Gjest Haster. Skrevet 4. oktober 2004 #1 Skrevet 4. oktober 2004 Er det noe steder i oslo der det er gratis å teste seg for kjønnsykdommer og som kan ta i mot oss i dag? Takk for svar.
Snuppelure Skrevet 4. oktober 2004 #2 Skrevet 4. oktober 2004 Sjekk Olafia Klinikken. Aner ikke om det er helt gratis. Men det kan faktisk godt hende at det er. Uansett ikke mer enn offentlig egenandel. Har aldri vært der men tror det ligge rpå Grønland et sted...
Gjest Virvel Skrevet 4. oktober 2004 #3 Skrevet 4. oktober 2004 Klinikk for Seksuell Opplysning (KSO), populært kalt "det gule huset" er gratis. Du kan ikke bestille time, så du må bare møte opp. Anbefaler deg å stå på trappen idet de åpner, ellers kan du risikere å bli sittende der i mange timer... Ellers tror jeg hver bydel har noe som heter helsestasjon for ungdom. Olafiaklinikken er kanskje også et alternativ? Den vet jeg imidlertid ikke noe om.
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #4 Skrevet 4. oktober 2004 Tusen takk for svar! Dere får krysse fingrene for meg da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå