Gå til innhold

Mulig å bedre flushe-kraften på toalett?


Karianne

Anbefalte innlegg

I den nye leiligheten trykte jeg ned do-knappen for å sjekke kraften.. Den var ikke så veldig bra. Noen som vet om dette kan lett endres? Himla kjedelig å måtte trekke ned to ganger, for ikke snakke om besøkende som glemmer.... Det har jeg opplevd her jeg bor nå... Ikke å anbefale. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakker vi da om noe som finnes under topplokket hvor doknappen er? Det er ikke noe som er på utsiden, vel? For å så fall så kan jeg jo prøve meg litt fram og ta av topplokket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det etrelaivt nytt toalett?? Mange toaletter kommer nemlig med en vannsparefunksjon som gjør at hvis du bare trykker helt vanlig på kommer det en liten mengde vann, men hvis du holder knappen inne ca 5 sek kommer det ekstra mye vann. Våre er slik og fungerer egentlig helt greit, men ikke alle gjester vet om det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så helt vanlig ut, sikkert fem år, som alt annet i leiligheten, tipper jeg. Så det er ikke sånn funksjon som du snakker om.

Er det forøvrig enkelt å bare bytte ut toalettet? Eh... virker så drastisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker?? Fem år er ikke så gammelt. Det kan godt være en sånn funksjon, for det ser ut som et helt vanlig toalett. Ofte sitter det på en klistrelapp, men den bruker jo fort å forsvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...