Gå til innhold

Til dere bil spill fans: hjelper dere en mor som ikke henger med, men som vil glede sin sønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. 

Jeg har en 14 år gammel sønn, som elsker bilspill og som jeg har lyst å overraske med et eller to nye spill til jul. Han har en Playstation 4  og har GTA. Nå er det visst mest populært blant kompisene hans å spille krigs/skyte spill, og han kjeder seg litt med å spille GTA for seg selv, sier han. Han er ikke så interessert i de spillene, og da tenkte jeg å gjøre han glad med et nytt et - eller to:)

Så, er det noen der ute som kan anbefale meg noen som er bra? For jeg er helt håpløst utdatert når det kommer til dette, men syns virkelig sønnen min fortjener noe nytt nå:) Han har spilt GTA siden sist jul, blir sikkert moro med noe annet. 

Setter skikkelig pris på litt hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Når du skriver bil spill fans. Så ville jeg ikke sagt at GTA V er et slikt spill. Så vet ikke om disse spillene fyller kravene til hva du er ute etter. Det finnes forresten en Online del av GTA V. Hvor han kan spille med andre folk. Verd å sjekke ut om han ikke har gjort det allerede.

Men her er spillene du kanskje burde vudere. Jeg har kun spilt Project Cars av de jeg nevner.

Drive Club

Project Cars

Need For Speed (2015)

- Just Cause 3 er noe alà GTA bare mer eksplosjoner.

Endret av -Jiinxs-
Skrevet (endret)

Jeg syns The Crew er et veldig bra bilspill (har også kommet en tilleggspakke til det nå, slik at man kan kjøre både motorsykler og andre ting - heter wild run edition, og består av det vanlige spillet og tillegspakken), som gir mange timer spilling - og man kan spille på nett med/mot andre :) Need for speed er heller ikke så verst :)

Endret av Titania

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...