Gå til innhold

Ny TV feil - ny vare? Elkjøp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ny tv 20. november på elkjøp. Samsung... I dag tok det 10 minutter før tven ville skru seg på. Den lager klikkelyder men det er ingen respons. Når den så slo seg på går det litt tid før tv slår av seg selv og lager klikkelyder igjen...

Vil Elkjøp gi meg ny tv siden den er så ny eller vil jeg kunne forvente at den vil bli sendt på reparasjon? Tven var på halv pris omtrent da jeg kjøpte den så det var i utgangspunktet et kanonkjøp...

Anonymkode: ef3bb...710

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De vil vel sannsynligvis insistere på å fikse den tre ganger, og så vil de tilby deg pengene tilbake siden de suger på kundeservice

Skrevet

Elkjøp har jo uansett 30 dager åpent kjøp, så dersom de insisterer på å reparere kan du jo returnere tv istedenfor.

Anonymkode: 9bf01...1ad

• Liker 1
Skrevet

2 tråder om dette?

Anonymkode: b3385...adc

Skrevet

2 tråder om dette?

Anonymkode: b3385...adc

Ikke gjort med vilje. Opprettet tråden via mobil og det er ikke et nytt fenomen for nye KG at det finnes flust med doble tråder her inne som følge av heng....

Anonymkode: ef3bb...710

Gjest Margit Spat
Skrevet

De har rett til å forsøke å reparere den to ganger, og du har rett til å kreve kjøpet hevet hvis feilen oppstår en tredje gang. Om de vil tilby deg ny TV eller om de vil reparere kommer an på hva de vurderer som billigst.

Jeg har god erfaring med Elkjøps kundeservice når det gjelder reklamasjoner. Har heldigvis ikke måttet gjøre det mange ganger, men når det har skjedd, har det aldri vært vanskeligheter. De gangene jeg har reklamert på noe, har de forsøkt å reparere først. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...