Andrea Skrevet 4. oktober 2004 #1 Skrevet 4. oktober 2004 Hjelpe meg for et matvrak jeg er idag! Får ikke spist nok - det er jo helt forferdelig!! Skal ha mensen denne uka - har vel en sammenheng, men det har ikke pleid å være så ille. I alle dager....
Andrea Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2004 He-he... nei, jeg er ikke på tjukken. Har vært så flink og punktlig med pillene at!
Nuperella Skrevet 4. oktober 2004 #4 Skrevet 4. oktober 2004 Velkommen i klubben! Jeg spiser krom til vanlig, en om dagen, men når jeg skal ha mensen må jeg doble dosen. Da er jeg fysen på noe å stappe i munnen hele tiden.
^me^ Skrevet 4. oktober 2004 #5 Skrevet 4. oktober 2004 Velkommen i klubben! Jeg spiser krom til vanlig, en om dagen, men når jeg skal ha mensen må jeg doble dosen. Da er jeg fysen på noe å stappe i munnen hele tiden. hva koster en boks med krom..tror jeg trenger det jeg også..
Aida Skrevet 4. oktober 2004 #6 Skrevet 4. oktober 2004 Hva om du lager en ganske sunn middag, og spiser skikkelig mye av den?
Nuperella Skrevet 4. oktober 2004 #7 Skrevet 4. oktober 2004 ^me^ hva koster en boks med krom..tror jeg trenger det jeg også På butikken hos meg koster en eske ca. 70 kr. På helsekosten har de sikkert andre merker og tror det er litt dyrere der. Krom fungerer iallfall for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå