Gå til innhold

Falt for personlighetens hans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du møtt en gutt / mann som du ikke tenkte så mye om utseendemessig, men så falt du for personligheten ? Og er det mulig å bli stupforelsket som følge av personlighet ?

Anonymkode: df4b4...5a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
  • Liker 3
Skrevet

Litt off-topic. Har opplevd det motsatte. Altså jeg som gutt har falt for personligheten til en jente uten at jeg tenkte mye over utsende hennes.

Anonymkode: cc9b6...677

Skrevet

Det skal mye til.Har ikke opplevd det,men det kan sikkert skje.

Skrevet

Jeg har opplevd det. Møtte også en over nett for 15 år siden. Da hadde vi ikke bildetelefoner. Så vi baserte alt på personelighet. Vært sammen siden. Utseende betyr lite til syvende og sist. Jeg har ingen problem med utseende mitt da jeg får uønsket oppmerksomhet overalt inkl sextrakassering på jobb vær dag. Så det er ikke derfor jeg sier det. 

Anonymkode: b883e...0a9

Skrevet (endret)

Møtte mannen min på nett, var stormforelsket lenge før jeg ante hvordan han så ut. Møttes også et sted som ikke ble ansett som en "datingside", så jeg visste ingenting om ham heller før jeg falt for ham, bare at jeg elsket personligheten hans. 

Endret av Nuith
Skrevet

Ja, definitivt.

Møtte en som jeg i utgangspunktet ikke la merke til pga helt gjennomsnittlig utseendemessig og det faktum at han er opptatt. Etter å ha blitt kjendt med han (som venn) har jeg funnet ut at han har en virkelig fantastisk personlighet. Kona hans er utrolig heldig 😊

(-og nå er jeg lært mer hvilken type personlighet jeg faller for)

Anonymkode: d9170...917

• Liker 1
Gjest Gjest_Svampebobb1
Skrevet

Har du møtt en gutt / mann som du ikke tenkte så mye om utseendemessig, men så falt du for personligheten ? Og er det mulig å bli stupforelsket som følge av personlighet ?

Personlighet er det som så definitivt har gjort meg forelsket i voksen alder.

I tenårene falt jeg for jenter som smilte hele tiden.

På ungdomsskolen falt jeg for utseendet.

Så ja, det er mulig :)  

Skrevet

Det har jeg opplevd, ja, og jeg anser ikke det å være spesielt. Personlighet bør jo være det viktigste.

Anonymkode: 37cd0...15d

• Liker 1
Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

For et par år siden ble jeg stupforelsket i en mann som i utgangspunktet ikke var min type utseendemessig. Han var kjekk nok, bevares, men det var ikke utseendet som fikk meg interessert. Likevel tok det ikke lang tid før jeg var overbevist om at han var den vakreste skapningen som noen gang hadde trådt jorden – selv om jeg samtidig kunne se at han ikke var det.

Ellers er det slik med meg som med de fleste andre at jeg ønsker meg den riktige kombinasjonen av utseende og personlighet. Utseende er fullstendig irrelevant dersom personligheten ikke er på plass, mens personligheten kan heve utseendet, dog ikke fra null til hundre.

Skrevet

Jeg vokste opp på den tiden det var vanlig at alle hadde MSN, men de færreste hadde fått seg webcams og sånt enda. Og da snakket jeg masse med en kar på andre kant av landet og forelsket meg i personligheten hans. Vi tullet med at vi var msn-kjærester(herregud så teit :fnise: ), for vi var jo forberedt på at vi aldri ville møtes. Men så gjorde webcamen sitt inntog. Husker første gang han satte den på, jeg fikk helt bakoversveis! Jeg hadde ikke forventet et metalhead ut fra personligheten hans:P For all del kjekk kar uansett.

MSN døde ut, og det gjorde kontakten med han også. Ca. 10 år etterpå får jeg en melding på facebook: Hei du var ikke tilfeldigvis eier av *MSN-nicket jeg brukte*? Visst faen var det ikke samme fyren som hadde snublet over meg på facebook! Så det endte jo som det måtte med at vi møttes for sex. No regrets! :laugh:

Anonymkode: 23a46...5bd

Gjest Blomsterert
Skrevet

Hvordan er det mulig å være forelsket i kun det ytre??

Det er personligheten en blir forelsket i.Så merkelig spørsmål.En kan bli betatt av et pent utseendet,men det er ikke det en forelsker seg i.

Skrevet

Så det er egentlig ganske vanlig å falle for personligheten til en person ?

TS :)

Skrevet

Jeg forelsker meg alltid i personligheten, og deretter blir han verdens vakreste utseendemessig for meg, selv om jeg kanskje ikke syntes det i utgangspunktet.

Anonymkode: ffd75...cd4

• Liker 3
Skrevet

Veldig vanlig å falle for personligheten. Men jeg har opplevd at det kan være et problem om du ikke liker utseende hans.

Anonymkode: 92425...56a

Skrevet

Ja det har jeg opplevd så det er fullt mulig. Et par menn jeg ALDRI hadde fått interesse for ut fra utseende eller stil , men som har vært utrolig sjarmerende som person og kul og matchende personlighet og fått meg til å falle pladask.

Anonymkode: e4603...ef0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...