Gjest Haster Skrevet 4. oktober 2004 #1 Del Skrevet 4. oktober 2004 Poster denne på seksualitet også i håp om flere svar.Hvor i oslo kan vi teste oss gratis i dag? takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 4. oktober 2004 #2 Del Skrevet 4. oktober 2004 teste deg for hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #3 Del Skrevet 4. oktober 2004 kjønnsykdommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 28 Skrevet 4. oktober 2004 #4 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvorfor må det være gratis? Om dere er smittet er det vel verdt å betale for en slik test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #5 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvorfor må det være gratis? Om dere er smittet er det vel verdt å betale for en slik test? For når man er student og ikke har fått lånet sitt enda er man ganske blakk. Og når (nå eks) kjæresten din har vært utro med flere den siste tiden vil man gjerne teste seg så fort som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #6 Del Skrevet 4. oktober 2004 Olafiaklinikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #7 Del Skrevet 4. oktober 2004 Og når (nå eks) kjæresten din har vært utro med flere den siste tiden vil man gjerne teste seg så fort som mulig. Kjipt. Men hvorfor skriver du "vi" teste oss, når det er "nå eks'en" din som har vært utro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 4. oktober 2004 #8 Del Skrevet 4. oktober 2004 trykk på denne linken: http://www.seksuellopplysning.no/script/ks...ndu=hoved&kat=3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #9 Del Skrevet 4. oktober 2004 Kjipt. Men hvorfor skriver du "vi" teste oss, når det er "nå eks'en" din som har vært utro? Fordi en venninne av meg blir med og tester seg samtidig. Jeg gir vel faen i om han tester seg eller ikke, jeg kommer ikke til å ha noe med han å gjøre i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #10 Del Skrevet 4. oktober 2004 Fordi en venninne av meg blir med og tester seg samtidig. Jeg gir vel faen i om han tester seg eller ikke, jeg kommer ikke til å ha noe med han å gjøre i fremtiden.Har venninnen din hatt sex med denne eks'en også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2004 #11 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har venninnen din hatt sex med denne eks'en også? Spiller det noen rolle for svaret ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #12 Del Skrevet 4. oktober 2004 Spiller det noen rolle for svaret ditt? Egentlig ikke nei. Men det slo meg bare sånn plutselig at det her var snakk om en eks som i det siste har vært utro med flere personer den siste tiden, og siden venninnen også skulle være med å teste seg så kanskje eks'en har vært i buksa på henne også liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 4. oktober 2004 #13 Del Skrevet 4. oktober 2004 Olafiaklinikken. Du kan ikke bestille time der, så det er bare å møte opp og vente... Åpner som regel klokka 8 om morgenen, og har lange køer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #14 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har venninnen din hatt sex med denne eks'en også? Selvfølgelig har hun ikke det Hun har ikke testet seg før fordi hun alltid bruker kondom, men hun burde jo gjøre det alikevel. Hun blir med mest som støtte. Vi kommer til å dra dit i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #15 Del Skrevet 5. oktober 2004 Selvfølgelig har hun ikke det Hehe, det er ingen selvfølge... har har blitt knullet av flere av mine venninners kjærester jeg :oops: Ingenting er så deilig som "forbudt" sex Og mine søte små venninner ville ha sagt det samme som deg: "selvfølgelig har hun ikke det" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. oktober 2004 #16 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hehe, det er ingen selvfølge... har har blitt knullet av flere av mine venninners kjærester jeg :oops: Ingenting er så deilig som "forbudt" sex Og mine søte små venninner ville ha sagt det samme som deg: "selvfølgelig har hun ikke det" .. og du kaller deg venninne :o .. .. men deg om det.. Hva ønsket du egentlig å oppnå med dette .. bare lage kvalm??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #17 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hehe, det er ingen selvfølge... har har blitt knullet av flere av mine venninners kjærester jeg :oops: Ingenting er så deilig som "forbudt" sex Og mine søte små venninner ville ha sagt det samme som deg: "selvfølgelig har hun ikke det" Venninnen min er ikke like laus og svikefull som deg, dessuten kjenner hun ikke fyren en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Richard Skrevet 5. oktober 2004 #18 Del Skrevet 5. oktober 2004 For når man er student og ikke har fått lånet sitt enda er man ganske blakk. Og når (nå eks) kjæresten din har vært utro med flere den siste tiden vil man gjerne teste seg så fort som mulig. Jeg trodde egentlig at all slik testing var gratis. Og om de skulle finne noe er det gratis behandling. Dette er jo selvfølgelig bare noe jeg har hørt...... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå