Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #1 Skrevet 4. oktober 2004 Kjære alle sammen! Velkommen til KGs hyperinteraktive forfatterskole! Her kan vi slenge rundt oss med fiktive profiler, fiktive historier og en haug med hjemmelagede meninger om livet, verden og hvorfor begge de førstnevnte blir så meget bedre med brazilian wax Vi vil også gjennomføre gjesteforelesninger med temaer som * anvendt påståelighet * en moderator til begjær * dobbeltkonsonantenes forbannelse, et rettskrivingskurs * konfliktskaping og -vedlikehold * copy-paste, matlaging for viderekomne * din guide i konsulentjungelen * Min blogg, mitt liv * Hellbent for leather, SM for teoretikere ...i tillegg til andre ting som dere, kjære medforfattere, måtte komme opp med. Kjør snikk-snakk!
Gjest Fighter Skrevet 4. oktober 2004 #2 Skrevet 4. oktober 2004 Ok. Jeg vil gjerne fortelle om hunden vår. Den har bare 3 bein, men klarer seg fint likevel. vi gir den mat og prøver å lufte den av og til. Da må dem slepe trebenet (den har jo et treben som erstatning for det fjerde det ikke har) sitt etter seg. Men den er en glad hund. I hvert fall når den får spise levende fårikal.
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #4 Skrevet 4. oktober 2004 Ok. Jeg vil gjerne fortelle om hunden vår. Den har bare 3 bein, men klarer seg fint likevel. vi gir den mat og prøver å lufte den av og til. Da må dem slepe trebenet (den har jo et treben som erstatning for det fjerde det ikke har) sitt etter seg. Men den er en glad hund. I hvert fall når den får spise levende fårikal. Kan du dele oppskriften på levende fårikål med oss? Gjerne fortelle hvor du har kjøpt kålen også, sånne detaljer betyr mye for mange!
Gjest Fighter Skrevet 4. oktober 2004 #5 Skrevet 4. oktober 2004 Kåklen er selvfølgelig ikke kjøpt i en vanlig butikk, men er spesialbestilt fra Korea. Den kostet 500 kr kiloen, men det er jo ikke noe jobb i forhold til hvordan jeg får blandet kålen med det levende fåret... Som regel er det jko mye liv i sauer( eller får som jeg velger å kalle det), men hunden min spiser så fort at den dør lenge før hunden kommer til kålen.
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #6 Skrevet 4. oktober 2004 Kåklen er selvfølgelig ikke kjøpt i en vanlig butikk, men er spesialbestilt fra Korea. Den kostet 500 kr kiloen. Forklarer kanskje hvorfor folk sulter i Nord-Korea...(hvis det var der du mente).
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #7 Skrevet 4. oktober 2004 Kåklen er selvfølgelig ikke kjøpt i en vanlig butikk, men er spesialbestilt fra Korea. Den kostet 500 kr kiloen, men det er jo ikke noe jobb i forhold til hvordan jeg får blandet kålen med det levende fåret... Som regel er det jko mye liv i sauer( eller får som jeg velger å kalle det), men hunden min spiser så fort at den dør lenge før hunden kommer til kålen.
Gjest Fighter Skrevet 4. oktober 2004 #8 Skrevet 4. oktober 2004 Ja, jeg mente Nord-Korea. Men så lenge hunden min får mat så bryr jeg meg ikke om disse andre menneskene.
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #9 Skrevet 4. oktober 2004 Ja, jeg mente Nord-Korea. Men så lenge hunden min får mat så bryr jeg meg ikke om disse andre menneskene. Kynisk...av hunden mente jeg.
Gjest Fighter Skrevet 4. oktober 2004 #10 Skrevet 4. oktober 2004 Hunden min er kynisk, men er en av landets vakreste. Selv om den bare har tre ben og et treben har den vunnet mange skjønnhetspriser.
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #11 Skrevet 4. oktober 2004 Ja, jeg mente Nord-Korea. Men så lenge hunden min får mat så bryr jeg meg ikke om disse andre menneskene. Du lyver! Kål er hovedbestanddelen i Koreas nasjonaltilbehør Kimchi, og de ville aldri finne på å eksportere sånt. HAH! Løgnhals. Kom med en annen oppskrift, så skal jeg tro fullt og fast på deg igjen.
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #12 Skrevet 4. oktober 2004 Hunden min er kynisk, men er en av landets vakreste. Selv om den bare har tre ben og et treben har den vunnet mange skjønnhetspriser. Jeg er politisk i mot hunder med treben og tre ben. Fire ben uten treben, kunne vi gjerne ha hatt flere av. Har heller ikke noe imot å hente firbente hunder uten treben fra Korea eller andre land heller.
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #13 Skrevet 4. oktober 2004 * copy-paste, matlaging for viderekomne Man er ikke nødvendigvis en god kokk selv om man er god på copy-paste, nei........
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #14 Skrevet 4. oktober 2004 Kopipasta er like god som vanlig pasta!
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #15 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg er moderatoren til begjær Jada, men skulle ikke dét være mellom oss? :o
Dru Skrevet 4. oktober 2004 #16 Skrevet 4. oktober 2004 Jada, men skulle ikke dét være mellom oss? :o Sorry... :oops: Neste leksjon, Trøffel: Hellbent for leather, SM for teoretikere
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #17 Skrevet 5. oktober 2004 Neste leksjon' date=' Trøffel: Hellbent for leather, SM for teoretikere [/quote'] :oops: MOOOOOODEEERAAAAAAATOOOOOOOOOOORR! ...eh... :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå