Gå til innhold

Menn i rosa skjorte/genser - hva synes du om det?

AnonymBruker

Menn i rosa skjorte/genser  

32 stemmer

1. 1. Menn i rosa skjorte/genser

• Kan være kledelig
      15
    • Likegyldig
      5
    • Turn-off
      12

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er direkte turn-off, trangsynt jeg vet, men jeg kan ikke noe for det. Jeg kan se menn som ser ut som skikkelige digge mannemenn en dag, men hvis jeg ser de igjen neste dag og de går i rosa blir jeg bare helt :haar: Jeg har ingenting i mot fargen rosa generelt, men jeg synes bare ikke det er mandig en plass, og mandig er et must for å få meg interessert og/eller holde på interessen. Hva synes du om menn i rosa?

Anonymkode: d4d9e...9fa

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Jeg liker det ikke. Ikke primært fordi det er en "jentefarge", men fordi den typen menn som bruker rosa stort sett er ganske glatte over hele linja, og det er ikke det minste tiltrekkende for min del. Så det har mer med stil enn selve fargen å gjøre. En punker i utvasket skittenrosa kunne jeg sikkert likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sjeldent damer er fine i rosa heller, kanskje med unntak av treningstøy. Blir litt som oransje - man skal være ganske fin fra før for å faktisk kle det. De som kler rosa er stort sett barn. Grunnen til at jeg rynker mer på nesa av menn i rosa enn damer i rosa tror jeg rett og slett handler om hvor sjeldent det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er direkte turn-off, trangsynt jeg vet, men jeg kan ikke noe for det. Jeg kan se menn som ser ut som skikkelige digge mannemenn en dag, men hvis jeg ser de igjen neste dag og de går i rosa blir jeg bare helt :haar: Jeg har ingenting i mot fargen rosa generelt, men jeg synes bare ikke det er mandig en plass, og mandig er et must for å få meg interessert og/eller holde på interessen. Hva synes du om menn i rosa?

Generelt stygt, med mindre det er en veldig kjekk mann som er maskulin nok til å ikke bli femi av det ;)

Rosa er jo en jentefarge. 

i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/11/20/article-2510699-198AD9AF00000578-150_306x643.jpg

Anonymkode: ce9e8...745

Endret av Kragebein
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sjeldent damer er fine i rosa heller, kanskje med unntak av treningstøy. Blir litt som oransje - man skal være ganske fin fra før for å faktisk kle det. De som kler rosa er stort sett barn. Grunnen til at jeg rynker mer på nesa av menn i rosa enn damer i rosa tror jeg rett og slett handler om hvor sjeldent det er. 

Synes rosa er veldig fint på damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt stygt, med mindre det er en veldig kjekk mann som er maskulin nok til å ikke bli femi av det ;)

Rosa er jo en jentefarge. 

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/11/20/article-2510699-198AD9AF00000578-150_306x643.jpg

David Beckham (for det er han er det ikke?) er vel den mannen jeg har sett som kler rosa best hittil, jeg fikk faktisk ikke grøsninger av dette bildet :D

Endret av Kragebein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

David Beckham (for det er han er det ikke?) er vel den mannen jeg har sett som kler rosa best hittil, jeg fikk faktisk ikke grøsninger av dette bildet :D

Som sagt, det kler kjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stund var rosa skjorte standarddel i Oslo vest-uniformen, men det har kanskje gått litt av mote nå?

Anonymkode: 02b2a...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Turn-off. Uansett. Rosa er en ufyselig farge. Rett og slett grusom farge uansett hvem som har den på. Det skjærer i mine øyne... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stund var rosa skjorte standarddel i Oslo vest-uniformen, men det har kanskje gått litt av mote nå?

Anonymkode: 02b2a...cff

Haha, ja, og godt er det! Er heldigvis en gode 10 år siden den "herlige" keege, steke stilen med Lacoste, bandanas, sleik, hvite J.Lindeberg belter og rosa pique-skjorter var inn.

Litt tilbakeblikk til den "fantastiske" stilen: 

sp6.fotolog.com/photo/54/56/60/lasseoggeir/1249335182503_f.jpg

images.biip.no/user/album/image/8318726250000.jpg

images.biip.no/user/album/image/55753542591.JPG

Men over til spørsmålet har jeg ikke noe spesielt i mot gutter i rosa. Synes dog det er få som kler det iaf av folk med litt mer rødlige/rosa undertoner i huden da de lett blir seende enda rødere/ rosa ut i hudtonen. 

Endret av Kragebein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ja, og godt er det! Er heldigvis en gode 10 år siden den "herlige" keege, steke stilen med Lacoste, bandanas, sleik, hvite J.Lindeberg belter og rosa pique-skjorter var inn.

1249335182503_f.jpg
8318726250000.jpg

55753542591.JPG

Men over til spørsmålet har jeg ikke noe spesielt i mot gutter i rosa. Synes dog det er få som kler det iaf av folk med litt mer rødlige/rosa undertoner i huden da de lett blir seende enda rødere/ rosa ut i hudtonen. 

Der kom gåsehuden tilbake ja :haar: Det blir ikke mindre mandig enn dette.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen passer det, andre passer det ikke :)
Men som bildet over her...
Så tenker jeg ofte "Soss" -vestkant gutter med kortet til pappa :fnise:

Men noen kler jo rosa også, (lys lys rosa) dress skjorte f.eks.
Exen min var dødskjekk i lys rosa skjorte og dress, men passet ikke rosa polo genser akkurat...Var bare den skjorta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

images.biip.no/user/album/image/8318726250000.jpg

OMG

Endret av Kragebein
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk...jenter som gutter og kvinner som menn...få kle seg i hva de liker og trives med uten at andre skal bry seg, og "se ned" på dem av den grunn?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, hva syns du om menn i grønn skjorte?

Heller grønn enn rosa. Men jeg er generelt ikke så glad i menn i skjorte, foretrekker t-shirt eller genser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...