AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Skrevet 6. desember 2015 Tatt fra den andre tråden "hva synes du er irriterende på fest?" Så lurer jeg på hva du synes er irriterende på byen? Dette er min liste 1. Menn som vil spandere drikke. Jeg synes det er ubehagelig og liker å kjøpe min egen drikke. Sier jeg nei, så blir de sure (opplevd det flere ganger) sier jeg ja, så tror de jeg er interessert og de kan sette seg ned med meg. Sier jeg at jeg ikke er interessert, så blir de sure da å.2. Kø. Jeg hater kø. Kø for å komme inn, dokø og kø til baren. Så er det alltid noen som dytter og skal presse seg fram. Slutt og vent på din tur!3. Folk som forsvinner og ikke gir beskjed. Jeg må ikke være limt sammen med folk hele kvelden, men det er irriterende når de plutselig er borte og jeg må lete etter de. Greit folk vil på et annet utested, men gi beskjed før du går. Jeg er litt paranoid og tenker det har skjedd noe. 4. Menn som danser inntil meg og tror jeg vil danse. Nei, jeg vil ikke danse nå. Jeg danser med venninnen min Jeg har opplevd at de bare tar tak i hånda mi og bare begynner å svinge meg rundt osv. Seriøst, kutt ut. Så blir sure når du ikke vil danse Anonymkode: 3b4a1...298 8
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #2 Skrevet 6. desember 2015 Tatt fra den andre tråden "hva synes du er irriterende på fest?" Så lurer jeg på hva du synes er irriterende på byen? Dette er min liste 1. Menn som vil spandere drikke. Jeg synes det er ubehagelig og liker å kjøpe min egen drikke. Sier jeg nei, så blir de sure (opplevd det flere ganger) sier jeg ja, så tror de jeg er interessert og de kan sette seg ned med meg. Sier jeg at jeg ikke er interessert, så blir de sure da å.2. Kø. Jeg hater kø. Kø for å komme inn, dokø og kø til baren. Så er det alltid noen som dytter og skal presse seg fram. Slutt og vent på din tur!3. Folk som forsvinner og ikke gir beskjed. Jeg må ikke være limt sammen med folk hele kvelden, men det er irriterende når de plutselig er borte og jeg må lete etter de. Greit folk vil på et annet utested, men gi beskjed før du går. Jeg er litt paranoid og tenker det har skjedd noe. 4. Menn som danser inntil meg og tror jeg vil danse. Nei, jeg vil ikke danse nå. Jeg danser med venninnen min Jeg har opplevd at de bare tar tak i hånda mi og bare begynner å svinge meg rundt osv. Seriøst, kutt ut. Så blir sure når du ikke vil danse Anonymkode: 3b4a1...298Signerer alt du har skrevet! Legger til et femte punkt:5. Når man sitter ved et bord, og noen av vennene dine er på dansegulvet eller på do, og ukjente mennesker prøver å presse seg inn på plassen deres, i håp om å overta bordet. Dette skjer så utrolig ofte. Hva skjedde med å bare spørre "Unnskyld, er det ledig plass her?"... Anonymkode: 4410a...b53 4
Hattivatti Skrevet 6. desember 2015 #3 Skrevet 6. desember 2015 (endret) Alt Kø, kaos og alt for mye bråk til at det går an å snakke. Folk er fulle og ekle og alt er kjempe dyrt. Jeg trives mye bedre på en brun pub hvor det er en god del mindre volum. Endret 4. september 2016 av The Silence 10
fullkornspasta Skrevet 6. desember 2015 #4 Skrevet 6. desember 2015 At voksne folk ikke greier å begrense seg. Ender alt for ofte i at det blir spying her og der, x antall jenter gråter over det fæle livet sitt og andre er så fulle at de ikke greier å ta vare på seg selv. Snakk om å ødelegge for andre som bare vil ha det moro! 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #5 Skrevet 6. desember 2015 Sure menn. Var ute på byen i går for første gang på lenge, og vi traff daten til venninna mi og hans venninne. Like etter de hadde satt seg bad jeg venninna om å danse(jeg er kvinne), og da ble daten til venninna mi dødssur resten av kvelden. Anonymkode: 40a3e...138 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #6 Skrevet 6. desember 2015 Fulle folk som raver rundt med sneip i hånden. Nå slipper man det heldigvis det inne men på gata, i taxikøen osv er det flust av dem. Når du er så full du så vidt klarer å stå på beina tror jeg ikke på du har kontroll på om sneipen havner på huden eller klærne til den som står ved siden av. I tillegg havner sneipen langt oftere på gaten og forsøple enn i askebegeret. Anonymkode: 9676c...75b 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #7 Skrevet 6. desember 2015 Sure (og pripne) kvinnfolk som forventer å bli oppvartet og dullet med. Dersom enkelte mannfolk ikke er interesserte i å spandere alt som kvinnfolka ønsker seg av drinker, så blir kvinnfolka bare sure og grinete.... Anonymkode: 242da...9fd
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #8 Skrevet 6. desember 2015 Når folk står i bredden på rullebåndet Anonymkode: f0617...b73 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #9 Skrevet 6. desember 2015 Signerer alt du har skrevet! Legger til et femte punkt:5. Når man sitter ved et bord, og noen av vennene dine er på dansegulvet eller på do, og ukjente mennesker prøver å presse seg inn på plassen deres, i håp om å overta bordet. Dette skjer så utrolig ofte. Hva skjedde med å bare spørre "Unnskyld, er det ledig plass her?"...Anonymkode: 4410a...b53Enig, men veldig mange eier ikke folkeskikk når de får alkohol i seg. Utrolig mange frekke folk på byen. Anonymkode: 3b4a1...298
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #10 Skrevet 6. desember 2015 Når folk står i bredden på rullebåndetAnonymkode: f0617...b73Hæ? Anonymkode: 19957...457 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #11 Skrevet 6. desember 2015 Når folk står i bredden på rullebåndetAnonymkode: f0617...b73? Anonymkode: 3b4a1...298
kattaa Skrevet 6. desember 2015 #12 Skrevet 6. desember 2015 Alle de som:ikke respekterer et neitafser, kommer med ufine kommentarer eller kommer "springende" med en gang mannen min går på toalettetdrikker seg dritingslager drama ved å grine, rope, slenge rundt seg med provoserende kommentarer m.m..Irriterer meg også over barer som mangler drinkmeny når de har et snevert utvalg, har vin som bare heter "husets rød/hvitvin" inntil bartenderen har fått lest på flasken, og bartendere som vifter med hånden mot barskapet og sier "vi har disse" når du spør hva de har av god whisky. 3
Gjest Rose11 Skrevet 6. desember 2015 #13 Skrevet 6. desember 2015 Svært sjelden jeg er på byen og det er en grunn til det. Hjemmefester er mye bedre.Innpåslitne menn som ikke tar nei for et nei. Som tror jeg er keen på de fordi jeg kaster et lite blikk på de. Da hiver de seg ned her jeg sitter og tar heller ikke et forbanna hint. Fuck off!HØY musikk. Hvorfor må musikken være så høy? Irriterende når du må skrike for å holde en samtale. Slitsomt. Jeg får vondt i hode og det er bare dunk dunk musikk. Som en her sa, da går jeg heller på en brun pub.Fulle mennesker som ikke kan oppføre seg og som ikke har kontroll på inntaket sitt. Som raver rundt, tryner, spyr, griner, skal sloss, frekke osv. Husker en gang, så var det en dame som sto ved siden av meg og plutselig mister balansen. Hun tar tak i meg og drar meg ned i fallet. På toppen av det hele spydde ho på sko mi!! Taxikøen! Gud, å mange irriterende mennesker det er i den køen.