AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Skrevet 6. desember 2015 Jeg har veldig ruglete hud - og har hatt det en stund. I blant kommer det vanlige kviser og i blandt litt mer "byllete" kviser inne i huden. Men denne ruglete huden forsvinner aldri og jeg lurer så på hva det kan komme av? Blir liksom aldri glatt og jevn i huden. Noen tips? Kjenner det sliter på selvtilliten. Dette er bilde av det ene kinnet mitt helt uten sminke. Anonymkode: b287e...c36
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #2 Skrevet 6. desember 2015 Tilstoppede porer, kanskje? Jeg fikk veldig god hjelp for mine ruglete kinn med den reseptbelagte salven Skinoren. Anonymkode: 22752...665 2
Gjest marizz Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Vet ikke hva det kan være, Peeler/skrubber du huden regelmessig? http://www.ebay.com/itm/SKINFOOD-Black-Sugar-Mask-100g-Wash-off-Korea-Cosmetic-/111822121110?hash=item1a091e2896:g:D4QAAOSwT4lWRAr9 Produktet på linken kan brukes som skrubb og make(jeg pleier å først ha den på i 20 minutter, deretter gni den forsiktig i ansiktet før jeg skyller av). Billig og bra produkt!
Chizue Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 HmHar du vært hos hudlege?Kan være eksem, utslett eller andre hudsykdommer Jeg får noe som ligner (iallefall ut ifra bildet), men jeg får det bare på vinteren, tørr og sår hud.Hos meg hjelper det å smøre huden med en god krem-Sebamed kuldekrem.Så forbredes det, vinteren går over, huden min blir som normalt, til neste vinter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå