aowi Skrevet 12. oktober 2004 #41 Skrevet 12. oktober 2004 shape up, det nye og avogtil KK.. abbonerer midlertidig på iform Leser embla og fontene (fagblad for sosionomer, vernepleiere og barnevernspedagoger) men er heeelt avhengig av larsons gale verden, nemi, tommy og tigern og veldig ofte så blir det bizarro oxo
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #42 Skrevet 12. oktober 2004 Men jeg irriterer meg så over at gutta har så dårlig alternativ. Enten er det Vi menn eller så er det Maxim. Det er enten jakt, nakne jenter eller sprit. 50 kvinnelige blader om forhold, sex og klær. Og ikke ET for menn. Menn og kvinner er ikke så forkjellige. Det beste forslaget jeg har fått er Men's Health. Ikke så alt for dårlig forslag. Men for det første er det ikke norsk, for det andre handler det for mye om kropp. Kan jeg ikke få noe som har om forhold, sex, klær, underholdning, kanskje litt politikk og vitenskap. Som ikke er harry. Det er liksom meningen at vi skal leve i et forhold halve livet vårt vi også. Hørt om MANN? Veldig bra blad syns jeg -og min bedre mannlige halvdel
Gjest pace Skrevet 12. oktober 2004 #43 Skrevet 12. oktober 2004 Hørt om MANN? Veldig bra blad syns jeg -og min bedre mannlige halvdel Takk. Kan være morro det. Men det er det som er litt problemet, det blir for lett emm. Det er for det meste biler, fest, damer, underholdning og litt klær. Mangler om forhold og litt mer seriøse sex artikler, og kunne vært mer om klær feks. Du får ikke de mest seriøse artiklene der ifra heller. Da liker jeg bedre Natt og Dag.
Suzy Skrevet 13. oktober 2004 #44 Skrevet 13. oktober 2004 Kjøper KK hver uke og Donald til dattern og meg Leser datter'n Witch hver måned og abonnerer på Gjør Det Selv og IForm "Arver" Alt for Damerne (danske) av mamma med jevne mellomrom og kjøper Cosmo når jeg er på tur
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2004 #45 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg leser ShapUp, Elle og Henne, og KK innimellom hvis jeg ser noe på omslaget som virker interessant. I Elle er det veldig gode artikler, og du leser ikke ut bladet på en to tre.
Gjest Mocca Skrevet 13. oktober 2004 #46 Skrevet 13. oktober 2004 Nå har jeg abbonert på Det Nye i to år og er kjempefornøyd! God blanding av reportasjer og motenytt. Det eneste de kan spare meg for er alle disse unødvendige "gavene" som jeg som oftest bare kaster. Sist var det et par øreringer som jeg IKKE ville bruke, selv om dama hadde et likt par på coveret. Også abbonerer jeg på Bonytt. Etter min mening det beste interiørbladet. Kjekt med inspirasjon og gode ideer. Svigermor er fast kjøper av Se& Hør eller Her og Nå, så jeg slipper å vente til neste tannlegebesøk . Kjekt med litt sladderpåfyll også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå