AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Del Skrevet 6. desember 2015 I går var jeg to turer ute på byen og tok med meg en hjem. Først rundt midnatt og så en tur i 2 tida når han første hadde dratt. Har dere gjort dette før? Anonymkode: 06727...10f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #2 Del Skrevet 6. desember 2015 I går var jeg to turer ute på byen og tok med meg en hjem. Først rundt midnatt og så en tur i 2 tida når han første hadde dratt. Har dere gjort dette før?Anonymkode: 06727...10fEr du dame eller mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
King in the North Skrevet 6. desember 2015 #3 Del Skrevet 6. desember 2015 Er du dame eller mann?Irrelevant. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #4 Del Skrevet 6. desember 2015 Irrelevant.Nei, jeg er nysgjerrig. Jeg har aldri dratt to flyfiller med meg hjem fra byen, og det virker fryktelig slitsomt. Men det ville jo vært mulig dersom interessen var der. Hvis jeg var en jente ville jeg nok kunne dratt med meg 12 typer hjem fra byen på en kveld, så da er det langt mindre imponerende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 6. desember 2015 #5 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Irrelevant.Nei.Dersom det er en kvinne = Løsaktig tøsDersom det er mann = Gudommelig slayer Endret 6. desember 2015 av Jegern Puahate 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #6 Del Skrevet 6. desember 2015 Er du dame eller mann?Dame. Anonymkode: 06727...10f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest OxBall Skrevet 6. desember 2015 #7 Del Skrevet 6. desember 2015 Etter skrivemåten, så er det enten en homofil mann eller ei jente.Har ikke gjort noe slikt før, men hatt flere runder med samme jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #8 Del Skrevet 6. desember 2015 Kjenner flere som har gjort det. Husk beskyttelse;) Anonymkode: e9fed...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #9 Del Skrevet 6. desember 2015 Irrelevant.Forsåvidt. Jeg spør begge kjønn. Anonymkode: 06727...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #10 Del Skrevet 6. desember 2015 Nei, jeg er nysgjerrig. Jeg har aldri dratt to flyfiller med meg hjem fra byen, og det virker fryktelig slitsomt. Ikke to på en gang To turer, tok med en hver gang. Anonymkode: 06727...10f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
King in the North Skrevet 6. desember 2015 #11 Del Skrevet 6. desember 2015 Forsåvidt. Jeg spør begge kjønn.Anonymkode: 06727...10fForsto det, vil bare unngå at dette blir en tråd der jenter blir sett ned på for å pule. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #12 Del Skrevet 6. desember 2015 Kan jeg spørre om du er veldig umettelig på sex eller om du gjorde det for oppmerksomheten? Hvorfor klarte ikke han første å tilfredstille deg? Anonymkode: 8a5bc...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #13 Del Skrevet 6. desember 2015 Ikke tatt to ulike hjem. Men hatt sex med to ulike på forskjellige tidspunkt samme natt ja. Anonymkode: e407d...d3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #14 Del Skrevet 6. desember 2015 Brukte du kondom og dusjet mellom øktene? Det lurer jeg på. Hvis du gjorde det er det litt kult gjort, ellers er det bare nasty;) Anonymkode: 3943c...886 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #15 Del Skrevet 6. desember 2015 I går var jeg to turer ute på byen og tok med meg en hjem. Først rundt midnatt og så en tur i 2 tida når han første hadde dratt. Har dere gjort dette før?Anonymkode: 06727...10fHigh five! Godt jobba! Vi lever bare en gang. Nyt livet her og nå. Ikke la noen dømme deg for at du lever ditt liv slik du vil. Anonymkode: fd133...865 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #16 Del Skrevet 6. desember 2015 High five! Godt jobba! Vi lever bare en gang. Nyt livet her og nå. Ikke la noen dømme deg for at du lever ditt liv slik du vil.Anonymkode: fd133...865Det er jo ikke spesielt godt jobba? Ekstremt mange gjør sånt, kjenner flere selv. Greia er at det er ikke "kult" når de gjør det fordi de er så usikre på seg selv at de gjør det for å få bekreftelsen. Anonymkode: 8a5bc...ad3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #17 Del Skrevet 6. desember 2015 Det er jo ikke spesielt godt jobba? Ekstremt mange gjør sånt, kjenner flere selv. Greia er at det er ikke "kult" når de gjør det fordi de er så usikre på seg selv at de gjør det for å få bekreftelsen.Anonymkode: 8a5bc...ad3^ sjalu Anonymkode: fd133...865 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. desember 2015 #18 Del Skrevet 6. desember 2015 I går var jeg to turer ute på byen og tok med meg en hjem. Først rundt midnatt og så en tur i 2 tida når han første hadde dratt. Har dere gjort dette før?Anonymkode: 06727...10fHvorfor gjorde du det her sprengte for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #19 Del Skrevet 6. desember 2015 ^ sjaluAnonymkode: fd133...865Er hun sjalu? Herregud! Anonymkode: 3ce86...e53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eighth Planet Skrevet 6. desember 2015 #20 Del Skrevet 6. desember 2015 Syntes det er slutty/ekkelt enten det er mann eller kvinne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå