Gå til innhold

forelska i læreren?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et esperat forsøk på å få noen gode råd og tips, fordi jeg ikke har noen andre å henvende meg til..

Jeg er en gutt(mann?) på 18 år, og går siste året på vgs. jeg vil unngå å skrive for mange detaljer  her rett og slett fordi jeg er redd noen vil klare å gjenkjenne meg igjen 

men jeg har hatt samme lærer som kontaktperson siden vg1, og hun er en kvinne i slutten av 30 årene(39-40 år). Både 1 og 2 året hadde jeg absolutt ingen følelser for henne, og jeg tror ikke engang navnet hennes dukket opp i tankene mine de to første årene

men i det siste så har vi snakker litt sammen i timene, (elev samtaler osv.) og jeg vet ikke hva som er galt med meg, og det dreper verdigheten min av å innrømme dette, men jeg er stupforelska i henne!! jeg klarer  ikke la vær å tenke på henne, og kjenner gladfølelsen når hun er i nærheten. 

og det rareste er...at utifra en vanlig gutt på 18 år, så er hun verken pen eller deilig. og jeg har aldri funnet henne attraktiv før nå. ingen av venna mine mener hun er pen heller(ja vi gutta snakker om alt mulig rart). men jeg er bare så forelska i personligheten hennes... og utseendemessig

hun er morsom og snill, og av og til lure e på om vi dele samme humor. og hun har så fine blå øyne og smil. og nei, det er ikke fordi jeg er desperat, eller fordi jeg er ung og naiv, men jeg finnes bare henne utrolig..uhm, sjarmerende og attraktiv

men hva kan jeg gjøre? hun er læreren min, og for alt jeg vet kan hun ha mann og barn på min alder. jeg begynner å sette tvil på mine evner til å tenke abstrakt og logisk, da det er like før jeg forteller henne hva jeg føler for henne. 

så.. hva faen gjør jeg? skal jeg bytte skole? det forstyrrer mye av tiden min hjemme, og hun besøker meg ofte i drømmene. Jeg klarer ikke å konsentrere meg, noe som er selvmord i seg selv, da jeg har eksamen om noen få dager.  er jeg rett og slett defininsjonen på en håpløs mislykka ikke - realist? hvordan kan jeg glemme henne? er det vanlig for en gutt på 18 år å være så forelska i læreren? min galskap er min lidelse, jeg trenger noen gode råd for å kurere den.. takk for svar!!

Anonymkode: 8dc04...95d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er forelska i lærer'n ååå, forelska i lærer'n. Han er forelska i lærer'n og ikke i meeeeeg! 

Sorry, måtte bare. 

Skrevet

bli ferdig med året og gjør det du vil med henne i russetiden. 

Anonymkode: a2f3d...b36

Skrevet

Han er forelska i lærer'n ååå, forelska i lærer'n. Han er forelska i lærer'n og ikke i meeeeeg! 

Sorry, måtte bare. 

Søren!
Det var det jeg også skulle skrive... :(

"
Lærer'n vår er tjue år
-han har kraftig kropp og halvlangt hår
han er hele skolens Don Juan.

Og jeg er bare 15 år
-hun sier: Kom tilbake om fire år
Hun er forelska, men
det er ikke i meg"

Men nå fikk jeg sangen på hodet da :(:fnise:  

Skrevet

Det er lite å gjøre med at man er forelsket. Det dør som regel ut om den ikke blir besvart på noen måte. Du er ikke den første og blir garantert ikke den siste som forelsker deg i noen som er uoppnåelig. Det er bare å vente det hele ut. 

Snakke med  henne om det er en dårlig ide, mest trolig er hun klar over det. 

Anonymkode: 344ae...a41

Skrevet

Kjenner meg godt igjen her ja.Tenker tilbake på 10 klasse........lærern 26.....og singel.....ble våt i trusa hver gang jeg så ham...på en klassetur lærte han meg å pule.....hadde hemmelig forhold i 8 mnd :-) Herregud så vi pulte :-O

Anonymkode: 5f018...daa

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...