Gjest bemmi Skrevet 4. oktober 2004 #1 Skrevet 4. oktober 2004 Har noen brukt disse produktene? Skal til hudpleier nesten uke og få veiledning ang huden min og en dyprens (muligens krystallsliping). Så at hudpleieren hadde Clarins og Md- Formulations. Regner med at de vil anbefale meg det siste produktet. Hva syns dere om MD-F? Og er ikke det svinedyrt?? :-? Søren at de ikke bruker Dermalogica der.
Gjest Ethereal Skrevet 4. oktober 2004 #2 Skrevet 4. oktober 2004 MD Formulations er veldig bra, og effektive produkter, og brukt på riktig måte etter anvisning fra hudpleier, vil du merke stor forbedring på huden din. Jeg har alltid hatt tørr hud, og om vinteren har jeg flasset uansett kremer. Men etter at jeg begynte med MDF i tillegg, har huden min vært mye finere.
Gjest bemmi Skrevet 4. oktober 2004 #3 Skrevet 4. oktober 2004 Takk for svar :D Men finnes det en nettside man kan kjøpe disse produktene billigere på? Og hva koster produktene sånn ca i salong?
Gjest Ethereal Skrevet 4. oktober 2004 #4 Skrevet 4. oktober 2004 Du kan kjøpe hos www.essentialdayspa.com. Tipper du sparer rundt 40%, men portoen er på ca 80NOK. Hør uansett med hudpleier først, bruk av fruktsyrer på egenhånd kan skade huden, blant annet blir man sensitiv for UV-stråling...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå