Gå til innhold

To party knull på en natt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Irrelevant.

Nei, jeg er nysgjerrig. Jeg har aldri dratt to flyfiller med meg hjem fra byen, og det virker fryktelig slitsomt. Men det ville jo vært mulig dersom interessen var der. Hvis jeg var en jente ville jeg nok kunne dratt med meg 12 typer hjem fra byen på en kveld, så da er det langt mindre imponerende.

• Liker 1

Annonse

Annonse

I går var jeg to turer ute på byen og tok med meg en hjem. Først rundt midnatt og så en tur i 2 tida når han første hadde dratt. Har dere gjort dette før?

Anonymkode: 06727...10f

High five! Godt jobba! ;)

Vi lever bare en gang. Nyt livet her og nå. Ikke la noen dømme deg for at du lever ditt liv slik du vil.

Anonymkode: fd133...865

• Liker 3

High five! Godt jobba! ;)

Vi lever bare en gang. Nyt livet her og nå. Ikke la noen dømme deg for at du lever ditt liv slik du vil.

Det er jo ikke spesielt godt jobba? Ekstremt mange gjør sånt, kjenner flere selv. Greia er at det er ikke "kult" når de gjør det fordi de er så usikre på seg selv at de gjør det for å få bekreftelsen.

Anonymkode: 8a5bc...ad3

• Liker 7
Annonse

Det er jo ikke spesielt godt jobba? Ekstremt mange gjør sånt, kjenner flere selv. Greia er at det er ikke "kult" når de gjør det fordi de er så usikre på seg selv at de gjør det for å få bekreftelsen.

Anonymkode: 8a5bc...ad3

^ sjalu

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...