AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Skrevet 6. desember 2015 Jeg trenger gode tips! Hva gir dere studievenninnene i julegave? Eller venninnene? Anonymkode: 5cb1c...433
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #2 Skrevet 6. desember 2015 Jeg skal gi sånne her:) Billig og enkelt, og folk trekker litt på smilebåndet:) Anonymkode: b2cf2...235 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #3 Skrevet 6. desember 2015 Min venninnegjeng sluttet med julegaver i romjulen og bruker pengene på et venninnejulebord i stedet. God mat, god drikke og kvalitetstid. Anonymkode: 1d1f5...3ba 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #4 Skrevet 6. desember 2015 Romjulen = studietiden Anonymkode: 1d1f5...3ba
Gjest Raindrops Skrevet 6. desember 2015 #6 Skrevet 6. desember 2015 Jeg og venninnene mine, spesielt de som studerer og dermed har dårlig nok råd fra før, har stort sett sluttet med gaver, og samles heller til et julebord rett etter eksamen eller nærmere nyttår. Ellers synes jeg det er greit med billige, gjerne hjemmelagde og spiselige gaver, men det avhenger sikkert mye av typen venner. I år har jeg troa på å lage Bisp, i glassflasker fra Søstrene Grene som jeg skal pynte og kanskje skrive noe på med glassmalingstusjer: http://www.matprat.no/oppskrifter/gjester/bisp/Hjemmelaget julerøkelse er også enkelt, og kan bli en veldig fin gave om man er litt kreativ med presentasjonen.Vet at en del HATER hjemmelagde gaver, så jeg vil bare si med en gang at jeg kjenner vennene mine, og vet hva som faller i smak
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #7 Skrevet 6. desember 2015 Vel, vi gir gaver og har julebord vi da. Den ene drikker ikke vin. Anonymkode: 5cb1c...433
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #8 Skrevet 6. desember 2015 En flaske vin?Ville lagt til god i den setningen. Ingen vil ha ennå en flaske drittvin i plastflaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå