AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Skrevet 6. desember 2015 Hei! Har noen av dere forslag til noen sunne pålegg? Tenker da som har lite kalorier. Jeg spiser verken kjøtt eller fisk. Er rimelig lei av Ost og sukkerfri bringebær. Anonymkode: 4f49a...79f
Fredsmegleren Skrevet 6. desember 2015 #2 Skrevet 6. desember 2015 -Avokado med sitrosaft, salt og pepper-Linsepostei-Tomater med balsamicoeddik -Stekt paprika-Salatblader, raspet gulrot og agurkSmaker bedre dersom man rister brødet først synes jeg. 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #3 Skrevet 6. desember 2015 Kan du ikke bli kjøtteter da? Er så mye godt pålegg som er laget av kjøtt ser du. Sunt er det også! (Mennesket er alteter og trenger kjøtt) Anonymkode: 7058c...b39 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #4 Skrevet 6. desember 2015 Jeg hater kjøtt, synes det e grusomt ekkelt.. Men takk for fine tips fredsmegleren, skal prøves ut! Anonymkode: 4f49a...79f 2
nelipot Skrevet 6. desember 2015 #5 Skrevet 6. desember 2015 Banan.Peanøttsmør (men det inneholder en del kalorier). 1
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #6 Skrevet 6. desember 2015 Kalkunbacon er min favoritterstatning for bacon. Veganere kan spise små fuler, ikke sant? 2
Fredsmegleren Skrevet 6. desember 2015 #7 Skrevet 6. desember 2015 Banan.Peanøttsmør (men det inneholder en del kalorier).Banan med kanel på toast Sunn helgekosKan eventuelt stekes i oven også 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #8 Skrevet 6. desember 2015 Jeg har brukt å spist bringebær uten tilsatt sukker, men jeg vet ikke om det er litt usunt? Anonymkode: 4f49a...79f
Berit Skrevet 6. desember 2015 #9 Skrevet 6. desember 2015 Tomater med presset hvitløk og olivenolje er kjempe godt.Du kan kjøpe vegetarposteier i helsekostforretning.Mandelsmør 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #10 Skrevet 6. desember 2015 Tomater med presset hvitløk og olivenolje er kjempe godt.Du kan kjøpe vegetarposteier i helsekostforretning.Mandelsmør Vegetarposteier? Er det posteier med tomat osv? Anonymkode: 4f49a...79f
nelipot Skrevet 6. desember 2015 #11 Skrevet 6. desember 2015 Banan med kanel på toast Sunn helgekosKan eventuelt stekes i oven også Det har jeg faktisk aldri prøvd! Bare banan med peanøttsmør eller sukker
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #12 Skrevet 6. desember 2015 Det har jeg faktisk aldri prøvd! Bare banan med peanøttsmør eller sukker Jeg elsker peanettsmør! Herregud, faen at det er så mye kalorier i det. Anonymkode: 4f49a...79f
Berit Skrevet 6. desember 2015 #13 Skrevet 6. desember 2015 (endret) Vegetarposteier? Er det posteier med tomat osv? Anonymkode: 4f49a...79fJa, det fins med tomat og diverse grønnsaker.Fant et eksempel med urter og hvitløk, men vet at den samme typen fins med tomat også.http://matshop.no/tartex-postei-med-hvitlok-og-urter.html Endret 6. desember 2015 av Berit
nelipot Skrevet 6. desember 2015 #14 Skrevet 6. desember 2015 Jeg elsker peanettsmør! Herregud, faen at det er så mye kalorier i det.Anonymkode: 4f49a...79fJa, det er synd. Prøver å overse det da har aldri tatt noe skade av det.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #15 Skrevet 6. desember 2015 Hei! Har noen av dere forslag til noen sunne pålegg? Tenker da som har lite kalorier. Jeg spiser verken kjøtt eller fisk. Er rimelig lei av Ost og sukkerfri bringebær.Anonymkode: 4f49a...79fSmøreost med karve eller magerost med tomat og basilikumTomatskiver med krydderKikerter most i stavmisker kan brukes som smør og toppes med grønnsaker Anonymkode: 3606b...822
Berit Skrevet 6. desember 2015 #16 Skrevet 6. desember 2015 Ja, det er synd. Prøver å overse det da har aldri tatt noe skade av det.Spiser det ofte. Det er sunt og metter veldig godt, så derfor blir jeg ikke sulten på lenge, og dermed veier det opp npr jeg spiser mindre senere.
Berit Skrevet 6. desember 2015 #17 Skrevet 6. desember 2015 Du kan også lage mange forskjellige posteier, søk på vegetar posteier. Linseposteier liker jeg godt også. Du kanlage cashewost med mange smaker. Google cashew oster.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #18 Skrevet 6. desember 2015 Avocado er og forblir min favoritt. Men det finnes jo så mange gode oster at jeg skjønner ikke at du går lei det. Har fått dilla på vellagret parmesan i det siste. Man trenger ikke mye av det for smaken er ganske sterk. Spiser det på toast med solmodne tomater. Eller hjemmelaget pesto Jeg er ikke vegetarianer, men spiser nesten aldri kjøttpålegg. Er så mye annet godt. Anonymkode: e6534...0c4 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #19 Skrevet 6. desember 2015 En smule sent å komme med nå, men noen går i skogen og på fjellet og sanker det skogen har å by på av bær, sylter og fryser og har pålegg året rundt. Anonymkode: b88d6...d5b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #20 Skrevet 6. desember 2015 Egg. Hardkokt egg med tomat, salt og pepper. Og er salatblad. Omelett. Med purre, tomat, ost, løk osv osvSpeilegg.posjert egghslvkokt egg Jordbær med sukker tomat og mozzarella, litt olivenolje og basilikumhummus. Gjerne med paprikaskiver til tomatsalat Anonymkode: 3c3c0...582
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå