Gjest Hindenburg Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 For en spiller. Hvor skal dette ende?
Testosteron Skrevet 6. desember 2015 #3 Skrevet 6. desember 2015 Han ender i en større klubb neste sommer
Gjest incognita Skrevet 6. desember 2015 #4 Skrevet 6. desember 2015 Og jeg bare hadde cappa han og ikke Lukaku. Mener bestemt jeg var inne på tanken.
Testosteron Skrevet 6. desember 2015 #5 Skrevet 6. desember 2015 Lukaku er da en bra mann å ha på topp
Gjest Hindenburg Skrevet 6. desember 2015 #6 Skrevet 6. desember 2015 (endret) Og jeg bare hadde cappa han og ikke Lukaku. Mener bestemt jeg var inne på tanken. Samme smellen gikk jeg på, dvs. bytt ut Lukaku med Hazard Litt artig at du som jente spiller Fantasy! Pleier du å få hjelp av mannlige bekjente? Endret 6. desember 2015 av Hindenburg
Gjest incognita Skrevet 6. desember 2015 #7 Skrevet 6. desember 2015 Lukaku er da en bra mann å ha på topp Joda, men han har vært litt uforutsigbar siste rundene også. Men når han først klinker til, da gjør han virkelig det og!
Gjest incognita Skrevet 6. desember 2015 #8 Skrevet 6. desember 2015 Samme smellen gikk jeg på, dvs. bytt ut Lukaku med Hazard Litt artig at du som jente spiller Fantasy! Pleier du å få hjelp av mannlige bekjente? Hjelp til hva da tenker du?
Gjest Hindenburg Skrevet 6. desember 2015 #9 Skrevet 6. desember 2015 Hjelp til hva da tenker du? Ehh, til å plukke ut laget, eller bare velger du de med finest navn?
Gjest incognita Skrevet 6. desember 2015 #10 Skrevet 6. desember 2015 Ehh, til å plukke ut laget, eller bare velger du de med finest navn?Hva behager? Man plukker da ut laget sitt selv. Vil du ha noen tips kanskje, med tanke på at du byttet ut Lukaku mot Hazard?
Gjest Hindenburg Skrevet 6. desember 2015 #11 Skrevet 6. desember 2015 Hva behager? Man plukker da ut laget sitt selv. Vil du ha noen tips kanskje, med tanke på at du byttet ut Lukaku mot Hazard?Nei, ellers takk. Enhver spiller anbefalt av deg ville jeg sett på som en intruder.
Gjest incognita Skrevet 6. desember 2015 #12 Skrevet 6. desember 2015 Nei, ellers takk. Enhver spiller anbefalt av deg ville jeg sett på som en intruder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå