, hvis spørsmålet er om man klarer å gå ned 8 kg på 2 måneder, så er jo det i teorien mulig. Jeg, som er veldig overvektig (men er på vei nedover! ) klarer helt fint å gå ned en kilo i uka med strengt kosthold, og litt fysisk aktivitet. Tror dog ikke at det er like lett for en normalvektig person å gå ned 1 kg i uka i åtte uker...Et kilo i uken er jo standard, er det ikke? Lett er vel subjektivt, men med disiplin er det mulig, jeg mistet 2 kilo i uken de første fem ukene.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #8 Skrevet 6. desember 2015 Dette. Hvis jeg går ned 8 kg, ender jeg opp med en BMI som er undervektig. Anonymkode: ded72...8ca
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #9 Skrevet 6. desember 2015 Dette. Hvis jeg går ned 8 kg, ender jeg opp med en BMI som er undervektig.Anonymkode: ded72...8caMente å sitere Margit Spa: "Hvilken BMI ville du hatt dersom du hadde gått ned de 8 kiloene? Hvis det er slik at du fremdeles ville vært normalvektig, ser jeg ikke noe galt i det de skriver, men hvis du med de 8 kiloene ville blitt undervektig, burde de frarådet deg medlemskap." Anonymkode: ded72...8ca
Mynona Skrevet 6. desember 2015 #10 Skrevet 6. desember 2015 Tråden stenges på bekgrunn av retningslinjene for rommet- Tråder hvor trådstarter ber om råd til å bli undervektig ifølge BMI-kalkulator vil bli stengt. BMI er ikke likt for alle og man kan gjerne diskutere hvorvidt det er et godt mål for absolutt alle, men vi anser det som en god nok grense for hvor langt man kan gå med å gi råd for å gå ned i vekt.Mynona, mod.
Anbefalte innlegg