Gå til innhold

To party knull på en natt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

^ sjalu

Anonymkode: fd133...865

Hehe, kjære vene hvorfor skulle jeg vært sjalu? Jeg kunne fått med meg fem stk eller flere på en kveld om jeg ville. Men jeg blir tilfredstilt etter en omgang, iallefall for en liten stund. Hvis gutten hun hadde sex med var så ufattelig dårlig i sengen at hun trengte noe nytt så er det helt i orden. Men mistenker at det ikke er det som var grunnen når hun kommer for å "skryte" her også :P 

Anonymkode: 8a5bc...ad3

• Liker 3

Hvis jeg var en jente ville jeg nok kunne dratt med meg 12 typer hjem fra byen på en kveld, så da er det langt mindre imponerende.

Og samtidig sier du at jenter med mange partnere er hore, og innrømmer at om du hadde vært jente selv ville du lett pult 12 på en kveld. No bigger hipocrites than men.

Anonymkode: 54e2d...558

• Liker 5

Og samtidig sier du at jenter med mange partnere er hore, og innrømmer at om du hadde vært jente selv ville du lett pult 12 på en kveld. No bigger hipocrites than men.

Anonymkode: 54e2d...558

Jeg er i stand til å drikke 24 øl på et døgn, det er lett, men det er ikke noe jeg har noen interesse eller ønske av å gjøre. Når jeg sier noe er lett mener jeg at det ikke er utfordrende. Hva jeg er i stand til, og hva jeg er villig til å gjøre er to forskjellige ting. Jeg har aldri sagt at jenter med mange partnere er horer. 

Annonse

Ja, i de sene tenårene, men ikke 10+ år senere. Eller jo, når jeg er på ferie i utlandet. Da blir smaksløkene fyrt opp igjen såpass at det kan gå i både 1,2 og 3 jenter ila en bykveld/dag :Knegg: 

- mann

Anonymkode: dd545...09b

Jepp, var på hjemmefest og møtte en som ble med meg hjem. Etterpå dro vi tilbake til festen og der fant jeg jaggu en til, først en gang på rommet hans før vi dro tilbake på festen, så en gang til. Endte opp med at jeg sov hos han og hadde tidenes walk of shame igjennom bygda på morgenen med trusa og bhen i hendene. Kan ikke si at mamma var fornøyd da hun traff meg i døra :laugh: Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det er en så big deal, har man lyst har man lov sier bare jeg

Anonymkode: c0c36...dec

• Liker 3
Gjest Blomsterert

I går var jeg to turer ute på byen og tok med meg en hjem. Først rundt midnatt og så en tur i 2 tida når han første hadde dratt. Har dere gjort dette før?

An

o

nymkode: 06727...10f 

Får litt vondt i magen kjenner jeg.Det der er sånt prostituerte gjør.Det er bare ekkelt at du går rett fra en til den neste,og jeg spør som flere her,hvorfor? 

Møtte ei dame på byen kl. 05.00. Visste seg at to kompiser av leg hadde pult samme dama uten! kondom. Og der kom jeg å slikket henne som nr 3. Lite visste jeg at hun hadde blitt spruta inni av to kjenninger av meg. Måtte flire av det i etterkant:P

Anonymkode: 4770c...28c

• Liker 4

Kan jeg spørre om du er veldig umettelig på sex eller om du gjorde det for oppmerksomheten? Hvorfor klarte ikke han første å tilfredstille deg? 

Å herregud.... Hold kjeft!

Anonymkode: 75051...438

• Liker 1

Får litt vondt i magen kjenner jeg.Det der er sånt prostituerte gjør.Det er bare ekkelt at du går rett fra en til den neste,og jeg spør som flere her,hvorfor? 

La hun gjøre det hun vil.... Ikke kall henne prostituert, det er folk som deg som gjør det vanskelig for oss kvinner.

• Liker 3

Annonse

La hun gjøre det hun vil.... Ikke kall henne prostituert, det er folk som deg som gjør det vanskelig for oss kvinner.

Jeg har blitt kalt en horebukk og må leve med konsekvensene. Må bare regne med at jeg blir ubrukelig som mannen ei ordentlig jente vil stifte familie med. Men gjort er gjort og spist er spist. Sånn er det for dere damer som også ligger rundt. Er vel neppe noen positiv egenskap. Såpass innsikt har jeg..

• Liker 1
Annonse

Jeg har blitt kalt en horebukk og må leve med konsekvensene. Må bare regne med at jeg blir ubrukelig som mannen ei ordentlig jente vil stifte familie med.

Da får du bare finne ei jente som ikke er ordentlig da. Vanskeligere er det ikke. Hvorfor stiller du andre krav til kvinner enn du stiller til deg selv?

Anonymkode: fd133...865

• Liker 1

Kan jeg spørre om du er veldig umettelig på sex eller om du gjorde det for oppmerksomheten? Hvorfor klarte ikke han første å tilfredstille deg? 

Jeg fikk orgasme, men ble kåt igjen :fnise:

Anonymkode: 06727...10f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...