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #14 Skrevet 6. desember 2015 Alt Kø, kaos og alt for mye bråk til at det får an å snakke. Folk er fulle og ekle og alt er kjempe dyrt. Jeg trives mye bedre på en brun pub hvor det er en god del mindre volum. Jeg er helt enig. Jeg synes det er vanskelig å finne noen på min alder som er av samme oppfatning. Det er gjerne enten nattklubber eller å holde seg helt borte fra utelivet. Det synes det er helt greit å ikke gå ut, men en gang i blant synes jeg det er veldig hyggelig, og da foretrekker jeg et litt roligere sted der man kan prate sammen og hygge seg. Jeg ser ikke hvorfor så mange er så glad i nattklubber. Anonymkode: 8fa98...43c
prt90 Skrevet 6. desember 2015 #15 Skrevet 6. desember 2015 Når folk står i bredden på rullebåndetAnonymkode: f0617...b73Kanskje mer et problem på kjøpesenter og flyplaser? (dog utrolig irriterende)
Gjest Rose11 Skrevet 6. desember 2015 #16 Skrevet 6. desember 2015 Jeg er helt enig. Jeg synes det er vanskelig å finne noen på min alder som er av samme oppfatning. Det er gjerne enten nattklubber eller å holde seg helt borte fra utelivet. Det synes det er helt greit å ikke gå ut, men en gang i blant synes jeg det er veldig hyggelig, og da foretrekker jeg et litt roligere sted der man kan prate sammen og hygge seg. Jeg ser ikke hvorfor så mange er så glad i nattklubber. Anonymkode: 8fa98...43cSå enig! Alle skal på diskoteket her i byen og der er det så høy musikk at jeg blir helt hodegal! Ingen vil gå på mer rolige plasser. Det er jo kjedelig.
Gjest Blue Ivy. Skrevet 6. desember 2015 #18 Skrevet 6. desember 2015 Fulle mennesker kan være forferdelig irriterende! Verste er de som mener du er kjedelig og kjip siden du ikke drikker deg like full som de og ikke vil på nach. Når byen er ferdig, så vil jeg bare hjem. Greit at folk spør om jeg vil være med, men slutt å mas hvis jeg sier nei. Noen tar bare ikke nei for et nei. At alkoholen er så dyr på byen! Helt latterlige priser. Menn som blir sure hvis jeg avviser de. Jeg er 23 og jeg er IKKE interessert i menn som er 20 år eldre. Så sier de "alder er kun et tall" Nei, alder er faen meg ikke kun et tall. Folk som søler drikke. Var på byen på fredag og dansegulvet var helt klissete og ekkelt pga folk danser med drikke i hånden og bare søler. Glatt var det å pga alt sølet. Er det så vanskelig å holde drikken i glasset/flasken? 1
Gjest Blue Ivy. Skrevet 6. desember 2015 #19 Skrevet 6. desember 2015 At voksne folk ikke greier å begrense seg. Ender alt for ofte i at det blir spying her og der, x antall jenter gråter over det fæle livet sitt og andre er så fulle at de ikke greier å ta vare på seg selv. Snakk om å ødelegge for andre som bare vil ha det moro! Signerer, Irriterende!
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #20 Skrevet 6. desember 2015 Fulle mennesker kan være forferdelig irriterende! Verste er de som mener du er kjedelig og kjip siden du ikke drikker deg like full som de og ikke vil på nach. Når byen er ferdig, så vil jeg bare hjem. Greit at folk spør om jeg vil være med, men slutt å mas hvis jeg sier nei. Noen tar bare ikke nei for et nei. At alkoholen er så dyr på byen! Helt latterlige priser. Menn som blir sure hvis jeg avviser de. Jeg er 23 og jeg er IKKE interessert i menn som er 20 år eldre. Så sier de "alder er kun et tall" Nei, alder er faen meg ikke kun et tall. Folk som søler drikke. Var på byen på fredag og dansegulvet var helt klissete og ekkelt pga folk danser med drikke i hånden og bare søler. Glatt var det å pga alt sølet. Er det så vanskelig å holde drikken i glasset/flasken?Veldig enig i dette. Og mye av det andre som er nevnt i tråden. Anonymkode: 19957...457 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå