Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #1 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har langt tykt hår. Og alle spør meg hele tiden... "Har du hair extensions??" Har også fått høre: "Er håret ditt ekte"?? Grrr...så blir jeg litt irritert da. SELVFØLGELIG er det ekte. Burde jeg ta disse kommentarene som et kompliment eller et hint om en hårklipp? Fisker ikke etter komplimenter her men lurer litt. Siden alle tror jeg har falskt hår :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #3 Skrevet 4. oktober 2004 Tror det er et kompliment! Hmm...ja men nå ser da ikke extensions så veldig fint ut heller. Føler på meg at jeg må da ha det slitteste håret. Vel, får prøve å se positivt på det
Aida Skrevet 4. oktober 2004 #4 Skrevet 4. oktober 2004 Extensions kan være kjempeflott! Med mindre du ser nøye etter i hodebunnen ser det, dersom det er profesjonelt utført, kjempefint ut.
Gjest lilletroll Skrevet 4. oktober 2004 #5 Skrevet 4. oktober 2004 Vet ikke helt hvordan jeg ville tatt det selv, jeg, men det må da vel bli et kompliment, tror jeg....
Saeria Skrevet 4. oktober 2004 #6 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg også tolker det som et komplement, av typen " Jøss, så flott tykt og langt hår. (Jeg også vil ha )"
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2004 #7 Skrevet 4. oktober 2004 Kjenner "problemet" ja. Har selv langt og tykt hår og får innimellom merkelige komplimenter. Uansett er ikke det det mest irriterende, mye verre er det når fremmede mennesker kommer og tar i håret mitt for å kjenne på det!! Ærlig talt, selv om håret mitt "ser ut som en shamporeklame" (sitat kompliment..), er det ikke greit at folk kommer å tar i det! Får helt hetta av det og er nok en hovedgrunn til at jeg ikke liker å ha det løst og helst setter det opp...
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2004 #8 Skrevet 4. oktober 2004 Ta det som en kompliment (Merk dere: EN kompliment, ikke et)
Gjest bemmi Skrevet 4. oktober 2004 #9 Skrevet 4. oktober 2004 Kjenner "problemet" ja. Har selv langt og tykt hår og får innimellom merkelige komplimenter. Uansett er ikke det det mest irriterende' date=' mye verre er det når fremmede mennesker kommer og tar i håret mitt for å kjenne på det!! Ærlig talt, selv om håret mitt "ser ut som en shamporeklame" (sitat kompliment..), er det ikke greit at folk kommer å tar i det! Får helt hetta av det og er nok en hovedgrunn til at jeg ikke liker å ha det løst og helst setter det opp...[/quote'] Hehe... skjønner deg godt. Jeg får prøve å ta dette som EN kompliment da. Se det positive i det Lært meg litt gramatikk i dag også. Ikke værst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå