AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Skrevet 6. desember 2015 Datet en mann siden sensommeren etter å ha matchet på tinder. Ble full klaff med kjemi og det hele på første date. På en uke hadde vi møttes 3 ganger (uten sex). Vært ute og spist og på kino. I løpet av 4 date havner vi i senga, og sexen et mindblowing! Noe vi begge uttrykker. Vi fortsetter å møtes ca en gang i uka (vi har mye på planen begge to), jeg får søte meldinger hver dag og han virker ordentlig interessert. Så har vi en date hjemme hos han som det blir en merkelig stemning underveis. Jeg har en dårlig dag og setter han nok litt på plass når han kommer med et par teite og upassende kommentarer. Han kan ha en sjåvinistisk - ovenfra og ned humor... Jeg reiser derfra uten go følelsen i magen. Den neste tiden er vi begge opptatte på hver vår kant både med jobb og privat. Vi holder kontakten via snap. Slutt på søte meldinger på sms. Så møtes vi på byen en kveld han er ute med en gjeng fra jobben. Kan se at alle rundt bordet skjønner det er "meg" når jeg går mot han. Kjemien er der som allid.. Vi kliner og koser åpenlyst. Jeg hilser på et par av kollegaene. Blir ikke med han hjem. .Så blir jeg på nytt invitert å komme til han. Han har kjøpt hus han gjerne vil vise meg. Snakker om at her må jeg komme å besøke han fremover. Vi spiser ute og har senere en koselig kveld foran tven. Mye kos og kjæling. Han vil at jeg skal overnatte og det blir nok en gang super bra sex. Han stryker på meg og koser gjennom natten.Så har jeg ikke hørt et pip.. Skjønner ikke helt hva som skjedde der. Den tause greia synes jeg er så umodent. Vi er begge voksne. Sendt han en snap, han åpnet med en gang - men ikke noe svar, han pleier stort sett alltid svare..Ok om han ikke et interessert, men kan han ikke bare være ærlig da? Han forteller meg detaljert om planene hans for de neste mnd. Snakker om venner og nær familie.. Det synes jeg også er rart om det kun er booty call. For ikke å snakke om at han vil at jeg overnatter.Har aldri invitert han hjem til meg. Vet ikke om det har noe å si..Trenger sårt råd. What to do?? Denne mannen har satt seg i hjernebarken min, og jeg er småforelsket.. (Beklager langt innlegg) Anonymkode: a2d17...990
Nmtt Skrevet 6. desember 2015 #2 Skrevet 6. desember 2015 (endret) Kjenner til en "gutt" med slike tendenser. Aner ikke. Men vil gjerne ha svar på det selv. Min ex faktisk... Endret 6. desember 2015 av Nmtt
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #3 Skrevet 6. desember 2015 Er det lenge siden du sendte snap og ikke fikk svar?Hvis han ikke lar høre fra seg ville jeg kontaktet han for å snakke ut om dette,og høre hva han egentlig vil. Anonymkode: a8ca2...d13
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #4 Skrevet 6. desember 2015 Sendte snappen i går kveld. Tenker kanskje å la det gå en uke før jeg tar kontakt på ny.. Har spurt han en gang før hva han tenker (etter den daten som ikke gikk så bra). Da sa han at han var lei seg for at vi ikke kunne treffes oftere.. Fremover nå er det muligheter for å ses mye, men han er allikevel rar :/Om en uke får jeg høre hva han ser for seg. Kommer ikke videre om jeg ikke får noe avklaring TS Anonymkode: a2d17...990
Em11mily Skrevet 6. desember 2015 #5 Skrevet 6. desember 2015 Dessverre så virker det som om han bare er ute etter ett sted å putte tissen :-( 1
Sandie Skrevet 6. desember 2015 #6 Skrevet 6. desember 2015 Hvis du allerede har spurt ham hvor dere står,og fått et vagt svar så ville jeg latt det bli opp til han å ta kontakt heretter.Du har allerede sendt ham en snap du vet han har sett,men unnatt å svare på.Da hadde jeg ikke gjort noe mer nå.På meg virker det som han spiller litt,og prøver å teste deg.En kommentar jeg la merke til her var den om at du bare måtte komme på besøk til han fremover,i det nye huset hans.En slik kommenar fikk jeg en gang fra en mann som ikke var ute etter noe annet enn selskap (og sex).Han ville gjerne bruke tid sammen med meg,men bare når det passet han.Dette trenger ikke være det samme for ditt tilfelle,men når ting stopper opp og kontakten uteblir ville jeg vært skeptisk til om han er seriøs.Jeg vil tro han dukker opp igjen senere hvis du ikke tar kontakt,men da ville jeg vært avventende,og ihvertfall ikke gått med på å gjenoppta datingen sånn med en gang.Hvis han ikke kan gi et klart svar på hva han vil med deg,og viser det gjennom handling er det nok best å kutte han ut (så lenge du er ute etter et seriøst forhold).Hvis ikke er desverre sannsynligheten stor for å ende opp som booty call på hans premisser.
Gjest BethD Skrevet 6. desember 2015 #7 Skrevet 6. desember 2015 Hvis du allerede har spurt ham hvor dere står,og fått et vagt svar så ville jeg latt det bli opp til han å ta kontakt heretter.Du har allerede sendt ham en snap du vet han har sett,men unnatt å svare på.Da hadde jeg ikke gjort noe mer nå.På meg virker det som han spiller litt,og prøver å teste deg.En kommentar jeg la merke til her var den om at du bare måtte komme på besøk til han fremover,i det nye huset hans.En slik kommenar fikk jeg en gang fra en mann som ikke var ute etter noe annet enn selskap (og sex).Han ville gjerne bruke tid sammen med meg,men bare når det passet han.Dette trenger ikke være det samme for ditt tilfelle,men når ting stopper opp og kontakten uteblir ville jeg vært skeptisk til om han er seriøs.Jeg vil tro han dukker opp igjen senere hvis du ikke tar kontakt,men da ville jeg vært avventende,og ihvertfall ikke gått med på å gjenoppta datingen sånn med en gang.Hvis han ikke kan gi et klart svar på hva han vil med deg,og viser det gjennom handling er det nok best å kutte han ut (så lenge du er ute etter et seriøst forhold).Hvis ikke er desverre sannsynligheten stor for å ende opp som booty call på hans premisser.Må signere denne, helt enig!
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #8 Skrevet 6. desember 2015 Hvis du allerede har spurt ham hvor dere står,og fått et vagt svar så ville jeg latt det bli opp til han å ta kontakt heretter.Du har allerede sendt ham en snap du vet han har sett,men unnatt å svare på.Da hadde jeg ikke gjort noe mer nå.På meg virker det som han spiller litt,og prøver å teste deg.En kommentar jeg la merke til her var den om at du bare måtte komme på besøk til han fremover,i det nye huset hans.En slik kommenar fikk jeg en gang fra en mann som ikke var ute etter noe annet enn selskap (og sex).Han ville gjerne bruke tid sammen med meg,men bare når det passet han.Dette trenger ikke være det samme for ditt tilfelle,men når ting stopper opp og kontakten uteblir ville jeg vært skeptisk til om han er seriøs.Jeg vil tro han dukker opp igjen senere hvis du ikke tar kontakt,men da ville jeg vært avventende,og ihvertfall ikke gått med på å gjenoppta datingen sånn med en gang.Hvis han ikke kan gi et klart svar på hva han vil med deg,og viser det gjennom handling er det nok best å kutte han ut (så lenge du er ute etter et seriøst forhold).Hvis ikke er desverre sannsynligheten stor for å ende opp som booty call på hans premisser.Takk for råd. Det er nok veldig på hans premisser. At han spiller og tester meg tviler jeg ikke på.. Hvorfor i alle dager skal man holde på sånn? Kan man ikke bare være rett frem og ærlig.Fikk snap av han i dag. Bedre enn ingenting, men lite seriøst. Anonymkode: a2d17...990
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #9 Skrevet 6. desember 2015 Jeg har en dårlig dag og setter han nok litt på plass når han kommer med et par teite og upassende kommentarer.Anonymkode: a2d17...990Da hadde varsellampene gått på for fullt hos meg, og jeg hadde gått videre. Anonymkode: 4ff37...2eb 1
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #10 Skrevet 6. desember 2015 Da hadde varsellampene gått på for fullt hos meg, og jeg hadde gått videre. Anonymkode: 4ff37...2ebDu tenker som mannens perspektiv?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #11 Skrevet 6. desember 2015 Du tenker som mannens perspektiv?Ja. Anonymkode: 4ff37...2eb
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #12 Skrevet 6. desember 2015 Du tenker som mannens perspektiv?Orker ikke dramaqueens. Anonymkode: 4ff37...2eb
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #13 Skrevet 6. desember 2015 Orker ikke dramaqueens. Anonymkode: 4ff37...2ebSer den, ble bare litt forvirret om det var slik du mente det. Fyren virker litt som en tøffel da, han burde jo bare sagt i fra hva han ville isteden for å oppføre seg om en passiv-aggressiv kjerring.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #14 Skrevet 6. desember 2015 Ser den, ble bare litt forvirret om det var slik du mente det. Fyren virker litt som en tøffel da, han burde jo bare sagt i fra hva han ville isteden for å oppføre seg om en passiv-aggressiv kjerring.Enig. Dumpet henne eller sagt klart fra. Eventuelt begge deler. Ikke lekt stilleleken for så å late som ingenting. Anonymkode: 4ff37...2eb
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #15 Skrevet 6. desember 2015 Enig. Dumpet henne eller sagt klart fra. Eventuelt begge deler. Ikke lekt stilleleken for så å late som ingenting. Anonymkode: 4ff37...2ebHan later jo ikke som ingenting. Dette blir som om du spør om jeg vil spise på Maaemo og så svarer jeg "javell da" og så når vi drar dit sutrer jeg over hvor kjedelig det er å spise pretensiøs overpriset mat mens jeg klager på vinen du valgte ut. Å late som ingenting er å dra dit, ha det hyggelig og holde min misnøye for meg selv. Å inngå et kompromiss og gjøre noe man heller skulle vært foruten kan jeg respektere, å motvillig gå med på noe for å sutre er avskyelig oppførsel. Da synes jeg man kan vokse opp og lese litt om Objektivisme (ta det du vil ha, si hva du ønsker, og inngå gjensidig fordelaktige avtaler).
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #16 Skrevet 6. desember 2015 Han later jo ikke som ingenting. Dette blir som om du spør om jeg vil spise på Maaemo og så svarer jeg "javell da" og så når vi drar dit sutrer jeg over hvor kjedelig det er å spise pretensiøs overpriset mat mens jeg klager på vinen du valgte ut. Å late som ingenting er å dra dit, ha det hyggelig og holde min misnøye for meg selv. Å inngå et kompromiss og gjøre noe man heller skulle vært foruten kan jeg respektere, å motvillig gå med på noe for å sutre er avskyelig oppførsel. Da synes jeg man kan vokse opp og lese litt om Objektivisme (ta det du vil ha, si hva du ønsker, og inngå gjensidig fordelaktige avtaler).Enig. Anonymkode: 4ff37...2eb
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #17 Skrevet 6. desember 2015 Datet en mann siden sensommeren etter å ha matchet på tinder. Ble full klaff med kjemi og det hele på første date. På en uke hadde vi møttes 3 ganger (uten sex). Vært ute og spist og på kino. I løpet av 4 date havner vi i senga, og sexen et mindblowing! Noe vi begge uttrykker. Vi fortsetter å møtes ca en gang i uka (vi har mye på planen begge to), jeg får søte meldinger hver dag og han virker ordentlig interessert. Så har vi en date hjemme hos han som det blir en merkelig stemning underveis. Jeg har en dårlig dag og setter han nok litt på plass når han kommer med et par teite og upassende kommentarer. Han kan ha en sjåvinistisk - ovenfra og ned humor... Jeg reiser derfra uten go følelsen i magen. Den neste tiden er vi begge opptatte på hver vår kant både med jobb og privat. Vi holder kontakten via snap. Slutt på søte meldinger på sms. Så møtes vi på byen en kveld han er ute med en gjeng fra jobben. Kan se at alle rundt bordet skjønner det er "meg" når jeg går mot han. Kjemien er der som allid.. Vi kliner og koser åpenlyst. Jeg hilser på et par av kollegaene. Blir ikke med han hjem. .Så blir jeg på nytt invitert å komme til han. Han har kjøpt hus han gjerne vil vise meg. Snakker om at her må jeg komme å besøke han fremover. Vi spiser ute og har senere en koselig kveld foran tven. Mye kos og kjæling. Han vil at jeg skal overnatte og det blir nok en gang super bra sex. Han stryker på meg og koser gjennom natten.Så har jeg ikke hørt et pip.. Skjønner ikke helt hva som skjedde der. Den tause greia synes jeg er så umodent. Vi er begge voksne. Sendt han en snap, han åpnet med en gang - men ikke noe svar, han pleier stort sett alltid svare..Ok om han ikke et interessert, men kan han ikke bare være ærlig da? Han forteller meg detaljert om planene hans for de neste mnd. Snakker om venner og nær familie.. Det synes jeg også er rart om det kun er booty call. For ikke å snakke om at han vil at jeg overnatter.Har aldri invitert han hjem til meg. Vet ikke om det har noe å si..Trenger sårt råd. What to do?? Denne mannen har satt seg i hjernebarken min, og jeg er småforelsket.. (Beklager langt innlegg)Anonymkode: a2d17...990Kanskje han er veldig opptatt med noe? Anonymkode: fbc57...71f
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #18 Skrevet 6. desember 2015 Han later jo ikke som ingenting. Dette blir som om du spør om jeg vil spise på Maaemo og så svarer jeg "javell da" og så når vi drar dit sutrer jeg over hvor kjedelig det er å spise pretensiøs overpriset mat mens jeg klager på vinen du valgte ut. Å late som ingenting er å dra dit, ha det hyggelig og holde min misnøye for meg selv. Å inngå et kompromiss og gjøre noe man heller skulle vært foruten kan jeg respektere, å motvillig gå med på noe for å sutre er avskyelig oppførsel. Da synes jeg man kan vokse opp og lese litt om Objektivisme (ta det du vil ha, si hva du ønsker, og inngå gjensidig fordelaktige avtaler).Ayn Rand? Anonymkode: fbc57...71f
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #19 Skrevet 6. desember 2015 Ayn Rand?Anonymkode: fbc57...71fJa, som økonomisk teori er det infantilt, hvis du leser det fra et sosialpsykologiperspektiv er det genialt.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #20 Skrevet 6. desember 2015 Vet ikke når dette ble en diskusjon om Rand, men siden vi er inne på det så la meg nevne at Rand tilhenger av fri markedsøkonomi, noe som er veldig bra. Hennes sosialpsykologi vet jeg lite om. Anonymkode: 4ff37...2eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå