Gå til innhold

To party knull på en natt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får litt vondt i magen kjenner jeg.Det der er sånt prostituerte gjør.

Prostituerte gjør det for penger. Jeg gjorde det fordi jeg hadde lyst. Og jeg tente på mennene. 

Anonymkode: 06727...10f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du informerte sistnevnte partner så synes jeg det er OK. Men håper du gjorde det. Vanskelig å teste seg mellom de to.

Anonymkode: 62fd2...2c2

Brukte kondom. Og hvem tester seg mellom hvert party knull anyway

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For litt over 2 år siden dro jeg hjem med 3 menn på ei helg, først 2 på fredag og 1 på lørdag. Det var gøy, men har aldri gjort det igjen. Brukte prevensjon, og vasket meg etter hver tur i halmen. Fikk ikke noe fatale konsekvenser annet enn antall sexpartnere økte kraftig. :fnise: Jeg står inne for at jeg var løsaktig den gang. 

Anonymkode: 356fa...2a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så uvanlig hverken blant gutter eller jenter. Du må bare bo litt sentralt for at logistikken skal gå opp :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og samtidig sier du at jenter med mange partnere er hore, og innrømmer at om du hadde vært jente selv ville du lett pult 12 på en kveld. No bigger hipocrites than men.

Anonymkode: 54e2d...558

Hvis det er slik at jenter med mange partnere betegnes som horer, er det noe som tilsier at ikke også menn med mange partnere skal kunne betegnes som horer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Ikke to på en gang :) To turer, tok med en hver gang. 

Neste gang bør du ta med deg begge samtidig, så slipper du å kle på deg for å ut gang nummer to. Tid sparer du også! 

Sett den ene i stua med en film eller noe mens han venter på tur - hvis de da ikke er så rause at de kan by på litt felleskos.

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukte kondom. Og hvem tester seg mellom hvert party knull anyway

Renslige mennesker som ikke vil spre smitte?

Anonymkode: 8a5bc...ad3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du bare finne ei jente som ikke er ordentlig da. Vanskeligere er det ikke. Hvorfor stiller du andre krav til kvinner enn du stiller til deg selv?

Anonymkode: fd133...865

Hvor har jeg stilt andre krav til meg selv enn for kvinner? Du misstolker meg eller forveksler meg med en annen. Det jeg mener er at både menn og kvinner må ta konsekvensene av å være en horebukk/horete. Man kan ikke forvente at damer/menn skal like at vi har denne egenskapen at vi knuller rundt. Har jo såpass innsikt at det ikke er en god egenskap å ha hvis man skal gifte seg å få barn. 

Anonymkode: 4770c...28c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renslige mennesker som ikke vil spre smitte?

Du får jo ikke svar før det har gått flere uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og? Finn deg en eller et par fast partner hvis du er så avhengig av sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke forvente at damer/menn skal like at vi har denne egenskapen at vi knuller rundt. Har jo såpass innsikt at det ikke er en god egenskap å ha hvis man skal gifte seg å få barn. 

Anonymkode: 4770c...28c

Hvorfor ikke? Man lever bare en gang. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er glad jeg har en mann som jeg gjerne har sex med 2 ganger daglig (men som oftest har vi ikke tid til mer enn et par blowjobs i dusjen i uka og sex hver kveld. Blir to runder om kvelden hvis han får orgasme bare etter noen minutter :) Så slipper jeg stor smitterisiko siden det er fast partner og hvis prevensjon skulle svikte blir jeg ikke gravid med en ukjent mann, eller i verste fall at man ikke vet hvem som er far til barnet. 

Anonymkode: 54cc1...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste har ikke en ny sexpartner pr uke. Du kan ikke teste deg for klamydia før det er gått 2 uker heller, så du må vente 3 uker fra nå før du får svar på testen, siden det tar 1 uke før du får svar fra du tester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste har ikke en ny sexpartner pr uke. Du kan ikke teste deg for klamydia før det er gått 2 uker heller, så du må vente 3 uker fra nå før du får svar på testen, siden det tar 1 uke før du får svar fra du tester. 

Snakker ikke om de fleste, men om de som er single og elsker sex. De har sex mye oftere enn hver 3.-4. uke. Jeg er ute 1-2 dager i uka. Har ikke party knull hver gang, men det går ikke månedsvis heller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker ikke om de fleste, men om de som er single og elsker sex. De har sex mye oftere enn hver 3.-4. uke. Jeg er ute 1-2 dager i uka. Har ikke party knull hver gang, men det går ikke månedsvis heller. 

De fleste som er single og elsker sex får seg en fast sexpartner. En såkalt fuckfriend. 

Jeg elsker sex, men har ikke sex utenfor forhold likevel. Man kan like sex uten å være promiskuøs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som er single og elsker sex får seg en fast sexpartner. En såkalt fuckfriend. 

Det er ikke for alle. FF-forhold ender ofte med at den ene får følelser for den andre, og så blir det drama. Noen må ha variasjon også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke for alle. FF-forhold ender ofte med at den ene får følelser for den andre, og så blir det drama. Noen må ha variasjon også. 

Da får du finne deg en kjæreste da. Og nei, du MÅ ikke ha variasjon. Dette er noe du har bestemt deg for selv, men et behov som du kunne ha endret om du hadde ønsket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du finne deg en kjæreste da. O

Det er heller ikke for alle. Noen setter pris på frihet og kan ikke tenke seg et liv med forpliktelser og måtte ta hensyn til andre hele tiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller ikke for alle. Noen setter pris på frihet og kan ikke tenke seg et liv med forpliktelser og måtte ta hensyn til andre hele tiden.

Da har du bare dårlig erfaring. Man kan være fri sammen i et forhold. Hva slags frihet er det du har som du ikke kan ha i et forhold? Du kan reise med kjæresten eller alene, dere kan bo hver for dere eller sammen, du har noen du kan kose med og som alltid er der for deg, du har noen du er glad i og som er glad i deg og du har regelmessig sex. 

Hvis du ikke klarer å ta hensyn til andre så passer du i grunn ikke som menneske engang. Vi mennesker må ta hensyn til hverandre hele tiden. Det er en del av å være menneske. 

Jeg synes det er rart at du prøver å komme med unnskyldning for at du er promiskuøs. Det er jo bare å fortsette å pule rundt, men du kan ikke forvente at noen skal se på det som positivt at en person er løs da det også vil øke sjansen for utroskap (noe som også reflekterer i følelsene dine om at du ikke ønsker å ta hensyn til andre. Du bryr deg ikke om andre enn deg selv og dermed er du ganske kald og det gjør at du har store sjanser for å være utro) i tillegg til at noen ikke vil være sammen med en vandrende kjønnssykdom da det både er ansvarsløst og umodent. Men hvis du kan leve med at menn ikke vil være sammen med deg på grunn av det så er det bare å fortsette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...