Gå til innhold

Jeg er så utrolig lei meg og selvtilliten er på bånn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte å kontakte en kar som "dumpet" meg for en stund tilbake for 2.gang nå og føler jeg virkelig har driti på draget. Han svarte meg veldig kort, og jeg føler jeg har mistet selvrespekten min nå:( Sjansene for at han tar meg tilbake nå er vel lik null mtp. At det er jeg som er den ivrigste av oss to.

Er det flere her som har gjort den feilen å kontakte folk dere egentlig burde holde dere unna? 

Merker at jeg trenger litt trøst :( :( :( 

Anonymkode: 852f2...03b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart jeg har gjort det. Flere ganger i min ungdom. Når jeg endelig følte at følelsene for ham begynte å slippe taket og sa dette til ham, så ville han ha meg tilbake. :)

Anonymkode: f1b8c...58f

Skrevet

Bare ikke kontakte ham mer nå. 

Du har ikke mistet noen selvrespekt. Kommer i hvert fall helt an på hva du skrev. Men siden han er kort og avvisende, så er det beste for deg selv og han å ikke ta noe initiativ mer.

Skrevet

Ååååååå ja, been there done that !! 

Det tror jeg vi alle har :)

Og jeg skjønner godt hva du mener, jeg følte akkurat det samme... 

Bare hold deg borte fra nå av, ikke skriv eller ta kontakt med han noen gang igjen..

Selvrespekten får du tilbake senere i uka, det er jeg sikker på ;)

Gjest Gjest_Svampebobb1
Skrevet

Jeg klarte å kontakte en kar som "dumpet" meg for en stund tilbake for 2.gang nå og føler jeg virkelig har driti på draget. Han svarte meg veldig kort, og jeg føler jeg har mistet selvrespekten min nå:( Sjansene for at han tar meg tilbake nå er vel lik null mtp. At det er jeg som er den ivrigste av oss to.

Er det flere her som har gjort den feilen å kontakte folk dere egentlig burde holde dere unna? 

Merker at jeg trenger litt trøst :( :( :( 

Ja, det har jeg gjort. Og ikke bare for 2. gang, men 3. og 4. og 5. og 6. gang. Og det måtte faktisk til for at jeg skulle lære.

Ikke vær så hard mot deg selv. Det er bedre at man prøver en gang til, enn at man lar potensielle sjanser gå fra en. En avvisning betyr ikke at du ikke er god nok. Det betyr bare at det ikke var riktig for dere.

Skrevet

Ja, jeg har dummet meg virkelig ut en gang, med å kontakte en jeg bare hadde hatt sex med, og som hadde behandlet meg respektløst. Sendte flere meldinger og virket nok patetisk og desperat. Til slutt innså jeg hvilken drittsekk han var, og jeg tok ikke noe mer kontakt. Men lenge etterpå fikk jeg plutselig melding fra han. Da var det deilig at jeg kunne ignorere den meldingen. :)

Anonymkode: 8a9c3...1ca

• Liker 1
Skrevet

Og skulle han finne på å komme tilbake til deg senere, så bør du ikke ta han tilbake. Det ser du kanskje ikke nå, men når du kommer deg mer ovenpå igjen, vil du se det.

Anonymkode: 8a9c3...1ca

Skrevet

Tusen takk til dere som har tatt dere tid til å svare. Føler meg mindre dum nå som jeg vet at det er flere som har gjort den feilen. Er fortsatt lei meg fordi jeg nå tror at jeg har ødelagt alt, han har vel fått ego-boost av at jeg tok kontakt igjen, men det får jeg ikke gjort noe med :(

TS.

Skrevet

Tusen takk til dere som har tatt dere tid til å svare. Føler meg mindre dum nå som jeg vet at det er flere som har gjort den feilen. Er fortsatt lei meg fordi jeg nå tror at jeg har ødelagt alt, han har vel fått ego-boost av at jeg tok kontakt igjen, men det får jeg ikke gjort noe med :(

TS.

Jeg tror vi er MANGE i samme båt ;) jeg har også gjort dette og vet flesteparten av mine venninner også har det. Er bare sånn det er og vet du hva - jeg har mange kompiser og flere brødre, og de tenker fint lite over at du sendte en melding hvis de ikke er interesserte uansett. Tviler sterkt på at han går rundt og tenker mye på det eller ler av deg med kompisene sine liksom. Gutter/menn sitter ikke å overanalyserer og tenker så mye på slikt som vi jenter gjør :) så ikke tenk på det, alle kan drite seg ut, og det er av feilene våre vi lærer. 

Anonymkode: 18ba2...1ed

Gjest incognita
Skrevet

Har ikke gjort det selv, men har vært på "andre siden" noen ganger. En kar jeg avviste for 7-ish år siden tar med jevne mellomrom kontakt i håp om at jeg skal ville møte ham. Han sendte også følge-request på insta, som jeg avviste. Likevel tok han kontakt igjen en stund senere. Jeg fatter ikke at han ikke tar nei for et nei, men så har han spurt kanskje 4-5 ganger de siste årene da. 

At du tok kontakt én gang til er vel neppe noe stort problem, men la han være nå.

Skrevet

Såklart har jeg gjort det ! Mange ganger på flere gutter i tenårene og tidlig 20 årene. Man lærer så lenge man lever :) Ikke vær lei deg, gjort er gjort og spist er spist!

Anonymkode: 9a0cb...6ac

Skrevet

Jeg angrer meg veldig nå. Skulle ønske jeg hadde litt bedre selvkontroll. Har mest sannsynlig gitt inntrykk av å være veldig needy nå. Om han noen gang vurderte å ta meg tilbake så er nok den muligheten ødelagt :(

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...