Gå til innhold

Klær man ser slankere ut i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!  Har noen peiling på hvordan klær man kan bruke for å se slankere ut? Altså, joggebukser, jeans? Hva bruker DU slags klær om du vil føle deg xtra slank? 

Anonymkode: 7f008...5f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

High waist-bukser ser bra ut på meg hvertfall. Skjuler love handles og strammer meg opp litt. Peplum-topper og peplumkjoler er også flatterende. Lange strikkekjoler og støvletter ser også bra ut!  

Anonymkode: 38c9b...b8c

• Liker 3
Skrevet

Hold-in undertøy.

Anonymkode: 014b5...039

Skrevet

Hold-in undertøy.

Anonymkode: 014b5...039

Det er ikke bra for innvollene å bli trukket sammen og klemt inn i kroppen, slik som det blir av holdinundertøy

Direkte skadelig er det

Anonymkode: 57260...4aa

• Liker 4
Skrevet

Nå kommer det jo helt an på hva slags kroppsform man har. Jeg liker best mørke slim fit jeans med høyt liv. Jeg har stor rompe og kraftige lår, derfor liker jeg best de mørke, og høyt liv, så ikke rompa omtrent detter utenfor. Så har jeg litt store pupper og slank mage, så toppen må fremheve den slanke midjen, og ha en lett utringing. Ellers bruker jeg en del kjoler, omslagskjoler kler jeg godt. Eller litt ettersittende. De må fremheve den slanke midjen..

Anonymkode: d5ddc...454

• Liker 2
Skrevet

Enig med hun over, det kommer helt an på kroppsfasong. Jeg er liten og slank og ser 10 kg tjukkere ut i klær som henger rett ned. Fordi jeg har sterke legger og armer og litt rundt ansikt svai rygg og strutten rumpe. Hvis jeg har klær som går inntil ryggen ser jeg MYE bedre ut! Dette kan være helt det motsatta for deg, hvis du f eks har litt mage og lange slanke legger. Da er et antrekk som virker forstørrende på meg, mest sannsynlig slankende på deg. De fleste kler klær som er litt inntil kroppen, men IKKE ettersittende, sånn at man ser hver bul. Bukser som klemmer sideflesket er ikke pent. Men det samme sideflesket kan være vakre myek hofter i en kjole med undertøy som ikke strammer. Stilongser er noe herk, men kan klippes opp vannrett i linningen øverst (dvs en cm eller to lavere, da blir strikken slappere, ikke klipp bak, da sklir den ned) for å lage så myle overganger som mulig. Ullkjoler, spesielt omslagskjoler som hun over sier er fint på de fleste og stoffet er sånn at det skjuler litt sånne overgangsbuler. De kan være litt ettersittende uten at de er for "nakne".

Skrevet

"derfor ser du tjukk ut"- la meg svare deg: det er pga vekten din. Hvor mye lettere er det ikke å bare kutte på snopet enn å jage et antrekk hvor førsteinntrykket til folk ikke er  "oi,ho er feit"..(men jeg skal garantere deg at det er det de tenker etterpå!)

Anonymkode: 2ed71...1b1

• Liker 2
Skrevet

Svarte klær som sitter nesten tett på kroppen.

Anonymkode: fa149...f1a

• Liker 1
Skrevet

"derfor ser du tjukk ut"- la meg svare deg: det er pga vekten din. Hvor mye lettere er det ikke å bare kutte på snopet enn å jage et antrekk hvor førsteinntrykket til folk ikke er  "oi,ho er feit"..(men jeg skal garantere deg at det er det de tenker etterpå!)

Nå var ikke dette spørsmålet i tråden,

men hvordan å kle seg slankere

• Liker 1
Skrevet

Nå var ikke dette spørsmålet i tråden,

men hvordan å kle seg slankere

Svaret mitt er: det gjør man ikke og dere narrer dere selv..

Skrevet

Svaret mitt er: det gjør man ikke og dere narrer dere selv..

åhh, jeg mente:

Hvordan kle seg slik at man ser slankere ut. Og det er mulig!

• Liker 1
  • 5 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.12.2015 den 23.27):

Det fantes tydeligvis nettroll i 2015 også 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...