AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Skrevet 6. desember 2015 Jenta mi på 19 mnd har klødd seg mye på rompa, men i dag så så jeg at hun klødde seg rundt åpningen. Pluss hun sitter å klør seg i tissen. Har tenkt at det kanskje er mark i rumpa, men hvorfor hun klør i tissen vet jeg ikke. Kan man f.eks. se mark i bæsjebleia? Noen som har vært borti det samme her? Anonymkode: 2f560...748
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #2 Skrevet 6. desember 2015 Ja, du skal kunne se mark i bleia. Kanskje det er sopp? Eller så kan hun være sår pga at bleia har vært våt? Er hun rød? Anonymkode: 91ef3...6af
MapleSirup Skrevet 6. desember 2015 #4 Skrevet 6. desember 2015 Ja, gå til lege.Det kan være både sopp og mark og kanskje noe annet...Men det er helt sikkert ikke noe farlig!Det blir jo tett med bleie. Bytte bleiemerke kan også hjelpe
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #5 Skrevet 6. desember 2015 Hun er ikke rød, vist hun ikke klør seg. Men jeg tar en tur til legen i morra. Takk for svar! Anonymkode: 2f560...748 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå