Gå til innhold

Hvor kjipt er det for en mann om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. han reiser til en annen by for å møte en kvinne (for første gang) og hun ikke vil ha sex med han eller la han bo hos henne?

Jeg skrev denne tråden for ikke så lenge siden http://forum.kvinneguiden.no/topic/988663-kan-menn-få-følelser-kun-over-netttlf/?page=1
og er blitt helt trygg på at vi begge føler noe sterkt og anderledes for hverandre (noe som bare "MÅ" sjekkes ut hva er fornoe) til tross for at vi aldri har møttes før. Telefonsamtaler daglig over en lengre periode.

Nå er tiden kommet for at han skal bestille reisen (i morgen) , han har nevnt at han skal bo på hotell til min store lettelse, men er jeg verdens kjipeste som ikke vil ha sex med han eller tilby han å bo hos meg når han kommer hele veien kun for å treffe meg? Vi snakker som at vi er kjærester, så det føles egentlig naturlig at vi sover sammen osv , men jeg er helt bestemt på å ikke ha sex (noe som blir umulig å ikke ha om vi først sover sammen siden det kjennes ut som at vi "er kjærester" allerede) ... Han reiser langt for å komme å møte meg, vil det bli for skuffende eller bomtur i hans øyne tror dere?

Anonymkode: 4cf01...7b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du ikke ha sex? Det kan godt hende han er en tøffel som er lykkelig bare fordi en dame vil prate til han. Men det er umulig å bedømme, så du må nok spørre han. 

• Liker 1
Skrevet

Dersom han selv har sagt at han skal sjekke inn på hotell så er det ikke noe ille av deg å ikke si noe mer på det. Sex burde heller ingen forvente seg første gang man skal møte noen

• Liker 3
Skrevet

Jeg forstår deg veldig godt, du har jo aldri truffet han face-to-face før! Jeg hadde aldri i livet vært komfortabel med å sove sammen med en mann ved første møte.

Han forstår det sikkert han også. Og han tenker kanskje bedre om deg, da du gir inntrykk av å være fornuftig, og venter med sex til dere er bedre kjent :)

• Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet

Hvorfor vil du ikke ha sex? Det kan godt hende han er en tøffel som er lykkelig bare fordi en dame vil prate til han. Men det er umulig å bedømme, så du må nok spørre han. 

Du har visst lett for å kalle menn "tøfler"? Så du mener at en mann er tøffel om han godtar at det ikke blir sex?

Ts. Du har selvfølgelig ikke sex om du ikke vil! Hvis dere har en god tone osv,så vil han jo akseptere det! Det fins fremdeles gentlemen :-) I det legger jeg at han vil være med deg,ha noen fine/morsomme dager,og respekterer deg.Håper dere får det fint :-)

Skrevet

Jeg fløy til USA for å møte en dame en gang, da sov vi i samme seng etter første natt og hadde sex ganske fort.

• Liker 1
Skrevet

at jeg må vente på sex er ikke et problem.
hadde dog gladelig takka ja til et gjesterom alene.
billetten tur/retur er ikke gratis, blir enda dyrere med hotell.

• Liker 2
Skrevet

Fordi jeg ikke har sex med menn jeg ikke kjenner. Til tross for at det føles ut som at vi har kjent hverandre "for alltid" , så har vi jo faktisk ikke det i virkeligheten. Jeg vil vente rett og slett og føler jeg må bli kjent med han på nytt "in person" for å føle meg trygg på å ha sex med han (noe jeg vanligvis kun har med noen jeg har kjent / datet lenge og er på vei til å bli sammen med)

• Liker 2
Skrevet

Du har visst lett for å kalle menn "tøfler"? Så du mener at en mann er tøffel om han godtar at det ikke blir sex?

Ts. Du har selvfølgelig ikke sex om du ikke vil! Hvis dere har en god tone osv,så vil han jo akseptere det! Det fins fremdeles gentlemen :-) I det legger jeg at han vil være med deg,ha noen fine/morsomme dager,og respekterer deg.Håper dere får det fint :-)

Jeg beklager at mitt leksikon av nedsettende ord ikke er adekvat. Jeg mener at hvis noen reiser jorda rundt for å møte kjæresten sin, så bør forventninger være avklart på forhånd. Tenk om han er en "nice guy" som kommer dit med forventninger og bare sutrer? 

Skrevet

Fordi jeg ikke har sex med menn jeg ikke kjenner. Til tross for at det føles ut som at vi har kjent hverandre "for alltid" , så har vi jo faktisk ikke det i virkeligheten. Jeg vil vente rett og slett og føler jeg må bli kjent med han på nytt "in person" for å føle meg trygg på å ha sex med han (noe jeg vanligvis kun har med noen jeg har kjent / datet lenge og er på vei til å bli sammen med)

Aldri opplevd at noen er som deg, men kudos for det valget. Jeg begynner med sex og så ser jeg om personen er tolerabel etter at jeg har kommet, andre veien er det veldig vanskelig å bedømme om man bare er kåt eller om man faktisk bryr seg om vedkommende, det blir litt som å date i fylla, man vet aldri hva man våkner opp med.  

Skrevet

Jeg fløy til USA for å møte en dame en gang, da sov vi i samme seng etter første natt og hadde sex ganske fort.

Ok , men dere er ikke samme nå såvidt jeg skjønner?  Det er den fella jeg ikke vil havne i. Jeg har kun sex med noe som jeg er sikker på blir noe langvarig.

Jeg har ikke gjesterom desverre, ellers hadde jeg ikke nølt med å tilby det!  Kan eventuelt si at han kan ta leiligheten min mens jeg bor hos venner/foreldrene mine så lenge, eller tilby meg å betale halvparten av hotellet?

Skrevet

Jeg har ikke gjesterom desverre, ellers hadde jeg ikke nølt med å tilby det!  Kan eventuelt si at han kan ta leiligheten min mens jeg bor hos venner/foreldrene mine så lenge, eller tilby meg å betale halvparten av hotellet?

absolutt ikke. dette er en fremmed person. du overlater ikke alt du eier i hendene på en fremmed.
om han er interessert kan du tilby sofaen.

• Liker 6
Skrevet

Ok , men dere er ikke samme nå såvidt jeg skjønner?  Det er den fella jeg ikke vil havne i. Jeg har kun sex med noe som jeg er sikker på blir noe langvarig.

Vi var sammen i et par år etter det. Det ble slutt fordi hun ikke ville flytte hit og hun ville ikke kjøpe meg en Porsche hvis jeg flyttet dit (Porscher er svinbillig i USA). 

Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg beklager at mitt leksikon av nedsettende ord ikke er adekvat. Jeg mener at hvis noen reiser jorda rundt for å møte kjæresten sin, så bør forventninger være avklart på forhånd. Tenk om han er en "nice guy" som kommer dit med forventninger og bare sutrer? 

Bare bemerket på min måte ved spm at du liker å fremstå,eller er,et testotroll. Du tøffer deg så fælt ;-D

Han kan ikke forvente annet enn å bli bedre kjent.Og det er ikke sikkert han gjør heller.Sutre?? Ja,men da får han jo bare sutre da.Uten Ts sitt selskap håper jeg.

Tror nok det helst går bra,også uten sex gitt.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Og noen menn syns pengene er verdt det.Rart for deg og likesinnede kanskje,men sant.Penger er ikke allverden.Forelskelse og ny kjæreste derimot...:-)

Gjest Gjest_Svampebobb1
Skrevet

.. han reiser til en annen by for å møte en kvinne (for første gang) og hun ikke vil ha sex med han eller la han bo hos henne?

Jeg skrev denne tråden for ikke så lenge siden http://forum.kvinneguiden.no/topic/988663-kan-menn-få-følelser-kun-over-netttlf/?page=1
og er blitt helt trygg på at vi begge føler noe sterkt og anderledes for hverandre (noe som bare "MÅ" sjekkes ut hva er fornoe) til tross for at vi aldri har møttes før. Telefonsamtaler daglig over en lengre periode.

Nå er tiden kommet for at han skal bestille reisen (i morgen) , han har nevnt at han skal bo på hotell til min store lettelse, men er jeg verdens kjipeste som ikke vil ha sex med han eller tilby han å bo hos meg når han kommer hele veien kun for å treffe meg? Vi snakker som at vi er kjærester, så det føles egentlig naturlig at vi sover sammen osv , men jeg er helt bestemt på å ikke ha sex (noe som blir umulig å ikke ha om vi først sover sammen siden det kjennes ut som at vi "er kjærester" allerede) ... Han reiser langt for å komme å møte meg, vil det bli for skuffende eller bomtur i hans øyne tror dere?

Skal jeg svare på overskriften om hvor kjipt det må være for han, så tenker jeg det kommer helt an på mannen.

Jeg ville ikke forventet eller ønsket sex ved første møte, selv om jeg følte meg både tiltrukket og fristet. Det er så lett at sex avleder en fra det en egentlig søker (et forhold) når man gjør det for tidlig. Det å vente og det at han må holde seg litt, det ser jeg på som bare fornuftig. Da får du også testet han litt for hva han egentlig er ute etter :-).

• Liker 2
Skrevet

Og noen menn syns pengene er verdt det.Rart for deg og likesinnede kanskje,men sant.Penger er ikke allverden.Forelskelse og ny kjæreste derimot...:-)

om han får sove i leil så åpner jo dette for at dem får tilbragt enda mer tid sammen.
spise frokost etc etc i sammen. blir enda litt bedre kjent med hverandre.

Gjest Blomsterert
Skrevet

om han får sove i leil så åpner jo dette for at dem får tilbragt enda mer tid sammen.
spise frokost etc etc i sammen. blir enda litt bedre kjent med hverandre.

Jo,men det kan fort bli klaustrofobisk når de ikke har møtt hverandre fysisk.Det er greit å ta det litt med ro også.Hvis kjemien stemmer blir en kjent uten å bo i samme hus.Tror ikke det er bra å gå for fort frem heller.

Skrevet

Hvis det har vært mye seksuelt ladet prat og bilder ville jeg nok følt meg snytt, ja.

Anonymkode: 83915...51e

• Liker 1
Skrevet

Om det føles 100% rett så har du likevel alle muligheter til å la ham overnatte hos deg om du føler at det er det som blir rett å gjøre, så jeg synes opplegget med hotell høres ut som et fint utgangspunkt. Da trenger ingen av dere å føle på å være for tett på noen man egentlig ikke kjenner. Det er bedre å planlegge for hotell, og ende opp med å overnatte, enn omvendt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...